شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 28,023
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,130,705
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 233
کاربران حاضر: 234
کدخبر: 18225 زمان ارسال: سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:49 تعداد بازدید: 503
دانشگاه آزاد از دانشجویان مادر حمایت می‌کند

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح حمایت از دانشجویان مادر، گفت: ارتقاء نقش مادران و برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی تربیتی آنها از برنامه‌های این طرح است

به گزارش ایسنا، دکتر معصومه طباطبایی در نشست مشترکی که به منظور بررسی طرح حمایت از دانشجویان مادر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور که دارای امکانات و زیرساخت های لازم طرح حمایت از دانشجویان مادر از قبیل مهدکودک، پارکینگ، سلف یا رستوران و ... هستند، می توانند در وب سایت واحد دانشگاهی خود، توضیحات و فرم درخواست طرح مذکور را درج کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: ارتقاء نقش مادران، برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی تربیتی مادران و نقش آفرینی آنان در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی از جمله برنامه های محوری طرح حمایت از دانشجویان مادر است.

وی بر ضرورت انطباق واحدهای درسی با نیازهای تربیتی خانواده و کودکان تأکید کرد و افزود: واحدهای دانشگاهی برای این دسته از دانشجویان می‌توانند با هماهنگی با معاونت های موضوعی، دروس عمومی مرتبط را به صورت انتخابی ارائه کنند. همچنین واحدهای مجری طرح می توانند دوره های کوتاه مدت کودک یاری، تربیت کودک و ... را برنامه ریزی و ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این جلسه دکتر فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده اظهار داشت: طرح حامی مادران از سوی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برای واحدهای حامی مادر با توجه به اهمیت حمایت از مادران علاقه مند به ادامه تحصیل تهیه و در هیات رئیسه دانشگاه مصوب شده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)