این کتاب راهنمایی است برای مشاوران (در تمامی حوزه ها) که به بحث در مورد روشهای گسترش بازار و شناسایی مشتریان بالقوه می پردازد. در این کتاب به جای پرداختن به تئوری های بازاریابی، تمرکز اصلی بر معرفی روشهای عملی و اجرایی گذاشته شده است. در پشت جلد کتاب در توضیح آن آمده است : " عنوان فرعی این کتاب را می توان کارخانه ی ایده های رویایی نهاد. هر صفحه از آن پر است از ایده های جدید. درسهای بازاریابی مطرح شده در این کتاب برای هر فعالیت مشاوره ای مفید و قابل استفاده می باشد. توصیه می کنم اگر قرار است از شنبه صبح شغل مشاوره را آغاز نمایید، حتما تا جمعه شب این کتاب را به پایان برسانید و اگر مشغول بازاریابی در حوزه مشاوره هستید، یک جلد از این کتاب را روی میز خود نگاه دارید."
نام کتاب : بازاریابی خدمات مشاوره
نویسنده : خانم الین بیچ ( مشاور مدیریت )
مترجم : رضا درمان
قطع : وزیری
تعداد صفحات : 295 صفحه
قیمت : 60.000 ریال
انتشارات: آدینه
چاپ اول، 1388
نظرات کاربران