از سری دوره های مدیران ارشد آکادمی فانوس نجات
Motivating customers and building long-term relationship
چطور برای مشتریان انگیزه خرید ایجاد کنیم و با آنها روابط طولانی مدت بسازیم؟
ارائه دهنده:
پروفسور سید صدرالدین نجاتی گیلانی
· پروفسور تمام در رشته های مدیریت استراتژی و سیستمهای اطلاعاتی از انگلستان
· برنده جایزه ی سلطنتی انگلستان در مدیریت راهبردی
· یکی از مؤسسین مرکز فناوری صنعتی و رقابتی در اروپا
· مشاور تعدادی از شرکت های برتر جهانی و ایرانی در رابطه با مهندسی مجدد سازمانی، برنامه ریزی استراتژی، تدوین ساختار سازمانی، تحول سازمانی، قابلیت سازی هیئت مدیره و مدیران
زمان برگزاری:
پنج شنبه، 11 آبان 1396
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
02188064098
09104447915
http://www.nejatco.com/motivating-your-customers
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*