شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 20 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,491
بازدید دیروز: 38,717
بازدید کل: 158,954,115
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 139
کاربران حاضر: 140
کدخبر: 1438 زمان ارسال: جمعه 20 آذر 1388 - 10:52 تعداد بازدید: 1542
نخستین کنفرانس ملی مهندسی تبلیغات 17 و 18 دی 1388 برگزار می شود
نقطه عـطف و تـحولی نـوین در صنعت تبلیغات و بـازاریـابی کشور
بزرگترین و مهمترین رویداد در حوزه تخصصی تبلیغات و بازاریابی
زمان:17- 18دی ماه 88 مکان: سالن همایشهای هتل المپیک

اهداف کنفرانس:
گروه «مهندسی تبلیغات» بنیانگذار تکنیک نوین مهندسی تبلیغات در ایران با هدف نهادینه سازی و فرهنگ سازی این تکنیک اقدام به برگزاری نخستین کنفرانس ملی مهندسی تبلیغات در آبان ماه 88 نموده است.
اصلی ترین وظیفه مهندسی تبلیغات افزایش بهره وری و کاهش هزینه های کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک برند است که با بهره گیری نظام مند از علوم و فنونی چون مدیریت استراتژیک، روانشناسی، مدیریت بازاریابی، برندینگ و مدیریت خلاقیت در مدل جامع مهندسی تبلیغات تدوین می شود. مهم ترین سوالی که در نخستین کنفرانس ملی مهندسی تبلیغات به آن پاسخ داده می شود این است که «چگونه می توان با هزینه کمتر به اثربخشی بیشتر تبلیغات و در نتیجه رونق کسب و کار دست یافت؟» از اهداف دیگر این کنفرانس می توان به این موارد اشاره کرد: راهکارهای افزایش اثربخشی و کاهش هزینه در کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی، آسیب شناسی و عارضه یابی تبلیغات در ایران، ارتقای سطح دانش مدیران در زمینه علوم روز مهندسی تبلیغات در دنیا، بررسی تکنیکهای نوین مهندسی تبلیغات و نقش آن در افزایش اثربخشی برنامه های کسب و کار، معرفی مدل نوین و اثربخش مهندسی تبلیغات جهت ارتقای کسب و کار کلیه مدیران.
بــرگــزارکنـندگــان اصــلی:
مشاور عالی کنفرانس: دکتر احمد روستا (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)
رییس کنفرانس: بهنود الله وردی نیک
شورای سیاستگذاری: دکتر محمود محمدیان (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، دکتر شهریار شفیعی (عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی)، دکتر رسول سادات نژاد (رییس انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی)، شهرزاد اسفرجانی (مشاور و مدرس تبلیغات)، پریسا پروشانی (رییس هیات مدیره انجمن تحقیقات بازار ایران)، بهنود الله وردی نیک (مشاور و مدرس مهندسی تبلیغات)
سخنرانان کلیدی: دکتر احمد روستا، دکتر محمود محمدیان، دکتر شهریار شفیعی
کمیته علمی: دکتر احمد روستا، دکتر محمود دهقان، دکتر محمود محمدیان، دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر شهریار شفیعی، دکتر وحید ناصحی فر، دکتر میراحمد امیرشاهی، دکتر حسین وظیفه دوست
محورهای اصلی کنفرانس:
راهکارهای افزایش اثربخشی تبلیغات ،جایگاه مهندسی تبلیغات در آمیزه بازاریابی، مدیریت خلاقیت. روانشناسی و جامعه شناسی مخاطب، استراتژی ها و تکنیکهای نوین افزایش بهره وری کمپین های تبلیغات، برنامه ریزی رسانه ای و مهندسی رسانه، نقش مهندسی تبلیغات در جایگاه سازی برند. برنامه های جانبی: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوین تبلیغات و بازاریابی، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی (workshop)، معرفی برگزیدگان تبلیغات و بازاریابی کشور، آیین اعلام موجودیت انجمن علمی مهندسی تبلیغات ایران و... مخاطبان:
کارفرمایان و صاحبان برندها در صنایع مختلف
مشاوران، کارگزاران و مجریان تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و مدیران آژانسهای تبلیغاتی
مدیران عامل و مدیران ارشد تبلیغات، بازاریابی، فروش و روابط عمومی کلیه سازمانهای دولتی و خصوصی
مدیران و فعالان عرصه بازاریابی و تبلیغات و صنایع وابسته
و کلیه مدیران و افرادی که به اثربخشی بیشتر کسب و کار خود می اندیشند
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه