شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,001
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,523,279
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 115
کاربران حاضر: 116
کدخبر: 13130 زمان ارسال: پنجشنبه 24 تیر 1395 - 12:11 تعداد بازدید: 5849
نطرات داوطلبان کنکور دکتری سراسری درباره اعلام نتایج نهایی

داوطلبان کنکور دکتری سراسری می توانند نظرات خود را درباره اعلام نتایج نهایی و رتبه و محل قبولی خود که امسال توسط دانشگاهها اعلام می شود، در این بخش اعلام و نظرات سایر داوطلبان را مشاهده کنند.
بنابر اعلام رییس سازمان سنجش، دانشگاه ها بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از ۲۰ تیر ماه تا پایان تیر ماه با داوطلبانی که نمرات لازم را کسب کرده اند و قبول شده اند تماس خواهند گرفت و قبولی آنها را به اطلاع شان خواهد رساند. در بازه زمانی دوم تا ۱۱ مرداد ماه از داوطلبان پذیرفته شده تعهد اخذ می کنند و در نهایت اسامی پذیرفته شدگان را به سازمان سنجش اعلام می کنند.
 

منبع : مدیر  
نظرات کاربران
رویا : 1395/04/24

سلام به همگی دوستان بیان تبادل نظر کنند که کجا قبول شدند و کجا تعهد میدهند که ذخیره ها امیدوار باشند

رویا : 1395/04/24

از سایت مدیر کمال تشکر را دارم که در این مدت همراه ما بودند.

مینوو : 1395/04/24

با سلام خدمت همه دوستان و تشکر از سایت مدیر، دوستانی که نتایجشون مشخص شده، محبت کنن رتبه، گرایش و محل قبولیشون رو اعلام کنن، خیلی خیلی ممنون میشم

سال بد : 1395/04/25

سلام من با رتبه سیصد و خرده ای دانشگاه خلیج فارس قبول شدم رشتم صنعتی

سجاد : 1395/04/25

با سلام خدمت همه دوستان تاجایی که من اطلاع دارم هنوز هیچ دانشگاهی در رشته مدیریت به داوطلبین قبول شده اطلاع رسانی نکرده است لطفا اگه کسی نتایج بهش اعلام شده اینجا اعلام کنه تا بقیه از این سردرگمی نجات پیدا کنن ممنون

مصطفی : 1395/04/25

با سلام و خسته نباشید.کسی از نوع و روش برگزاری ازمون دکتری در دوره بعدی خبر نداره؟؟نمیدونید کنکور مدیریت و مالی تغیر میکنه یا خیر؟کسی خبر داره جواب بده

مصطفی : 1395/04/25

با سلام و خسته نباشید.کسی از نوع و روش برگزاری ازمون دکتری در دوره بعدی خبر نداره؟؟نمیدونید کنکور مدیریت و مالی تغیر میکنه یا خیر؟کسی خبر داره جواب بده

رضا : 1395/04/26

با سلام، دانشگاه شهید بهشتی نتایج را اعلام کرده و در سایت گذاشته. دوستان کسی خبر داره دانشگاه تهران چه زمانی نتایج را اعلام میکنه. تا آخر این هفته طبق اطلاعیه سازمان سنجش باید همه دانشگاه‌ها نتایج را اعلام کنند.

شبنم : 1395/04/26

سلام.من چهارشنبه گذشته با علامه تماس گرفتم گفتن نتایج رو تلفنی اعلام کردیم.کسی هست از قبولی های مدیریت صنعتی علامه باشه ولی نخواد بره که ما به احتمال ذخیره بودن امیدوار باشیم؟

سلما : 1395/04/26

به سجاد. رشته مدیریت دانشگاهها اعلام شده. علامه.خوارزمی.تهران.فردوسی.لرستان.زاهدان.من خودم سه جا قبول شدم .مدیریت دولتی روزانه

علی : 1395/04/26

سلام بعضی دانشگاهها نفرات دخیره دارند بعضی ها ندارن تکلیف کسایی که چند دانشگاه قبول شدن پی میشه ؟ لطفا راهنمایی کنین

هادی : 1395/04/26

سلام - به سلما یعنی تهران هم تلفنی اعلام کرده؟ آخه تو سایت خبری نیست...

رویا : 1395/04/26

سلام من با رتبه 65. مالی بانکداری دانشگاه تهران، مدیریت صنعتی گرایش مالی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیریت صنعتی گرایش مالی پردیس فارابی دانشگاه تهران در دوره روزانه پذیرفته شدم.

رویا : 1395/04/26

به علی: یکی از دانشگاه هایی که قبول شدین حضوری می روید و تعهد می دید. از بقیه دانشگاه های قبول شده انصراف می دهید تا در صورت وجود ذخیره، ذخیره جایگزین شما شود.

سلما : 1395/04/26

به علی.افرادی که چند جا قبول شدن به دانشگاهی که بیشتر علاقه دارن می رن تعهد میدن. به اولویت بستگی نداره

امیر : 1395/04/26

سلام دوستان ،تبریک به همه دوستانی که قبول شدند . کسی هست که از پردیس البرز دانشگاه تهران مدیریت بازرگانی بازاریابی باهاش تماس گرفته باشند که قبول شده باشد؟ می خوام ببینم پردیس البرز دانشگاه تهران اعلام نتایج کرده یا نه هنوز؟ ممنون

سجاد : 1395/04/26

به سلما فردوسی مشهد نتایج رو اعلام نکرده!!!!! شما چطور فردوسی قبول شدین؟؟؟؟؟/ من با کارشناس رشته اونجا امروز صبح صحبت کردم گفت تا آخر هفته اعلام میکنیم!!!!! خواهشا با اطلاعات نادرست داوطلبا رو گمراه نکنین ممنون

سلما : 1395/04/27

به سجاد. فردوسی مشهد 12.13 تیر آقای صالحی از آموزش تحصیلات تکمیلی تماس گرفتن. دلیلی نداره دروغ بگم.شما که طاقت شنیدن حقیقت رو ندارید تهمت نزنید.خودتون با آقای صالحی تماس بگیرید اونوقت متوجه می شید.یه سری به سایت پی.اچ. دی.تست بزنید افراد بسیاری گفتن که فردوسی باهاشون تماس گرفتن

سلما : 1395/04/27

به هادی. بله تهران هم تلفنی اعلام کرد.بعضی دانشگاهها تو سایت نمی‌زنن.

سلما : 1395/04/27

به سجاد.چون اکثر قبول شدگان فردوسی جای دیگه تعهد دادن من جمله خود من و دوستم.و دو نفر دیگه که می شناسم و قراره تهران برن. با ما که تماس گرفتن گفتیم جای دیگه تعهد دادیم و چیزی که من بعد اعلام کنن ذخیره ها هستن که جای ما میان. مدیریت رفتار سازمانی و فناوری اطلاعات

minoo : 1395/04/27

سلام دوستان کسی جز پذیرفته شدگاه علامه رشته مدیریت آی تی هست که انصراف داده باشه؟؟

به سلما : 1395/04/27

سلام سلما خانوم ممنون از اطلاعات مفیدتون شما و دوستتون توی فردوسی در کدوم رشته و روزانه یا شبانه قبول شدید؟ اون دوستان دیگه تون که میگین میخوان برن تهران روزا نه بودن یا شبانه؟ و گرایششون چی بوده؟ از اینکه فردوسی نمیان مطمئنید؟ ممنون میشم جواب بدید متشکرم از لطفتتون

سلما : 1395/04/27

سلام. من و دوستم رفتار سازمانی قبول شدیم روزانه و شبانه.من که دانشگاه دیگه ای تعهد دادم.دوستم هم منتظر جای دیگه است.دو تا دوستان دیگه هم فناوری اطلاعات و رفتار بودن که دانشگاه تهران قبول شدن.در کل چون فردوسی دیر اعلام کرد بچه ها جای دیگه تعهد دادن.ذخیره ها امیدوار باشند

به سلما : 1395/04/27

خیلی ممنون از لطفتون درمجموع از بچه های آی تی چند نفر انصراف دادن؟ امکان قبولی ذخیره ها زیاده؟ چون من شبانه اصلا نزدم چون ارزش نداره دانشگاههایی مثل خوارزمی و زاهدان و... هم ارزش رفتن نداره حتی روزانه اش چون رنکینگ ندارن

سوال به سلما : 1395/04/27

سلام سلما خانم و تبریک ببخشید ایا در مصاحبه ها سن هم تاثیرگذار بود بر پذیرش؟ من 32 سالمه و میترسم ک بخاطر سنم امسال اگر کتبی رتبه بیارم ردم کنن با تشکر

سلما : 1395/04/27

در جواب به تاثیر سن. منم 32سالمه.مجرد بودن و غیر شاغل بودن مهم تره تا سن.سابقه تدریس.مقاله و ......نگران نباشید شما تلاش کنید.

