شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,891
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,155,099
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94
کدخبر: 17821 زمان ارسال: دوشنبه 04 اسفند 1399 - 16:08 تعداد بازدید: 763
آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات دانشجویی قهرمانی مدیریت پروژه

ثبت نام در سومین دوره مسابقه ملی قهرمانی مدیریت پروژه در ایران آغاز شده و تا هفتم اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مسابقه قهرمانی مدیریت پروژه (Project Management Championship) یک مسابقه سه‌مرحله‌ای برای دانشجویان درحال تحصیل و زیر ۳۵ سال بوده که هدف آن، افزایش مشارکت دانشجویان در زمینه مدیریت پروژه، افزایش علاقه به مدیریت حرفه‌ای پروژه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین پیشبرد گفتگو و اشتراک دانش بین دانشگاه و صنعت است.

ثبت‌نام در مسابقه ملی قهرمانی مدیریت پروژه از ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ از طریق لینک yc.ipma.ir/pmc۲۰۲۱ آغاز شده و تا ۷ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

داوطلبان در مرحله نخست این مسابقه، باید به ۱۰۰ سوال مدیریت پروژه به زبان انگلیسی در قالب گروه های سه یا چهار نفره ذیل پرچم دانشگاه خود پاسخ دهند و ۶ تیم دارای بیشترین امتیاز به مرحله فینال ملی راه پیدا می‌کنند. در مرحله فینال ملی نیز یک چالش واقعی در حوزه مدیریت پروژه به شرکت کنندگان ارائه می‌شود و آن‌ها باید با مشورت با یکدیگر بهترین راهکارها را در مدت زمان چهار ساعت ارائه کنند. پاسخ های هر ۶ تیم توسط هیئت داوران متشکل از صنعت و دانشگاه بررسی شده و بهترین پاسخ به عنوان برنده فینال ملی ایران معرفی می‌شود.

تیم فینالیست ایران همچون سال‌های قبل جهت حضور در مسابقات منطقه ای (قاره آسیا) PMC به International Young Crew معرفی خواهد شد. در مرحله منطقه‌ای، تیم‌های فینالیست کشورهای آسیایی برای حل یک چالش واقعی از صنعت مدیریت پروژه در دو روز به رقابت می‌پردازند و برنده این مرحله فینالیست آسیا خواهد بود.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)