شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,785
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,150,993
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 83
کاربران حاضر: 84
کدخبر: 18908 زمان ارسال: شنبه 08 بهمن 1401 - 08:37 تعداد بازدید: 467
دکتر محمود فیروزیان، عضو هیأت علمی بازنشسته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درگذشت

در پی درگذشت «دکتر محمود فیروزیان» عضو هیأت علمی بازنشسته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در این پیام آورده است:

«با کمال تأسف و تأثر خبر غمبار درگذشت مرحوم دکتر محمود فیروزیان دانشیار گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که در میان همکاران دانشگاهی به انسانی با خلق نیکو و متعهد شهره بودند، دریافت شد.

زنده‌یاد دکتر محمود فیروزیان که برای نسلی از اعضای هیأت علمی فعلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دارای شأن استادی است، با وجود اینکه عضو هیأت علمی بازنشسته دانشکده مدیریت بود اما به دلیل عشق کم‌نظیر به دانشگاه و همکاران و دانشجویان، حتی پس از بازنشستگی نیز با علاقه فراوان در جمع‌های علمی دانشکده حاضر می‌شد.

اولین آشنایی اینجانب با ایشان، به سال ۱۳۷۳ یعنی دوران دانشجویی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بازمی‌گردد؛ به عنوان یک دانشجو، ایشان را انسانی دارای صفای باطن و با اخلاق یافته و در سال‌های پسین دوران دانشجویی که افتخار همکاری با ایشان در کسوت هیأت علمی دانشگاه تهران را یافتم، همچنان آن ارادت ثابت و حس احترام مستدام ماند.

زنده‌یاد دکتر فیروزیان از آن دسته مردمان بود که با حفظ ثبات قدم، هیچ‌گاه از مرز اخلاق عبور نمی‌کرد؛ مردی مردم‌دار، پیگیر و نیک‌اندیش. اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این انسان شریف، درگذشت آن مرحوم را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۶ بهمن ماه ۱۴۰۱»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر فیروزیان با حضور اعضای خانواده این استاد، رئیس دانشگاه تهران و اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در محل دانشکده مدیریت برگزار شد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)