شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,702
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,689,268
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 199
کاربران حاضر: 199
کدخبر: 17705 زمان ارسال: سه شنبه 16 دی 1399 - 13:55 تعداد بازدید: 716
آغاز طرح سراسری کفایت علمی پایان نامه های دکتری دانشگاه آزاد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد از آغاز عملیاتی شدن طرح سراسری کفایت علمی پایان‌نامه‌های دکتری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد مشهد، با حضور دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

علمائی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و درگذشت آیت الله مصباح یزدی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از واحدهای فعال است که از نظر علمی و مدیریتی جایگاه خوبی در سطح کشور دارد.

وی گفت: دانشگاه آزاد واحد مشهد در جذب دانشجو خیلی خوب عمل کرده و در جذب دانشجویان خارجی رتبه یک کشور را دارد.

علمائی از ایجاد کمیته‌های تحولی در راستای هدف گذاری صحیح در دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: به دنبال ساماندهی وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش و پژوهش هستیم و نگاه سازمان مرکزی، نگاه حمایتی است.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد  افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امسال حدود 7 درصد افزایش دانشجو داشته است، در حالی که بیشتر دانشگاه ها با کاهش دانشجو مواجه هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، علمائی از آغاز عملیاتی شدن طرح سراسری کفایت علمی پایان‌نامه‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه بر سنجش صلاحیت علمی دانشجویان دکتری بسیار تأکید دارند و به همین منظور کمیته کشوری با هدف دفاع از پایان نامه ها به صورت عادلانه راه اندازی شده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)