مهشید : 1395/04/28

دوستان کسی خبر داره دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه رازی کرمانشاه نتایجشونو اعلام کردن و یا نه ؟

به سلما : 1395/04/28

خیلی ممنون از لطفتون درمجموع از بچه های آی تی چند نفر انصراف دادن؟ امکان قبولی ذخیره ها زیاده؟ چون من شبانه اصلا نزدم چون ارزش نداره دانشگاههایی مثل خوارزمی و زاهدان و... هم ارزش رفتن نداره حتی روزانه اش چون رنکینگ ندارن

مهشید : 1395/04/28

منم موافقم . رفتن شبانه بعضی دانشگاه ها بخصوص برای ما دخترها ارزش نداره . مثلا دوست من شبانه زاهدان رشته عمران رفت بعد ترم اول انصراف داد چون هم شرایط جاده ای برایش سخت بود و هم هزینه های زیاد شبانه . به نظرم باز آزاد شهر خودمون ارزشش بیشتره .

به مهشید : 1395/04/28

خلیج فارس خیلی وقت پیش به قبولی ها زنگ زده

محمدرضا : 1395/04/28

بهشتی ذخیره ها رو اعلام کرده

Ali 65 : 1395/04/28

دوستان نظرتون در مورد موسسه عالی اموزش و پژوهش و برنامه ریزی چیه؟ قبول شیم ارزش داره بریم؟

کیانا : 1395/04/28

سلام بچه ها یزد نتایجشو اعلام کرده یانه؟ کسی میدونه علامه ذخیره داره یا نه؟

امیر : 1395/04/28

تربیت مدرس هم اعلام کرد . پردیس البرز دانشگاه تهران مدیریت بازرگانی بازاریابی اسامی 4 نفر را اعلام کرده که بهشون تبریک می گم اما ذخیره ها را نزده حالا اگر این 4 عزیز که قبول شدند به این سایت سر می زنند یا کسی از دوستانشون خبر داره میشه بگه فرم تعهد پر می کنند یا جای بهتری قبول شدند و ما ذخیره ها امیدوار باشیم . از دوستانی که تربیت مدرس بازرگانی بازاریابی شبانه هم قبول شدند باز هم اگر اطلاع بدن که فرم تعهد پر می کنند یا نه خیلی ممنون می شم .

هادی : 1395/04/28

سلام چرا تهران تولید و عملیات رو اعلام نکرده؟ کسی خبر داره لطفا بگه.. بقیه گرایش ها هست...ینی کنسل کردن؟

حسین : 1395/04/28

سلام.وقت همگی بخیر. کسی از دوستان اطلاعی از نتایج پردیس علامه داره؟ نتایج رو فقط تلفنی اطلاع میدن یا تو سایت هم درج میشه؟ آیا اسامی ذخیره ها مشخص و به اونا اعلام میشه؟

رضا : 1395/04/29

سلام، دوستان دانشگاه مازندران اعلام نتایج رو کرده؟ و وضعیت نهایی بقیه افراد بنظرتون کی مشخص میشه؟ چرا وضعیت اینقدر گیچ کننده شده است؟

به رویا : 1395/04/29

سلام رویا خانم قبولی تون رو تبریک میگم. میشه درصد هاتون با رتبه 65 رو اعلام کنید و همچنین منابعی رو که مطالعه کردید.تشکر

مهدی: به سلما : 1395/04/30

من میخواستم امسال کنکور دکتری بدم. با این شرایط باید قید دکتری رو بزنم؟ چون هم شاغلم و هم متاهل

سلما : 1395/04/30

به مهدی.نه شما تلاش کنید باید تواناییهاتون رو بهشون نشون بدین.فردوسی خیلی براشون مهمه.افرادی رو می‌دیدم تو مصاحبه که به دلیل سن بالا و متاهل و شاغل بودن چند سال متوالی رد شده بودن.هر دانشگاهی ی ملاکی داره.همه مثل هم نیستن.شما ناامید نباش

