شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,959
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,554,787
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 83
کاربران حاضر: 83
کدخبر: 17799 زمان ارسال: دوشنبه 27 بهمن 1399 - 13:42 تعداد بازدید: 733
درس دو واحدی «مدیریت بحران» به دانشجویان علوم پزشکی ارائه می شود

هیات بورد «سلامت در حوادث و فوریت ها» وزارت بهداشت نحوه ارائه درس دو واحدی «مدیریت بحران» برای دانشجویان علوم پزشکی را تعیین کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جلسه هیأت بورد «سلامت در حوادث و فوریت ها» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر حمیدرضا خانکه دبیر بورد و اعضای بورد از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، کرمان، یزد، دانشگاه‌های بقیه الله و علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.

در این جلسه، چگونگی ارائه دو واحد «مدیریت بحران» در دانشگاه‌های کشور مورد تبادل نظر اعضای بورد قرار گرفت و مقرر شد تا یک واحد آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی مجازی و یک واحد به صورت عملی از طریق دانشگاه‌ها برای دانشجویان ارائه شود.

بازنگری «درس نامه سلامت در حوادث و بلایا» و تهیه نسخه انگلیسی آن، چگونگی طراحی سوال‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته سلامت در حوادث و فوریت‌ها برای کنکور سال آینده، چگونگی پذیرش دانشجو برای مقطع کارشناسی ارشد این رشته از طریق پنج دانشگاه علوم پزشکی کشور (چهار دانشگاه مستقر در تهران و یک دانشگاه در سایر شهرها)، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد که بازدیدهای هیأت بورد از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف اعتباربخشی، به دلیل شرایط کرونایی، بصورت مجازی انجام شود.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)