شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,834
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,774,714
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 201
کاربران حاضر: 201
کدخبر: 17534 زمان ارسال: یکشنبه 04 آبان 1399 - 13:54 تعداد بازدید: 951
با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند

موسسه اینتربرند مانند سال های قبل باارزش ترین برندهای جهان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه اینتربرند که همه ساله اقدام به معرفی باارزش‌ترین برند‌های جهان می‌کند امسال نیز برترین برند‌های سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است. این رتبه بندی در مقایسه با سال گذشته یک تغییر را نشان می‌دهد که براساس آن اپل با ارزش تقریبی ۳۲۳ میلیون دلار در جایگاه نخست و آمازون و مایکروسافت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته اند.


در این رتبه بندی گوگل با دو پله سقوط و کاهش ۱ درصدی، ارزش کمی بیش از ۱۶۵ میلیون دلار را نشان می‌دهد، مایکروسافت با پیشی گرفتن از گوگل، با رشد ۵۳ درصدی ارزش ۱۶۶ میلیون دلار را از آن خود کرده است. آمازون با صعود به رتبه دوم ارزش ۲۰۰ میلیون دلاری و رشد سالیانه ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند

برند‌های فناوری برتر نیز در این رتبه بندی سامسونگ در جایگاه پنجم، اینتل در جایگاه دوازدهم، فیسبوک در جایگاه سیزدهم و اینستاگرام در جایگاه نوزدهم قرار گرفته اند.

گفتنی است؛ باید به خاطر داشت که این رتبه بندی، نشان دهنده ارزش یک شرکت نیست بلکه فقط ارزش مارک و برند آن است، به عنوان مثال ارزش بازار اپل کمی بیش از ۲ تریلیون دلار است که در مقابل ارزش برند آن ۳۲۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)