شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 19 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 34,449
بازدید دیروز: 35,469
بازدید کل: 158,934,356
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 112
کاربران حاضر: 112
کدخبر: 1610 زمان ارسال: چهار شنبه 16 دی 1388 - 12:41 تعداد بازدید: 2468
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک 26 و 27 دیماه 1388 برگزار می شود
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک که به صورت سالیانه برگزار می گردد، بزرگترین تجمع اساتید، پژوهشگران، مدیران در حوزه مدیریت استراتژیک در ایران ومنطقه است. برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در سه سال گذشته فرصتی را فراهم آورد تا در مجموع بیش از 2800 تن از مدیران، اساتید، صاحبنظران و کارشناسان مدیریت کشور از نزدیک در جریان نتایج تحقیقات و دستاوردهای یکدیگر و اساتیدی از خارج از کشور قرار گیرند. علاوه بر ارائه آخرین مباحث تحقیقاتی و نظری، هدف از برگزاری کنفرانس مدیریت استراتژیک افزایش آگاهی، بینش و کسب مهارتهای لازم در زمینه های تفکر استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، رهبری و تغییر استراتژیک و همچنین نوآوری های استراتژیک در میان مدیران ارشد سازمانها و همچنین کارشناسان و متخصصان برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های دولتی، غیر انتفاعی، عمومی و خصوصی است.
با ارائه مقالات وسخنرانی های اساتید معتبر داخلی وبین المللی، کنفرانس مدیریت استراتژیک یک پلتفرم هم افزا برای تسهیم تحقیقات وتجارب در کلیه حوزه های مرتبط با مدیریت استراتژیک است. تاکنون سه دوره از این کنفرانس برگزار شده است و امسال نیز در تاریخ 26 و 27 دی ماه چهارمین دوره آن برگزار خواهد شد.

هدف از طراحی و پیشبرد کنفرانس‌ بین المللی مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد آموزش و توسعه عبارت است از:
• آشنایی با مفاهیم نوین علمی و کاربردی که همواره مهمترین حوزه های مدیریت استراتژیک می باشند. این مفاهیم هر ساله در قالب پنل های ثابت کنفرانس مدیریت استراتژیک مورد بررسی قرار می گیرند. پنل های تخصصی و ثابت کنفرانس مدیریت استراتژیک عبارتند از: 1- تفکر استراتژیک و مدیریت استراتژیک تغییر، 2- دانش، نوآوری و کارآفرینی، 3- محیط شناسی و آینده پژوهی، 4- هوشمندی رقابتی، 5- استراتژیک در سطوح ملی، 6- استراتژی های سطح سازمان و کسب وکار، 7- پیاده سازی و اجرای استراتژی 8- متصل ساختن استراتژی به عملیات
• ارائه کارگروه اختصاصی و ویژه کنفرانس که متاثر از شرایط روز کسب و کار و فضای علمی جهانی است. در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، کارگروه اختصاصی چهارمین کنفرانس عبارت است از : استراتژی ها در شرایط عدم قطعیت
• بررسی نمونه های موفق سازمان های ایرانی در زمینه تدوین و اجرای برنامه های استراتژیک
• برقراری ارتباط نزدیک میان مدیران، اساتید، صاحبنظران و کارشناسان مدیریت


محورها و کارگروه های کنفرانس
در کنفرانس مدیریت استراتژیک هرسال یک کارگروه اختصاصی تعریف می گردد که عموما متاثر از شرایط روز و فضای علمی جهانی است و ویژه آن سال می باشد و دیگری مجموعه ای از کارگروه های ثابت وجود دارد که از اولین دوره کنفرانس ثابت بوده و استمرار خواهد داشت.
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک از ارائه دهندگان مقالات انتظار دارد تا مقاله های خود را درغالب یکی از دو کارگروه اختصاصی یا کارگروه ثابت ارائه دهند.

