شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,361
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,149,569
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 85
کدخبر: 17722 زمان ارسال: دوشنبه 22 دی 1399 - 12:26 تعداد بازدید: 763
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

با اعلام اصلاحات و شغل محل های جدید، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ مهلت ثبت نام در  آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور سال ۱۳۹۹ تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شد.

بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۱ دی نسبت به ثبت نام اقدام نکردند، تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ فرصت دارند با توجه به اصلاحات جدید دفترچه آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است و متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹  نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست و متقاضیان باید در زمان تعیین شده در آزمون ثبت نام کنند.

همچنین اصلاحات مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل ها در نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)