شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,527
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,736,839
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 208
کاربران حاضر: 208
کدخبر: 17692 زمان ارسال: شنبه 20 دی 1399 - 13:57 تعداد بازدید: 1328
دوره جامع تربیت مدیر حرفه ای دیجیتال مارکتینگ
دوره جامع تربیت مدیر حرفه ای دیجیتال مارکتینگ
فرصتی برای تحول مدیریت کسب و کارها



 

مرکز همایش های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می کند:
دوره مدیریت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ
۵۰ساعت دوره جامع و عملیاتی جهت آموزش کاربردی مهارتی مدیران حرفه ای دیجیتال مارکتینگ با به کارگیری به روز ترین ابزارهای تخصصی بازاریابی آنلاین
ترکیب 4 دوره تخصصی با حضور ۳ استاد حرفه ای و متخصص در این حوزه
اهدا مدرک جهاد دانشگاهی و تاییدیه شغلی برای ورود به پروژه های تخصصی به عنوان مدیر حرفه ای بازاریابی آنلاین
شروع دوره ۹بهمن
پنجشنبه ها و جمعه ها 9:30 تا 14:30
دوره در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی با ظرفیت محدود برگزار می شود و ثبت نام بر اساس اولویت واریزخواهد بود.
هزینه ثبت نام: دو میلیون و پانصد هزار تومان

مشاوره ثبت نام:
۰۹۱۲۴۷۳۷۷۳۴
۰۹۰۵۱۵۲۳۷۰۴


وبسایت:
http://sharifcc.ir/
فرم ثبت نام در دوره

 
چنانچه در فکر داشتن یک کسب و کار موفق در بازار آنلاین هستید اینجا جای شماست!!!
دیجیتال مارکتینگ دانش پولسازی کسب و کارها از فضای دیجیتال است و ما با برگزاری جامع ترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ شما را به یک متخصص تمام عیار دارای مهارت تبدیل خواهیم کرد.
با توجه به تاثیر دانش دیجیتال مارکتینگ در فضای کسب و کار کنونی و گرایش اکثر کسب و کارها به دیجیتالی کردن فرایندهایشان، مرکز همایشهای جهاد دانشگاهی صنعتی شریف اقدام به تدوین دوره آموزشی جامع و کاربردی پرورش مدیر حرفه ای و متخصص بازاریابی دیجیتال نمود است.
فضای دیجیتال از پتانسیل بسیار خوبی برای جذب مشتریان، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کارها برخوردار است اما رسیدن به موفقیت در این فضا نیازمند علم روز بازاریابی دیجیتال می باشد در واقع علمی که کمک می کند نهایت استفاده از وب سایتها ،اپلیکیشن ها،تمام شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال را  به عمل آورید و  با کمترین هزینه به بهترین بازدهی دست یابید، یک مدیر بازاریابی هوشمند و مجهز به دانش روز دنیا برگ برنده کسب و کارهای در حال رکود فعلی خواهد بود.
شناخت کامل از بازاریابی دیجیتال و ابزارهای کاربردی آن نکات بنیادینی هستند که در این 50 ساعت در کنار اساتید حرفه ای دوره خواهیدآموخت؛دراین دوره مهارت  تدوین، اجرا و مدیریت استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ارتقاء خواهد یافت و مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر حرفه ای بازاریابی دیجیتال را کسب خواهید نمود و با پیاده سازی روشهای جدید و به روز دنیا در قالب اجرای پروژه های کاربردی مهارتی متخصص خواهید شد، ادعایی که در عمل در دوره های پیشین به اثبات رسیده است.
 
مخاطبین دوره:
این دوره برای مدیران و صاحبان کسب و کار، مدیران اجرایی شرکتها، دانشجویان رشته های مدیریت، کارشناسان بازاریابی، روابط عمومی و درنهایت هر فردی که به دنبال یافتن شغلی در حوزه آنلاین و دیجیتال مارکتینگ است پیشنهاد می گردد.

پیش نیاز دوره:
با توجه به اینکه در این دوره مباحث از پایه آموزش داده می شود صرفا آشنایی با اینترنت و توانایی استفاده از آن برای شرکت در این دوره کافیست.
 
 
 مزایای شرکت در دوره:
رشد کسب و کار: با شرکت در این دوره متخصص رشد کسب و کارها در فضای دیجیتال می شوید.
آموزش کاملا کاربردی: سرفصلهای آموزشی کاملا بر اساس نیاز کسب و کارهای ایرانی در شرایط رکود اقتصادی ناشی از همه گیری بیماری کرونا  تدوین شده است.
ارائه مدرک معتبر: در پایان دوره مدرک رسمی حضور در دوره و تاییدیه شغلی برای استخدام و ورود به پروژه های مربوطه از جهاد دانشگاهی دریافت خواهید نمود.
 
در پایان دوره چه تخصص هایی خواهید داشت:
با شرکت در این دوره به تمام شاخص های بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ مسلط خواهید بود و می توانید فعالیت خود را در ابعاد برنامه ریزی، طراحی، اجرا و بررسی نتایج کسب و کار آنلاین خود پیش ببرید.

 
 
مشاوره ثبت نام:
۰۹۱۲۴۷۳۷۷۳۴
۰۹۰۵۱۵۲۳۷۰۴

فرم ثبت نام


 






 
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)