شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,783
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,675,786
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 81
کاربران حاضر: 81
کدخبر: 16222 زمان ارسال: دوشنبه 20 خرداد 1398 - 09:25 تعداد بازدید: 1063
دوره یادگیری جامع فروش و مارکتینگ صنعتی و خدماتی B2B
     
 
فروش B2B به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی که دارد نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی است. این مهارت‌ها در شرایط کنونی اهمیت ویژه‌ای می‌یابند و به همین دلیل حرفه‌ای بودن فروشنده‌ها می‌تواند در این شرایط یک مزیت رقابتی برای کسب‌و‌کارها محسوب شود. اما فروش B2B چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • در فروش B2B  مشتری به جای اینکه یک مصرف‌کننده‌ی شخصی باشد، یک کسب و کار دیگر است. کسب و کارها در هنگام خرید رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهند.
  • برای مثال خریدار شخصی عموما برای رفع نیازهای اولیه و به طور لحظه‌ای و سریع و احساسی خرید می‌کند. اما خریدار سازمانی پس از طی یک چرخه‌ی طولانی تحلیل منطقی و به منظور تحقق اهداف بلندمدت سازمانی اتفاق می‌افتد.
  • فروش B2B در ابعاد بسیار بزرگتری از فروش B2C انجام می‌گیرد، بنابراین مهارت‌های فروشندگان برای به نتیجه رساندن فروش، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • قراردادهای خرید  B2B عموما مدت زمان  طولانی‌تری دارد، بنابراین باید برمبنای یک تصمیم‌گیری تحلیلی شکل بگیرد. در حالیکه چرخه خرید B2C معمولا در زمانی کوتاه پایان می‌یابد.

در این دوره چه مطالبی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

چرا دوره‌ی فروش و مارکتینگ صنعتی و خدماتی B2B؟

  • اگر تصمیم گرفته‌ایم آینده‌مان را در حوزه فروش B2B بسازیم
  • اگر می‌خواهیم بصورت جامع اصول مارکتینگ، فروش و خدمات حرفه‌ای مشتری را یاد بگیریم
  • اگر می‌خواهیم روحیه لازم برای یک مارکتر و فروشنده حرفه‌ای را در حوزه B2B کسب کنیم
  • اگر می‌خواهیم مهارت‌های کلیدی برای بازاریابی و فروش B2B را بدست آوریم
 جهت کسب اطلاعات بیشتربا ما در تماس باشید:
02188064098
09104447915

 
در مورد این دوره بیشتر بدانید
همین حالا با ما تماس بگیرید
Instagram Website Email
 
 
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)