شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 44,822
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,811,702
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 111
کدخبر: 18261 زمان ارسال: دوشنبه 19 مهر 1400 - 09:28 تعداد بازدید: 569
آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور (ETPNU)

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه ثبت نام سی وهفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه از امروز شروع می شود، گفت: این آزمون روز یک شنبه ۹ آّبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ، دکتر معصومه حسینی ضمن بیان این مطلب گفت: سی وهفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز یکشنبه ۹ آّبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی در مراکز استان های یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران ، کردستان و هرمزگان برگزار می‌شود.

وی  در خصوص زمان شروع ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور تاکید کرد: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از امروز ۱۸ مهر ماه آغاز می شود و متقاضیان شرکت در  باید باید به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور افزود: کارت شرکت در آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور  از ۴ تا ۹ آبان ماه سال جاری توزیع می شود.

دکتر حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است. هزینه ثبت نام نیز باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)