دانلود پاسخنامه تشریحی درس سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته کنکور دکتری سال 1396 رشته مدیریت فناوری اطلاعات+ منابع پاسخگویی به سوالات
این فایل شامل پاسخنامه تشریحی درس سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته کنکور دکتری سال 1396 رشته مدیریت فناوری اطلاعات + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد. این فایل در 27 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. تعداد سئوالات این آزمون 20 سئوال می باشد. برای پاسخگویی به سوالات از 17 کتاب فارسی استفاده شده و برخی سوالات از چندین منبع مختلف پاسخ داده شده اند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید.
https://modir.ir/Articles/5791.aspx
شما می توانید با مراجعه به بخش
تستهای آمادگی آزمون دکتری لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کنکور دکتری و با مراجعه به بخش
جزوات ازمون دکتری سراسری لیست این جزوات را مشاهده کنید.
هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سایت بدون مجوز کتبی، با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.
41- یک سازمان یا بنگاه چابک، شامل کدام مورد نیست؟
1) محصولات و خدمات استاندارد
2) محصولات و حدمات اطلاعات محور
3) محصولات و خدمات خاص یا ویژه
4) محصولات و خدمات کوتاه مدت
42- کدام مورد، معرف منابع اصلی سیستم های اطلاعاتی است ؟
1) ورودی، خروجی، پردازش، ذخیره سازی و انتشار
2) رایانه ها، شبکه ها، پرینترها، کاربران نهایی و طراحان
3) افراد، شبکه ها، نرم افزار، سخت افزار، داده ها
4) هیچکدام
43- بهبود قابلیت های دسترسی و تحلیل اطلاعات، با کدام مورد همخوان است ؟
1) منافع ملموس
2) منافع ناملموس
3) هزینه های ملموس
4) هزینه های ناملموس
44- کدام مورد بیانگر شبکه های شخصی (PAN) است ؟
1) شبکه های شخصی بی سیم در ارتباطات ساختاری سازمان
2) ارتباط بی سیم سازمان ها و مدیریت دستگاه ها بوسیله فناوری اطلاعات
3) شبکه های بی سیم جهت ارتباط نرم افزارهای مدیریت سیستم های اطلاعات
4) شبکه های بی سیمی که ارتباط بین دستگاه های فناوری اطلاعات و شخصی را مهیا می سازد
45- کدام مورد، شامل ضررهای احتمالی ناشی از سیستم های اطلاعاتی در بنگاه های اقتصادی است؟
1) مشکلات امنیتی، سخت افزاری و نرم افزاری، اصلاحات داده های بزرگ
2) مشکلات ساختاری و طراحی سیستم، نرم افزاری و فناوری، امنیتی، خطای عمدی یا انسانی
3) خطای عمدی یا انسانی، اصلاحات داده های بزرگ، مشکلات سخت افزاری و فناوری های نوین
4) مشکلات نرم افزاری و فناور، سخت افزاری، امنیتی، آنالیز و طراحی سیستم، اصلاحات داده ای
46- کدام مورد شامل حقایق کامل در خصوص یک فرد (مثلا اطلاعات کامل یک فرد) در یک شرکت می شود ؟
1) اطلاعات
2) بایت
3) داده
4) رکورد
47- محاسبات سبز، (برنامه ای جهت کارآمدسازی و سازگاری با محیط زیست) در کدام بخش از محصولات سیستم های اطلاعاتی کاربرد دارد ؟
1) ذخیره سازی، طراحی، تولید و دفع
2) ذخیره سازی، طراحی، چرخه اطلاعات
3) سخت افزار، نرم افزار، تکنولوژی
4) مواد خام، طراحی، تولید و دفع
48- برنامه کامپیوتری که حاکم بر عملیات سیستم های کامپیوتری است، چه نامیده می شود ؟
1) بازخورد
2) سیستم پردازش تراکنش TPS
3) نرم افزار
4) مدیریت سیستم های اطلاعاتی
49- کدام مورد، از ابزارهای همکاری Collaborativeسازمان محسوب نمی شود ؟
1) پست الکترونیک
2) تقویم و زمان بندی
3) سیستم های جستجو
4) کنفرانس صوتی
50-برآورد فرصت ها، اولویت و چگونگی کسب و کار در کدام مرحله انجام می شود ؟
1) مرحله بررسی سیستم ها
2) مرحله طراحی سیستم ها
3) تجزیه و تحلیل سیستم ها
4) امکان سنجی سازمانی
51- کدام مورد کلیه فعالیت های تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد ؟
1) بازاریابی، خرید، فروش، تحویل، خدمات رسانی و پرداخت
