ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات 4 و 5 اسفند 1388 برگزار می شود
معرفی
با عنایت به الطاف بی همتا و سپاس بیکران به درگاه با عظمت او ، 5 دوره از کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات وارتباطات (ICTM) با حمایت وزارتخانه ها ، سازمانها و شرکت های مطرح برگزار گردید .
دبیرخانه کنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مفتخر است با همکاری سازمانها و مراکز علمی داخل و خارج کشور و با تکیه بر تجربیات کنفرانسهای قبلی ششمین دوره از این کنفرانس را با تکیه بر مباحث کاربردی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع اصلی و سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور در 4 و 5 اسفندماه 1388 برگزار نماید.
اهداف
• توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه مباحث مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
• معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در زمینه های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات از قبیل:تجارت الکترونیک،دولت الکترونیک،شهر الکترونیک،ERP،CRM،BPR،KM و ...
• تبادل دستاوردها و تجربیات شرکتها و سازمانهای برتر در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات
• معرفی توانمندی های شرکتهای ایرانی در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات در بین نمایندگان خارج کشور شرکت کننده در این کنفرانس
• کمک به تأسیس انجمن مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
محورهای تخصصی
• نقش بنیادین فناوری اطلاعات در تحول سازمانی به عنوان یک عامل قابلیت ساز
• مهندسی سازمان (Enterprise Engineering)
• مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار و نقش توانمند ساز IT
• مدیریت تغییر - مدیریت تحول فرهنگ سازمانی
• فناوری اطلاعات و مسئولیت های اجتماعی سازمان (CSR)
• نقش فناوری اطلاعات در توسعه سرمایه های فکری
• فناوری اطلاعات و سازمانهای مجازی
• تحولات در پایه های اقتصاد سازمانی در عصر اطلاعات
• فناوری اطلاعات و برنامه توسعه
• فناوری اطلاعات و اسناد ملی توسعه ای ایران
• نقش IT در ترسیم چشم انداز برنامه های توسعه ای
• نقش فناوری اطلاعات در مدیریت استراتژیک سازمان
• برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات (ICT Strategic Planning)
• استراتژی های نوین کسب و کار درعصر اطلاعات
• برنامه ریزی استراتژیک IT در شرکت های هولدینگ
• معماری سازمانی
• مدیریت راهبردی IT در سازمان
• حاکمیت فناوری اطلاعات (IT Governance)
• حفاظت و امنیت اطلاعات در سازمان
• مدیریت و ارزیابی عملکرد فناوری اطلاعات
• مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
• مدیریت فناوری اطلاعات و بهره وری
• یکپارچگی سازمانی و سیستمهای یکپارچه فرایندی در گستره سازمان
• نظام های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)
• رویکردهای نو در مدیریت روابط مشتریان (CRM)
• مدیریت زنجیره تامین (SCM) و یکپارچه سازی نظام ارتباطی بین سازمانی
• مدیریت دانش (KM) و سازمان دانایی محور
• فضای جدید کسب و کار متکی بر تحولات مبتنی بر فناوری اطلاعات
• دولت الکترونیک (e-Government) و شهر الکترونیک
• هوشمندی کسب و کار (Business Intelligence)
• کسب و کار الکترونیک (e-Business)
• تجارت الکترونیک (e-Commerce) و تجارت سیار (M-Commerce)
• بازاریابی الکترونیکی (e-Marketing)
• روابط عمومی الکترونیکی
• رویکردهای نو در مدیریت منابع انسانی متاثر از نقش IT
• کارکنان الکترونیکی (e-People)
• یادگیری الکترونیکی (e-Learning)
• خدمات الکترونیکی (e-Services)
• بیمه و بانکداری الکترونیکی - بورس الکترونیکی
• بهداشت و سلامت الکترونیکی
زمان برگزرای کنفرانس:4 و 5 اسفند ماه 1388
مکان: سالن همایش های بین المللی صدا و سیما
نظرات کاربران