شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 28 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,847
بازدید دیروز: 17,185
بازدید کل: 151,499,346
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 118
کاربران حاضر: 121
کدخبر: 18625 زمان ارسال: چهار شنبه 04 خرداد 1401 - 07:47 تعداد بازدید: 710
فراخوان جذب هیات علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه علم و فرهنگ از طریق فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیأت علمی تمام وقت (پیمانی) جذب می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ این دانشگاه با هدف توسعه کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی در سطح دکتری تخصصی رشته‌های مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، حقوق خصوصی و ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE از طریق فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیأت علمی تمام وقت (پیمانی) جذب می‌نماید.

پردیس اصلی این فراخوان سازمان جهاد دانشگاهی است و فرآیند جذب اعضای هیأت علمی به صورت متمرکز در جهاد دانشگاهی انجام‌می‌گردد از این رو در بخش مربوط به عناوین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سامانه مرکز جذب اعضای هیأت علمی، عنوان دانشگاه «جهاددانشگاهی» و عنوان دانشکده «دانشگاه علم و فرهنگ» درج شده است. لذا الزامی است؛ متقاضیان درهنگام ثبت نام ابتدا جهاددانشگاهی را انتخاب کرده و سپس با توجه به رشته‌های فراخوان در خواست جذب در دانشگاه علم و فرهنگ را ثبت‌نمایند.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام درخواست خود در زمان مقرر به سامانه جذب اعضای هیأت علمی به نشانی (mjazb.ir)مراجعه نموده و پس از انتخاب جهاددانشگاهی در فراخوان رشته‌های مربوط به دانشگاه علم و فرهنگ شرکت نمایند.

منبع : خبرگزاری مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)