شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,059
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,683,959
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 70
کاربران حاضر: 70
کدخبر: 14195 زمان ارسال: جمعه 09 تیر 1396 - 11:28 تعداد بازدید: 1347
کتاب اصول بازارشناسی دانشیار دانشگاه تهران توسط دو ناشر بین المللی منتشر شد
کتاب دوجلدی اصول بازارشناسی هاشم آقازاده دانشیار مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، توسط انتشارات پالگریو مک‌میلان و اشپرینگر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، جلد اول کتاب اصول بازار شناسی به مباحث نظری و جلد دوم آن به کاربرد نظریه در این حوزه می‌پردازد.

جلد اول این کتاب در سال ۲۰۱۶ و جلد دوم آن در سال ۲۰۱۷ به چاپ رسیده است.

این کتاب برای اولین بار در دنیا مفهوم جدیدی با عنوان بازار شناسی (Marketology) را از دیدگاه نظری و عملی در قالب کتاب مطرح و تبیین کرده است.

در جلد اول این کتاب ضمن اشاره به خلاهای مفهومی و کاربردی در زمینه بازار، بازار شناسی به عنوان مفهومی جامع، معرفی و تبیین شده و دیدگاه‌ها، روش‌ها و مدل‌های مرتبط با آن شرح و بسط یافته است.

در جلد دوم این کتاب پس از بیان بازار شناسی به عنوان علم بازار، کاربردهای آن در فضای کسب و کار با ارائه کار برگ‌های عملیاتی تشریح شده است.

منبع : خبرگزاری مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)