شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 44,030
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,810,910
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 192
کاربران حاضر: 192
کدخبر: 18272 زمان ارسال: سه شنبه 27 مهر 1400 - 09:22 تعداد بازدید: 733
زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف

دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، ۳۰ آذر الی ۲ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair12) از سوی مرکز کاریابی شریف در روزهای ۳۰ آذر الی ۲ دی ماه سال جاری در سالن تربیت‌بدنی استاد جباری این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود. نمایشگاه کار همه ساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و تعداد زیادی از کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل موردنیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن حضور خواهند داشت.

کارجویان همواره در تلاش برای جذب شدن در شرکت‌ها و سازمان‌هایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. همچنین جذب نیروهای متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان صنایع و کسب و کار است. رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شود، از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و کارجویان، باعث شد تا در سال ۱۳۹۰ نمایشگاه کار توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار شود و این دانشگاه  به عنوان بنیانگذار اولین نمایشگاه کار در ایران تاکنون تجربه برگزاری یازده دوره این نمایشگاه را داشته است.

از مهم‌ترین اهداف این برنامه، امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت‌های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان است. همچنین بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در وب‌سایت این نمایشگاه به آدرس اینترنتی http://jobfair.sharif.ir ثبت‌نام کنند.

به نقل از وزارت علوم، نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌شود و می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)