شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 29,600
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,708,166
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 175
کاربران حاضر: 176
کدخبر: 17836 زمان ارسال: سه شنبه 12 اسفند 1399 - 15:48 تعداد بازدید: 725
جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا اعلام شد/تمدید مهلت ثبت نام

مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا تا ۲۶ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه الزهرا اعلام کرد که براساس "آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره تحصیلی دکتری" وزارت علوم از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد رشته های مرتبط برای دوره دکتری این دانشگاه دانشجو پذیرش می کند.

داشتن حداقل میانگین معدل ۱۶ برای دوره کارشناسی و معدل ۱۷ برای دوره کارشناسی ارشد، دانش آموختگی دوره کارشناسی ارشد از میان دانشگاه های معتبر  وزارت علوم، داشتن گواهی پذیرش یا چاپ حداقل یک مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر، ارائه درخواست توسط متقاضیان صرفا در یک رشته، طول تحصیل متقاضیان نباید بین از دو سال از فارغ التحصیلی گذشته باشد و اینکه در صورت پذیرش در دانشگاه الزهرا دانشجوی دکتری سایر دانشگاه های کشور نباشد از مهم ترین شرایط شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه الزهرا عنوان شده است.

بر این اساس چنانچه متقاضیان فوق، دارای مدرک زبان معتبر باشند، مطابق با جدول آیین نامه امتیاز لازم را کسب خواهند کرد. متقاضیانی که فاقد مدرک زبان  هستند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند اما در صورت پذیرش نهایی تا قبل از آزمون جامع دکتری مدرک زبان معتبر خود را با کسب کنند.

پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا در رشته های "علوم اجتماعی و اقتصادی"، "علوم تربیتی و روانشناسی"، "علوم ریاضی"، "هنر"، "فنی و مهندسی"، "فیزیک و شیمی"، "ادبیات" و "الهیات" و "علوم زیستی" صورت می گیرد.

متقاضیان تا ۲۶ اسفند ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا، نسبت به انجام ثبت نام و ارسال مدارک خود در فراخوان فوق اقدام کنند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)