شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,417
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,736,729
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 227
کاربران حاضر: 228
کدخبر: 17095 زمان ارسال: یکشنبه 18 خرداد 1399 - 07:53 تعداد بازدید: 1243
دانشگاه های غیرانتفاعی ۳ هفته برای اتمام دروس فرصت دارند

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی از فرصت ۳ هفته ای اتحادیه به دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی برای اتمام دروس مجازی باقی مانده ترم جاری خبر داد.

علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از امروز شنبه ۱۷ خرداد دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی فعالیت آموزش حضوری خود را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی، ۳ هفته به دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی فرصت داده است تا اگر دروس الکترونیکی ترم جاری باقی مانده است آن را به اتمام رسانده و رفع مشکل کنند.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان در این سه هفته الزامی نیست و بعد از اتمام سه هفته، امتحانات به صورت حضوری برگزار شده و حضور دانشجویان در جلسه امتحان الزامی است.

وی یادآور شد: اگر دانشجویی در استانی غیر از استان خود مشغول تحصیل است و تمایلی به حضور در جلسه امتحان در آن استان ندارد، می تواند به یک شعبه پیام نور یا دانشگاه غیرانتفاعی در محل سکونت خود مراجعه کرده و به دانشگاه خود اعلام کند.

آهون منش افزود: آن موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی که دانشجو عضو آن است با شعبه دانشگاه پیام نور در استانی که دانشجو ساکن است هماهنگ کرده و سوالات به صورت محرمانه برای آنها ارسال می شود و آن دانشگاه امتحان را برگزار کرده و برای دانشگاه دانشجوی مورد نظر ارسال می کند.

منبع : خبرگزاری مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)