شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,811
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,121,493
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 117
کاربران حاضر: 117
کدخبر: 18195 زمان ارسال: پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 09:15 تعداد بازدید: 950
تحصیل دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی چقدر آب می‌خورد؟

دستورالعمل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مقطع دکتری دوره‌های روزانه، نوبت دوم شبانه و پردیس دانشگاهی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس دستورالعمل ثبت نام ورودی‌های دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، ثبت نام همه پذیرفته شدگان در دو مرحله الکترونیکی و ارسال مدارک صورت می گیرد.

بر این اساس ثبت نام الکترونیکی دانشجویان تا روز سه شنبه ۹ شهریور انجام می شود، بنابراین کلیه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی https://ems.atu.ac.ir/ نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دکتری، دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند، باید فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر را تکمیل و اسکن کنند.

پذیرفته شدگان سهمیه مربی با استفاده از سهمیه ۱۰ درصد مازاد بر ظرفیت آزاد در صورت نیاز دانشگاه محل خدمت به تخصص ایشان با رعایت آیین نامه‌های داخلی و امکان انجام تعهدات بعد از فارغ‌التحصیلی، موظف به تامین شهریه حداکثر به مدت چهار و نیم سال از سوی دانشگاه محل خدمت، حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه محل تحصیل هستند. در غیر این صورت تامین شهریه تحصیلی بر عهده خود مربی است.

پـذیرفته شدگان دوره نوبت دوم و پردیس دانشگاهی باید مــبلغ شهریه را علی الحساب به صورت آنلاین در زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنند.

بر این اساس دانشجویان رشته‌های علوم انسانی برای نوبت دوم باید حدودا ۸ میلیون تومان و سایر گروه‌ها نیز ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شهریه بپردازند، برای ثبت نام در رشته‌های علوم انسانی پردیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز باید ۱۱ میلیون و ۵۰۰ و برای سایر گروه‌ها نیز ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

هزینه صدور کارت دانشجویی ۲۰ هزار تومان است که در زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق درگاه‌های اینترنتی قابل پرداخت است. مراحل پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی مطابق دستورالعمل پرداخت شهریه است و کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت آن هستند.

کلیه پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، ضروری است پس از ثبت نام الکترونیکی و انجام مرحله اول، مدارک زیر را در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ شهریور به دانشگاه ارسال کنند.

مدارک لازم شامل اصل معرفی نامه از معاونت آموزشی دانشگاه محل خدمت مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل، به علاوه حکم کارگزینی سال ۱۴۰۰ برای پذیرفته شدگان سهمیه مربی)استفاده از این سهمیه مخصوص مربیان رسمی دانشگاه های کشور می باشد، البته مربیان پیمانی مجاز به استفاده از این سهمیه نیستند.

ثبت نام پس از طی دو مرحله (الکترونیکی و ارسال مدارک) قطعیت می یابد و در صورتی که هر یک از مراحل طبق زمانبندی اعلام شده طی نشود، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد و کلاس های دانشجویان جدیدالورود پذیرفته شده نیم سال اول از روز شنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)