شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 28 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,035
بازدید دیروز: 17,185
بازدید کل: 151,492,534
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 67
کاربران حاضر: 67
کدخبر: 18789 زمان ارسال: سه شنبه 29 شهریور 1401 - 15:34 تعداد بازدید: 370
توضیح رئیس دانشگاه آزاد درباره میزان افزایش شهریه

رئیس دانشگاه آزاد دلایل منطقی بودن افزایش شهریه این دانشگاه را توضیح داد و گفت: دانشجویانی که شهریه برای آنها بالا است، می‌توانند به دانشگاهی که شهریه پایین‌تری دارد درخواست جابه‌جایی دهند.

محمدمهدی طهرانچی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعتراض دانشجویان مبنی بر افزایش غیرمنطقی شهریه دانشگاه آزاد گفت: شهریه دانشگاه آزاد را رشته محل‌ها تعیین می‌کنند. به عنوان مثال شهریه رشته حقوق در واحد تهران مرکز با شهریه همان رشته در واحد ملارد استان تهران متفاوت است.

وی ادامه داد: افزایش شهریه برخی از رشته‌های دانشگاه در شهرهایی که جز مناطق محروم هستند، ۵ درصد بیشتر افزایش نداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزایش شهریه این دانشگاه را بین ۵ تا ۳۹ درصد عنوان کرد و افزود: امسال افزایش حقوق کارکنان مصوبه دولت، چقدر بوده است؟ امسال ۳۳ درصد به طور متوسط افزایش حقوق داشتیم، ولی هیأت دولت حقوق پایه را ۵۷ درصد افزایش داده است، لذا اینکه ما می‌گوئیم منطقی، به لحاظ اتفاقاتی است که در کشور افتاده است.

وی افزود: وزارت علوم هم افزایش شهریه را بین ۲۰ تا ۴۰ درصد مصوب کرده است که دانشگاه آزاد در برخی از واحدهای دانشگاهی کمتر از ۲۰ درصد افزایش شهریه داشته است. لذا دانشجویانی که مشاهده می‌کنند، در برخی واحدهای دانشگاهی شهریه برای آنها بالا است، می‌توانند به واحد دانشگاهی که شهریه پایین‌تر دارد درخواست جابه‌جایی دهند.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)