شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,533
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,144,741
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 128
کاربران حاضر: 128
کدخبر: 18743 زمان ارسال: سه شنبه 01 شهریور 1401 - 11:27 تعداد بازدید: 741
زمان و نحوه ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور از زمان و نحوه ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن حیدری گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام به سیستم جامع دانشگاهی گلستان مراجعه‌کنند.

وی درباره مدارک مورد نیاز برای برای ثبت‌نام توضیح داد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد،گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ مراجعه حضوری پس از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می‌شود، اظهار کرد: کلیه دانشجویان باید پس از ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن کلیه مدارک، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کنند.

با اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، فرآیند انتخاب واحد دانشجویان از ۲ شهریور آغاز می‌شود تا ۶ شهریورماه ادامه دارد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)