شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,849
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,148,057
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 69
کاربران حاضر: 69
کدخبر: 16803 زمان ارسال: پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 08:41 تعداد بازدید: 985
جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف برگزار می شود

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف در راستای تجاری‌سازی ایده‌های برتر و ارائه دستاوردهای علمی، فنی و پژوهشی دانشجویان و دانش آموختگان ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره برای کارآفرینان جوان، صاحبان ایده و استارت آپ ها که به دنبال یافتن بستری امن و مناسب، برای رشد و توسعه‌ کسب‌وکارهای نوپایشان هستند، فرصتی ارزشمند و اثرگذار فراهم کرده است. این جشنواره همچنین با همکاری دانشگاه‌ های سراسر کشور به عنوان معادن سرشار و غنی از نیروی انسانی، موجبات تولید ارزش و ثروت ملی را نیز فراهم کرده است.

این جشنواره که قرار است ۲۷ بهمن ساعت ۱۵ الی ۱۸ برگزار شود، علاوه بر ایجاد فرصتی مغتنم برای معرفی و مانور کارآفرینان در حوزه های مختلف، امکان برقراری ارتباط هدفمند را میان «صاحبان طرح‌ها و استارت آپ ها» با «سرمایه‌گذاران» و «صنعتگران» فراهم می کند.

همچنین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار  شریف با فراهم کردن ابزارها و شرایط مناسب جهت بهره‌گیری از دانش و تخصص مفید در راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار باعث شده تا صاحبان طرح‌ها، صنایع و سرمایه‌گذاران با ریسک‌های کمتری در مسیر رشد مواجه شوند.

این جشنواره در دو حوزه شامل سرفصل ایده‌ و طرح برگزار شود و شرکت کنندگان در هر سرفصل بطور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه تقدیر می شوند.

در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ی محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌نمایند. خروجی نهایی این جشنواره، ایده‌ها و طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.

برخی از اهدافی که این جشنواره در پی تحقق بخشیدن به آن‌هاست، عبات اند از  ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان در میان جوانان و دانشجویان  تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرینی ایجاد فرصت برای صاحبان ایده تا نسبت به بازار و جنبه های مالی ایده خود آشنایی بیشتری پیدا نمایند افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی فراهم آوردن فضا برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاراناستفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه شناسایی کارآفرینان جوان و ناشناخته و پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان.

منبع : خبرگزاری مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)