شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 28 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,564
بازدید دیروز: 17,185
بازدید کل: 151,498,063
کاربران عضو: 4
کاربران مهمان: 83
کاربران حاضر: 87
کدخبر: 18788 زمان ارسال: سه شنبه 29 شهریور 1401 - 15:33 تعداد بازدید: 601
اولین مدرسه حکمرانی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

اولین مدرسه حکمرانی، با محوریت آزمایشگاه خط مشی و حکمرانی دانشگاه تهران و با موضوع «حکمرانی در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها» در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه همزمان با آیین افتتاحیه نخستین ورودی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این دوره آموزشی به صورت کارگاهی با هدف ارتقای مهارت‌های حل مساله در حکمرانی با اتکا به داده‌ها در اردوگاه شهید باهنر نیاوران برگزار می‌شود،

دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر با حضور در این دوره آموزشی که شامل پنج کارگاه مرتبط با داده‌ها و شواهد چالش‌های حکمرانی کشور است و با حضور مدیران و حکمرانان ارشد و تحلیلگران نظام مسائل کشور برگزار می‌شود، با فرآیندهای حل مساله‌های خط مشی گذاری و حکمرانی آشنا خواهند شد.

عناوین کارگاه‌های این دوره آموزشی شامل «اولویت‌گذاری در حکمرانی نظام مسائل کشور»، «حکمرانی، سیاست خارجیِ اقتصادی و دیپلماسی همسایگی ایران»، «حکمرانی کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست: چالش امنیت غذایی و تغییرات اقلیمی»، «حکمرانی آموزش عالی؛ مهاجرت و چالش‌های نخبگان جوان» و «حکمرانی فرهنگی و اجتماعی در ایران؛ رسانه، فضای مجازی و جمعیت» است.

شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر عضویت در شبکه تحلیل‌گران آزمایشگاه خط مشی و حکمرانی دانشگاه تهران، گواهی شرکت در کارگاه آموزشی به مدت ۱۸ ساعت از سوی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، همزمان با برگزاری مدرسه حکمرانی، آیین آغاز سال تحصیلی نخستین ورودی‌های دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با حضور پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی ارشد دو رشته «آینده‌پژوهشی» و «کارشناسی ارشد سیاستگذاری علم و فناوری» در اردوگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)