شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 15 اسفند 1399
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,200
بازدید دیروز: 33,604
بازدید کل: 118,690,830
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 73
کدخبر: 17754 زمان ارسال: سه شنبه 07 بهمن 1399 - 22:11 تعداد بازدید: 634
دانلود پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد سال 1399 مجموعه مدیریت

این فایل شامل سوالات و پاسخ تشریحی درس بازاریابی کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 1399 مجموعه مدیریت + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد که به صورت Pdf قابل دانلود است. تعداد سوالات 15 سوال و تعداد صفحات فایل 29 صفحه می باشد و برای پاسخگویی به سوالات از 19 منبع استفاده شده است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی  رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت و یا پرداخت الکترونیک اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را از لینک زیر دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 8000 تومان می باشد.

https://modir.ir/Articles/6084.aspx


شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای ارشد سایت مدیر لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کارشناسی ارشد و سوالات سالهای گذشته را مشاهده نمایید. همچنین می توانید از بخش جزوات کنکوری، لیست آنها را مشاهده کنید. جهت مشاهده پاسخ تشریحی سوالات سایر دروس کنکور سال 1399 مجموعه مدیریت اینجا را کلیک کنید
 

تعیین مقدار حداقل قیمت (کف) به کدام عامل بستگی دارد؟
قیمت رقبا
هزینه تمام شده
حاشیه سود کانال های توزیع
ارزش ادراک شده توسط مشتریان
در طبقه بندی صنایع خدماتی، کدام صنعت در طبقه دارایی محور و فعالیت های فیزیکی قرار می گیرد؟
بانک ها
تاکسی های اینترنتی
توزیع و پخش دارو
شرکت های تحقیقات بازار
پیام تبلیغاتی «تنها تا پایان فروردین 1399 برای خرید و بهره مندی از 5% تخفیف فرصت باقی است» کدام هدف را دنبال می کند؟
ترغیب
اطلاع رسانی
برند سازی
یادآوری
حسابرسی بازاریابی در کدام طبقه از کنترل های بازاریابی قرار می گیرد؟
کارآیی
سودآوری
برنامه سالانه
استراتژیک
در کدام نوع محصولات مصرفی، عمده ترویج توسط تولیدکننده صورت می گیرد تا فروشنده؟
ویژه
متداول
ناخواسته
فروشگاهی
«یک شرکت تولیدی که فقط در قسمت کوچکی از شرق ایران فعالیت می کند، تصمیم دارد فعالیت های خود را توسعه دهد و غرب و جنوب ایران را نیز پوشش دهد» این شرکت در کدام یک از مراحل رشد بازاریابی خود قرار دارد؟
دایره بازاریابی نوین
دایره بازاریابی جداگانه
دایره فروش ساده
دایره فروش با وظایف بازاریابی فرعی
یک شرکت هواپیمایی در نظر دارد برای ارائه خدمات بهتر، مشتریانی را هدف قرار دهد که درآمد بالایی داشته و نسبت به استفاده از پرواز با هواپیما عقیده مثبتی دارند. این شرکت از کدام الگوی تقسیم بندی بازار استفاده می نماید؟
الگوی رجحان پراکنده
الگوی رجحان خوشه ای متفاوت
الگوی رجحان خوشه ای متمرکز  
الگوی رجحان یکسان
تمایل مشتری به وفاداری به یک برند را اصطلاحا چه می نامند؟
ارزش ویژه رابطه
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه مطلوبیت
ارزش عمر مشتری
پیامد افزایش نرخ ارزهای متغیر در یک کشور چیست؟
افزایش واردات –کاهش صادرات
افزایش واردات –افزایش صادرات
کاهش واردات –افزایش صادرات
کاهش واردات –کاهش صادرات
مطالعه و بررسی به صورت رسمی و سیستماتیک بر روی چالش ها و فرصت های بازار چه نام دارد؟
پیش فروش
تحقیقات بازارشناسی
تحقیقات بازاریابی
رجحان نسبت به کالاهای خاص
بهترین روش در بازاریابی برای کسب اطلاعات در خصوص باورها، سلایق و رضایتمندی مشتریان کدام است؟
تحقیقات پیمایشی
تحقیقات تجربی
تحقیقات مشاهده ای
سیستم آگاهی دهنده بازاریابی
در تحلیل چرخه عمر محصول کدام مورد مربوط به دوره ی معرفی محصول است؟
تقسیم بازار
کیفیت عالی
خدمات و معاملات بیشتر
هزینه های بالای بازاریابی
در چارچوب بازاریابی مبتنی بر فرهنگ اسلامی نقطه آغاز چرخه ی مصرف کدام است؟
نیاز
غریزه  
تقاضا
خواسته
به منظور اجرای برنامه های بازاریابی اجتماعی اولین تغییر باید در کدام موضوع انجام شود؟
احساسات
نیت
دانش
رفتار
شرکتی با سستی و مقاومت خریداران مواجه شده است و به اجبار برای ترغیب خریداران به ابزارهای پیشبردی حجیم روی آورده است. این شرکت برای هدایت فعالیت های بازاریابی خود از کدام مفهوم رقابتی پیروی می کند؟
فروش
تولید
بازاریابی
کالا

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)