1- محورهای علمی و کارگروه اختصاصی چهارمین کنفرانس: استراتژیها در شرایط عدم قطعیت
فناوری ها، اولویت ها و نیازهای مشتریان و پویایی های بازار به سرعت درحال تغییر هستند و عواملی همانند رقابت جهانی، نیروهای اقتصادی جدید، افزایش تضاد و تعرضهای جهانی همگی باعث شده اند تا سازمانها بیش از گذشته با شرایط عدم قطعیت مواجه شوند؛ در این وضعیت، سازمانها برای حفظ جایگاه رقابتی و مطلوب خود باید مستمرا استراتژی خود را مورد تست قرار داده و مطابق با پویایی های بازار و شرایط عدم قطعیت ، مجددا استراتژیهای جدیدی تعریف کنند. مفهوم عدم قطعیت و بازآفرینی استراتژیها از گذشته در مرکز توجه بسیاری از تئوری های قدرتمند حوزه مدیریت استراتژیک قرار داشته و به عنوان عناصرو مولفه های اصلی برای درک مزیت رقابتی سازمان مطرح شده است. افزایش سطوح و انواع عدم قطعیت ها مسائل و ملاحضات بسیار مهمی هستند که برروی دوام پذیری مزیت رقابتی، روش یادگیری و تطبیق با عوامل محیط خارجی، رویکردهای مدیریت نوآوری و دانش، و سطح جذابیت استراتژی ها و مدلهای سازمانی متفاوت، تاثیرگذارهستند.
سه محور و موضوع اساسی وجود دارد که ارائه دهندگان مقالات در کارگروه اختصاصی چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک ‘تدوین و اجرای استراتژی ها در شرایط عدم قطعیت’، بایستی مدنظر قرار دهند:
اولین محور عبارت است از: تعیین و شناسایی عدم قطعیت های محیطی جدید که برروی استراتژی و سازمان تاثیرگذار هستند که از آن جمله می توان به مواردی همانند افزایش رقبای جدید از اقتصادهای نوظهور، افزایش ریسک های امنیتی و وابسته به جغرافیای سیاسی، و همگرایی و ساختارشکنی مربوط به پیشرفت های فناوری اشاره کرد.
دومین محور نیز عبارت است از واکنش های خارجی سازمانی نسبت به عدم قطعیت های محیط می باشد. این واکنشها می تواند ارتباطات بین سازمانی همانند شکلهای جدیدی از نوع همکاری با کارآفرینان یا سایرین برای ایجاد ‘ نوآوری باز’ باشد.
سومین محور نیز واکنش های داخلی سازمانی نسبت به عدم قطعیت های محیط می باشد. این واکنشها می تواند شامل اقدامات ابتکاری استراتژیک متعددی برای ارتقای بقاء و همچنین انعطاف پذیری یا استحکام استراتژی ها (همانند فراکارآفرینی یا کارآفرینی سازمان، یا بازآفرینی استراتژی ها) باشد. این واکنش ها همچنین می تواند شامل بکارگیری تکنیک های مشخصی در فرایند استراتژی باشد که مخصوص برای مدیریت و کنترل عدم قطعیتها ایجاد شده اند ( به عنوان مثال، برنامه¬ریزی مبتنی برسناریو، تئوری بازی و ...).

2- محورهای علمی و کارگروهای ثابت کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
کارگروه ها و محورهای ذیل همواره مهمترین حوزه های مدیریت استراتژیک می باشند. بنابراین، ساختار و طرح دو روزه کنفرانس عمدتا متمرکز بر پنل های زیر است که مقالات، سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی دو روزه کنفرانس در چارچوب آن ها ارائه خواهد شد. پنل های ثابت عبارتند از:
تفکر استراتژیک
مدیریت استراتژیک در سطح ملی
دانش، نوآوری و کارآفرینی
محورها و پنل های تخصصی
استراتژی سازمان و کسب و کار
محیط شناسی و آینده پژوهی
پیاده سازی و اجرای استراتژی
هوشمندی رقابتی
استراتژی و عملیات

زمان کنفرانس: 26 و 27 دی ماه سال 1388
مکان کنفرانس: سالن بین المللی همایش های رازی

شروع ثبت نام با شرایط ویژه از 17 مرداد ماه

تاریخ کنفرانس : 26 و 27 دی ماه 1388
مهلت ارسال اصل مقالات : 30 آبان ماه 1388
مهلت ارائه دستاوردهای تجربی : 15 آذر ماه 1388
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه