شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,435
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,554,263
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 77
کدخبر: 17852 زمان ارسال: دوشنبه 18 اسفند 1399 - 19:04 تعداد بازدید: 1071
پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد برای تحصیل در مقطع دکتری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی براساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری، از میان متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در تعدادی از رشته‌های تحصیلی بدون شرکت در کنکور (فهرست رشته‌ها را در اینجا مشاهده و دانلود کنید)، دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

دانش‌آموختگان حداکثر تا دو سال پس از فراغت از تحصیل می‌توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند لذا داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و قبل از آن فارغ‌التحصیل شده باشند به هیچ وجه مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

داوطلبان واجد شرایط از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه به مدت یک ماه تا هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.atu.ac.ir نسبت به ارسال مدارک خود برای ثبت‌نام اقدام کنند.

حداکثر ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی پژوهشی دوره روزانه دکتری دانشگاه، به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد. ظرفیت مذکور مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه است. مضافاً آنکه دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری نخواهد بود.

گفتنی است، هرگونه اطلاع‌رسانی به داوطلبان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی www.atu.ac.ir و یا edu.atu.ac.ir صورت می‌پذیرد؛ به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه اطلاعیه‌های مربوط را از طریق سایت دانشگاه پیگیری کنند.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)