شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 518
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,922,575
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 45
کاربران حاضر: 45
کدخبر: 16985 زمان ارسال: جمعه 19 شهریور 1400 - 16:53 تعداد بازدید: 877
پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد سال 1398 مجموعه مدیریت

این فایل شامل سوالات و پاسخ تشریحی درس بازاریابی کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 1398 مجموعه مدیریت + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد که به صورت Pdf قابل دانلود است. تعداد سوالات 15 سوال و تعداد صفحات فایل 26 صفحه می باشد و برای پاسخگویی به سوالات از 12 منبع استفاده شده است.

برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی
http://modir.ir/Articles/6051.aspx



شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای ارشد سایت مدیر لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کارشناسی ارشد و سوالات سالهای گذشته را مشاهده نمایید. همچنین می توانید از بخش جزوات کنکوری، لیست آنها را مشاهده کنید. 

جهت مشاهده پاسخ تشریحی سوالات سایر دروس کنکور سال 1398 مجموعه مدیریت اینجا را کلیک کنید


اتحاد استراتژیک با دیگر شرکت ها و یا سازمان های غیرانتفاعی، شامل کدام نوع مشارکت می شود؟
داخلی
جانبی
درون شبکه ای
در فروش
دیدگاهی که در آن نیازها، خواسته ها و تمایلات مشتریان، نقطه شروع برای تمام تصمیم گیری های سازمان است، چه نام دارد؟
مشتریمداری
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
بازاریابی رابطه مند
مدیریت ارتباط با مشتری
زمانی که وفاداری به نشان تجاری ضعیف باشد، تفاوت میان قیمت و کیفیت انواع مختلف کالا چندان زیاد نباشد و خرید آنی و بدون تصمیم گیری قبلی مطرح باشد، مهم ترین عامل تأثیرگذار بر موفقیت بسته بندی کالا کدام است؟
حجم
طراحی
رنگ
نوع مواد
هر گاه شرکت ها به دلیل منابع محدود قادر نباشند در تمام حوزه های کاری به دفاع از خود بپردازند، از کدام روش دفاع استفاده می کنند؟
متحرک
جناحی
انقباضی
ضدحمله
قیمت هایی که در حافظه خریداران وجود دارند و خریداران در هنگام ضرورت بررسی یک کالا از آن ها استفاده می کنند، چه نام دارد؟
پایه
روانی
ذهنی
مرجع
در بازاریابی تعاملی بر روابط میان کدام دو گروه تأکید می شود؟
مشتریان با مشتریان
مشتریان با کارکنان
شرکت با کارکنان
شرکت با مشتریان
کدام مورد از نتایج اصلی استفاده از ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) است؟
مدیریت سکوت مشتری
کاهش هزینه های ترفیعی سازمان
هماهنگ نمودن تمام فعالیت های آمیخته بازاریابی شرکت
ارائه یک پیام واحد و سازگار به مصرف کننده
زمانی که رقابت در بازار افزایش می یابد، چه نوع تبلیغی را باید انجام داد؟
آگاهی دهنده
تشویقی
متقاعدکننده
یادآورنده
میزان تمایل خریدار برای خرید و نگرش وی نسبت به محصول، در کدام نوع از بخش بندی بسیار اثرگذار است؟
رفتاری
جغرافیایی
روان شناختی
جمعیت شناختی
در کدام یک از مراحل چرخه حیات محصول، سازمان ها تأکید زیادی بر حفظ مشتریان فعلی و بیرون آوردن مشتریان جدید از چنگ رقبا دارند؟
رویش
رشد
بلوغ
افول
در صورتی که شرکت ایران خودرو با نشان دادن رضایت خاطر خریداران از ویژگی ها و مزایای یک خودروی خاص، درستی انتخاب آن ها را نشان دهد، از کدام نوع تبلیغات استفاده کرده است؟
آگاهی دهنده
تقویت کننده
متقاعدکننده
یادآورنده
مشخص کردن ویژگی های محصول، قیمت و نحوه توزیع آن، کدام مرحله ارائه ارزش را بیان می کند؟
خلق
معامله
مبادله
انتخاب
نفوذ شخصی در کدام مرحله فرایند پذیرش کالای جدید اهمیت بیشتری دارد؟
آگاهی
ارزیابی
شناخت
علاقمندی
تعداد دفعاتی که مشتریان به نام تجاری فکر می کنند، چه نام دارد؟
عملکرد نام تجاری
مفاهیم نام تجاری
تصویر ذهنی نام تجاری
برجستگی نام تجاری
در بازارهایی که در آن مزایای اصلی محصولات عاید خود مشتریان و خریداران نمی شود، از کدام گرایش استفاده می شود؟
تولید                                                    
فروش
محصول
بازاریابی اجتماعی

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)