به هادی : 1395/04/31

سلام بله من هم شنیدم دانشگاه تهران گرایش تولید رو نمیگیره و فقط OR میگیره

اندر مصایب دانشکده مدیریت! : 1395/04/31

به دلیل سبک عجیب کنکور امسال، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به رغم کاهش مجدد کف تراز در دور دوم، باز هم نتوانست در چهار رشته مانند سیاستگذاری علم و فنّاوری دانشجو بگیرد

حسین : 1395/04/31

سلام. دوستان نتایج پردیس علامه طباطبایی در رشته های مختلف اعلام شد.

لیلا : 1395/04/31

سلام. مطمئن هستید دانشگاه خوارزمی اعلام کرده!؟ پس چرا تو سایتش هیچ خبری نیست!!

سعید/ تبریک به modir90 : 1395/05/01

به دوستمون مدیر ۹۰ بابت قبولی در مدرس، بازار، تبریک میگم

شاهین : 1395/05/01

کسی از وضعیت دوستان معرفی شده در رشته مدیریت آی تی در روزانه تهران و روزانه مدرس، اطلاع داره؟ آیا تعهد خواهند داد یا تعهد داده اند،؟

به شاهین : 1395/05/01

آقای شاهین یعنی به نظرتون واقعا ممکنه کسی تو این دو دانشگاه قبول بشه و انصراف بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیلا : 1395/05/01

چرا کسی جواب منو نمیده! خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه!

سلما : 1395/05/01

به لیلا. عزیزم خوارزمی خرداد با قبولی ها تماس گرفته. و رو سایت اعلام نمیشه به خاطر همین رو سایت نیست.منم خوارزمی تعهد دادم.رشته شما چیه؟

شاهین : 1395/05/01

بله. یکی رو می شناسم. مردده البته!

september paradise : 1395/05/01

سلام.ما که امسال قرعه به ناممون نیفتاد.شاید مصلحتی در کار است.مبارکه قبول شده ها.الهی؛ما را آن ده که آن به.

لیلا : 1395/05/01

مدیریت بازرگانی. اونجا واسه رفتار و منابع شرکت کرده بودم. یعنی رزروی ها رو هم اعلام کردن؟ یعنی به هیچ جا امید نداشته باشم!

بهرام : 1395/05/02

خوارزمی زنگ زده . تو سایت چیزی نیست به من زنگ زده بودن منابع انسانی رفتم تعهد دادم

سلما : 1395/05/02

به لیلا.من رفتار سازمانی خوارزمی قبول شدم.تا جایی که اطلاع دارم منابع انسانی دو نفر رفتن جای دیگه. نمیدونم به ذخیره ها زنگ زدن یا نه.زنگ بزنید به دانشکده بهتون میگن

سلما : 1395/05/02

به بهرام.فرم صلاحیت رو از دوازدهم از طریق سنجش باید پر کنیم درسته؟

شورش : 1395/05/02

به سلما.آره از دوازدهم تا بیست و پنجم مرداد فرصت هست

رضا : 1395/05/03

سلام ، کسی از اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه پیام نور خبر داره؟

modir90 : 1395/05/04

:::به سعید::: مرسی سعید جان، تبریک به همه قبولی ها. یادش بخیر چقدر توی این سایت رتبه تخمین زدیم و ...

modir90 : 1395/05/04

دوستان بزرگوارم، تعداد زیادی از قبول شده ها، در چندین دانشگاه جزو قبولی ها هستند، مطمئن باشید به جز چند دانشگاه از جمله تهران، مدرس، شریف و ... بقیه دانشگاه ها اسامی نهاییشون قریب به 50 درصد دستخوش تغییر میشه به ویژه برای مدیریت دولتی و بازرگانی گرایش رفتار و منابع. پس اگه جزو ذخیره ها هستید امیدوار باشید انشاالله قبولی نزدیک است.

به سلما : 1395/05/04

میشه لطفا درباره رتبه و رزومه تون یه خورده بگین؟ممنونم

amirfinance : 1395/05/04

سلام به همگی دوستان بنده هم در گرایش مالی نفر اول روزانه علامه شدم و در فارابی دانشگاه تهران هم در گرایش مالی و تحقیق در عملیات پذیرفته شدم. امیدوارم خبرهای خوب باقی دوستانم بیاد.