2) بازاریابی، خدمات رسانی، برآورد هزینه، فروش، بهینه سازی کسب و کار
3) پرداخت، فروش، راحتی کسب و کار، مهندسی مجدد و یکپارچه سازی
4) یکپارچه سازی- مدیریت مشتری و مصرف کننده، بازاریابی و خدمات رسانی
52-ویژگی های سیسستم های پشتیبانی تصمیم از منظر ورودی ها و خروجی های اطلاعاتی، کدام است ؟
1) داده ها و اطلاعات تحلیلی و دقیق، گزارش های تصویری و نمودارها
2) داده ها و مدل های تحلیلی و ابزارهای تحلیل، گزارشات ویژه و تحلیل های تصمیم و گزینه ها
3) داده های تراکنشی و مدل های ساده، گزارش های مروری و فهرست های ساده
4) داده های انبوه و کلان داده ها، پاسخ به جستجوها و ثبت عملیات مدیریتی
53- سیستم های اطلاعات مدیریت، چه کمکی به تسهیل زنجیره تأمین سازمان می کنند ؟
1) کمک به ارتباط با مشتریان، پایش رقبا و بهبود فرایندهای کسب و کار
2) کمک به افزایش یکپارچگی فرآیندهای کسب و کار و جذب تقاضای مشتریان
3) کمک به تسهیم دانش در فرآیندهای زنجیره تأمین و بهبود عملکرد فروش سازمان
4) کمک به زمان بندی تولید، ذخیره، جابجایی، سفارش دهی و کنترل موجودی سازمان
54- در تحلیل، طراحی و برنامه سازی سیستم های اطلاعاتی، به ترتیب، کدام فعالیت ها دنبال می شوند ؟
1) شناسایی مسائل سازمان، تعیین راه حل ها، استخراج نیازها، ایجاد مشخصات سیستم، تبدیل مشخصات طراحی به کد و برنامه
2) استخراج نیازها، تعیین راه حل ها، تبدیل نیازها به کد برنامه، آزمون سیستم، اجرای سیستم
3) ایجاد مشخصات سیستم، تعیین راه حل ها، آماده سازی مستندات، تبدیل مشخصات ربه کد برنامه، آزمون سیستم
4) آماده سازی مستندات، استخراج نیازها، شناسائی مسائل بر اساس مستندات، ایجاد کد برنامه، آزمون سیستم
55- اهم کارکردهای سیستم های یکپارچه سازمانی در سطح عملیاتی کدام است ؟
1) مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت زنجیره تأمین، بازمهندسی فرآیندها
2) امور مالی و حسابداری، ساخت و تولید، فروش و بازاریابی، مدیریت منابع انسانی
3) مدیریت مواد و قطعات، هوشمندی کسب و کار، حساب های دریافتنی و پرداختنی
4) فروش و بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، هوشمندی کسب و کار، مدیریت زنجیره تأمین
56- کدام مورد، مهم ترین مفروضات نرم افزارهای متن باز را بیان می کند ؟
1) نرم افزاری تجاری و مستقل از بستر که از شرکت های نرم افزاری قابل خرید است
2) نرم افزاری با کدهای رایگان که تنها بر مبنای دریافت مجوزهای خاص، قابل بازنشر است.
3) نرم افزاری رایگان و دارای کدهای در دسترس که بدون نیاز به مجوز اضافی قابل نشر است.
4) نرم افزاری وابسته به سیستم عامل که کدهای آن به صورت یکپارچه و رایگان در دسترس می باشد.
57- داشبوردهای دیجیتال از تکامل کدام سیستم اطلاعاتی به وجود می آید ؟
1) EIS
2) GDSS
3) ODSS
4) SIS
58- طراحان پایگاه داده، برای طراحی پایگاه داده از کدام دیاگرام استفاده می کنند ؟
1) Collaboration Diagram
2) Entity Relationship Diagram
3) Data flow Diagram
4) Sequence Diagram
59- اگر نوع تصمیم گیری مدیر، نیمه ساختار یافته باشد، کدام سیستم اطلاعاتی، پشتیبانی لازم را برای مدیر فراهم می سازد ؟
1) ES
2) MIS
3) DSS
4) TPS
60-کدام مورد بیانگر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است ؟
1) به فراهم کردن ابزارهایی برای کارکنان شرکت توجه دارد که از همکاری و تصمیم گیری گروهی پشتیبانی می کند
2) هدف خود را کسب و حفظ شرکایی قرار می دهد که فروش و توزیع محصول و خدمات شرکت را ارتقاء دهند.
3) بر توسعه کارآمدترین و اثربخش ترین فرآیندهای تأمین منابع و تدارکات در رابطه با تأمین کنندگان برای محصولات و خدمات مورد نیاز کسب و کار تمرکز می کند
4) بر کسب و کار و حفظ مشتریان سودآور از طریق بازاریابی، فروش و فرآیندهای خدمات تمرکز می کند.
نظرات کاربران