شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,963
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,745,275
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 255
کاربران حاضر: 255
کدخبر: 18667 زمان ارسال: شنبه 04 تیر 1401 - 12:03 تعداد بازدید: 602
پذیرش دانشجو در دانشکده امور مالیاتی دانشگاه تهران در ۴ رشته-گرایش

دانشکده تازه تأسیس امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ در چهار رشته گرایش کارشناسی‌ارشد نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، هاشم آقازاده اعلام کرد: اولین دوره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد سه گرایش بازرگانی بین‌المللی، تجارت الکترونیکی و بازرگانی داخلی رشته مدیریت بازرگانی و همچنین گرایش اقتصاد و تجارت الکترونیک رشته علوم اقتصادی در سال ۱۴۰۱ صورت می‌گیرد.

رئیس دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران، ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته گرایش را ۱۴ نفر (۷ نفر روزانه و ۷ نفر شبانه) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این رشته گرایش‌ها از طریق شرکت در آزمون سراسری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران با رویکرد کاربردی و بین‌المللی، دروس گرایش‌های جدید رشته‌های مدیریت بازرگانی و علوم اقتصادی را با همکاری اساتید دانشکده‌های مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه تهران و متخصصین حرفه‌ای صنعت برگزار می‌کند.

دکتر آقازاده با یادآوری اینکه دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران بر اساس مصوبه جلسه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ هیأت امنای دانشگاه تهران راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: با توجه به تازه تأسیس بودن این دانشکده، تا زمان احداث و بهره‌برداری از ساختمان دانشکده، کلاس‌های آن در ساختمان شماره ۳ مؤسسه ژئوفیزیک واقع در خیابان امیرآباد شمالی برگزار خواهد شد.

دسترسی به سرفصل‌های مصوب رشته گرایش‌های دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران از طریق لینک‌های زیر قابل دسترسی است.

رشته گرایش‌های مدیریت بازرگانی

رشته گرایش علوم اقتصادی

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)