سلما : 1395/05/04

دوستی که رزومه منو خواستی بدونی.رزومه من. سه علمی پژوهشی داخل در مجلات مدیریت سازمانهای دولتی ایران.مدیریت منابع انسانی صنعت نفت.مطالعات پژوهشی راهور. که دو تای آخر در ای اس سی نمایه میشن.دو تا خارجی با درجه ای اس سی و ای اس ای.یک طرح تحقیقاتی. پنج سال سابقه تدریس در سه دانشگاه (دروس مبانی سازمان.مبانی مدیریت دولتی.مدیریت تعاونیها.روابط کار در سازمان.روش تحقیق.پروژه.بودجه.کلان.توسعه اقتصادی).گواهی چهار ترم افزار آماری spss.lisrel.Amos.pls. هشت کارگاه تخصصی مدیریت.پنج کنفرانس بین المللی.(دو مقاله در سومین کنفرانس علوم رفتاری .یک مقاله در دومین کنفرانس مدیریت و حسابداری.یک مقاله در ششمین کنفرانس مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی.یک مقاله در کنفرانس ابزار و تکنیک های مدیریت).مقالات من در زمینه رفتار سازمانی و منابع انسانی هستن.رتبه 227

به سلما : 1395/05/04

منابع مطالعاتی شما و ساعت مطالعه شما چقد بوده؟؟باتشکر

سلما : 1395/05/04

کتاب های رفتار مورهد گریفین،زارعی متین،قلی پور،رضاییان،سیدجوادین. تئوری سازمان رابینز،ماری هچ ،مبانی سازمان مقیمی،رضاییان،سیدجوادین. سیمای سازمان کرت مورگان.سیمای سازمان طبیعی.عقلایی.باز، منابع انسانی قلی پور،دولان شولر.سیدجوادین.آمار و روش تحقیق مدرسان شریف رشته روانشناسی و علوم تربیتی.مدیریت اسلامی مقیمی،پور عزت،عابد جعفری، اقاپیروز و همکاران.

سلما : 1395/05/04

ساعت مطالعه از آبان شروع کردم روزی پنج ساعت.

کنکوری موفق به سلما : 1395/05/05

به نظر شما اینهمه کتاب برای تئوریها لازمه!! خواهشاً مفید تر بنویسید. طراح سوالات تئوریها اساتید الوانی، رضائیان و مقیمی هستند که بهترین رفرنس برای کتاب های این بزرگواران، کتاب خلاصه و تست دکتر سید جوادین و جلیلیان است.

منتقد : 1395/05/05

باید به حال مملکت گریست که پذیرش دانشجوی دکتری با یک ازمون تستی غیر معتبر توسط سازمان سنجش و با چند منبع محدود و حفظ یکسری تست غیر معتبر از کتب بی کیفیت صورت می گیرد و دانشگاه ها هم تبدیل به بنگاه مدرک پراکنی دوره های غیر معتبری چون پردیس خودگردان شده اند. در کشورهای دیگر دانشجوی دکتری با هدف خاصی چون کمک به تئوری پردازی و کمک به صنعت و با قراردادهای مالی هنگفت بین صنعت و دانشگاه برای حل مسائل کشور با در نظر گرفتن دقیق مهارتها و استانداردهای مختلف از جمله مهارتهای حل مساله، تصمیم گیری، خلاقیت، پژوهش، کیفیت آموزش، مهارتهای زبان های خارجه پذیرفته می شود اما در ایران کاریکاتوری از دکترا را شکل داده اند و اسمش را گذاشته اند دکترا از نوع های مختلف پولی و غیر معتبر و ازاد و خودگردان بو و تعفن این گندها چند سال بعد در می اید با یکسری دکتر قلابی و پولی پر مدعای بی سواد خدا رحم کند به همه

