دبیر نخستین ایده بازار غذا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا از برگزاری مرحله نهایی این رویداد در 15 اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد. 'محمد نادری' افزود: رقابتهای این رویداد که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود در چهار حوزه 'طعم و مزه فرمولاسیون'، 'دانش فنی تجهیزات و دستگاه های تولیدی و خدماتی'، 'استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران' و 'بازاریابی یا مارکتینگ' صورت می گیرد. وی خاطرنشان کرد: بخش استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران شامل مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت تولید و کنترل موجودی ها، مهندسی ارزش، مدیریت کیفیت، سیستمهای ERP و Best Solution، افزایش بهره وری، نقش فناوری اطلاعات در مدیریت رستوران و فست فود فرنچایز و ایده های نوین کسب و کار است. به گفته نادری در بخش بازاریابی نیز ایده های نوین در زمینه نظام های هوشمندی بازاریابی حضور در فضای مجازی، برندینگ و هویت برند، نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری.CRM پذیرفته خواهد شد. وی یادآور شد: دانشجویان، دانش آموختگان، محققان، صاحبان صنایع و به طور کلی افرادی که دارای ایده های جدید در صنعت غذا هستند می توانند با مراجعه به پایگاه http://www.food.ideasbazaar.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. وی در رابطه با شرایط شرکت در این ایده بازار تخصصی نیز توضیح داد: ایده یا اختراع پیشنهادی شرکت کنندگان برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور و پایدار در حوزه صنعت غذا باید صرفه اقتصادی داشته باشد به طوریکه بعد از دو سال، حداقل دو میلیارد تومان گردش مالی ایجاد کند و ایده یا اختراعاتی که در زمینه تولید یک محصول با فرمولاسیون مشخص ارائه می شوند حتما باید یک نمونه آزمایشگاهی تولید شده و قابل ارائه داشته باشند. خبرنگار : زینب کارگر
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*