سلما : 1395/05/05

کنکوری موفق شما احتمالا جزو اون دسته از افرادی هستی که با خوندن همین کتابها امسال قبول شدی و فقط سواد شما در حد همین کتاب ها هست .شما ی دکتر رو در حد همین سه کتاب میدونی؟بر فرض یکی با این کتابها رتبه خوبی بیاره شما که امسال مصاحبه رفتی سوالاتی که می‌پرسیدن در حد این کتاب هایی بود که گفتین؟مثل بسیاری از افرادی که امسال با رتبه های خیلی بهتر از من رد شدن چون فقط تست زده بودن و سوادشان در حد همین کتابها بود.اینهایی که شما گفتی در حد لیسانس هست.متاسفانه کنکور دکتری شده در حد لیسانس.من کتابهای دیگه ای هم مطالعه کردم که اینجا ننوشتم و تو آزمون تشریحی دانشگاه‌هایی که قبول شدم خیلی مفید بودن.من این رو برای امثال خودم که پارتی ندارن گفتم نه افرادی که در دانشگاه مثلا برند که دانشجویان خودشون میدونن چه منبعی ازش سوال میاد یا سر مصاحبه چون دانشجوی خودشون بودن ازشون سوال نمیپرسن و همون ها رو قبول میکنن .اگه کسی پارتی نداره در دانشگاه های برند و میخواد با تلاش خودش قبول بشه نه بخاطر اسم دانشگاه که مدرک گرفته باید هم مطالعه زیاد داشته باشه تا شاید فرجی شد.ی نگاهی به لیست قبولی های دانشگاههای برندددددددبندازید متوجه عرایض بنده می شید. تازه اگه هم مقاله دارن بینید کجا ست تو مجله دانشگاه خودش در عرض سه ماه. اونوقت من ی مقاله ام بعد دو سال بهم اکسپت دادن. لطفا شما درست راهنمایی کن.کم نیستن افراد دو رقمی که امسال رد شدن چون فقط با همانهایی که گفتین رتبه شون شده دو رقمی. به مصاحبه که می رسید کم میآوردن. من با زحمت از وی مصاحبه ها براومدم چون سوالات ریز از همین منابعی که گفتم از م پرسیدن.با رابطه قبول نشدم که بگم با سه کتاب تست بزنید برسد مصاحبه حله. افراد با شرایط متفاوت قبول شدن.افرادی هم هستن که هر چند رزومه و رتبه بهتری داشتن چون فلان دانشگاه نخواندن سر مصاحبه رد شدن و دانشجوی همون دانشگاه که خیلی ضعیف تر بوده قبول شده.شرایط همه یکسان نیست

رضا : 1395/05/05

سلام ، کسی از اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه پیام نور خبر داره؟

سوال به سلما : 1395/05/06

سلام من با حرفتون کاملا موافقم مخصوصا در قسمت مقاله خود من دوتا مقاله داشتم بعد یک سال پیگیری اخرش بهم گفتن که داوران مقالتون رو داوری نمیکنن!!! در حالی اگر نگاه کنید خیلی از مجلات مقالات دانشجویان خودشون رو طی 3 ماه پذیرش داده بودن و مجبور شدم بعد یک سال بفرستم تازه مجله دیگه به نظرم اگر نگم همه باید بگم اکثر مجلات هم ی جورایی پارتی بازی شده اگر چه من مجلات دانشگاه ازاد و سیستم تحصیلات تکمیلی اون رو خیلی منظم تر و عادلانه تر از دانشگاه های سراسری می دونم و خیلی هم جلوتر هستن نسبت به ماها که سراسری خوندیم موفق باشید

کنکوری موفق به سلما : 1395/05/06

خانم دکتر، من شهرستانی ام، و فارغ التحصیل پیام نور، و در یک دانشگاه فوق برند قبول شده ام. جو سازی نکنید. امتیاز مصاحبه بنده نیز همچون رتبه ام بسیار عالی شد. شما ظاهراً هر آنچه را که میبایست طی 6 الی 7 سال دوران تحصیلی قبلی بخونید رو گذاشتید برای قبل از کنکور. شما مدیریت خوندید باید با شرایط خودتون رو آماده کنید، بر اساس واقعیات مطالعه کنید و نه توهمات. اینجا از شما برای کنکور مشورت میگیرند، باید کنکوری مشورت دهید. می دونم آوردن رتبه 227 و قبولی خوارزمی هم تاحدی به دور از تلاش و زحمت نیست. ولی رزومه ای که شما نوشتید نشون میده یک جای کار لنگ میزده، شما باید رتبه تون زیر 20 میبود و دانشگاه خوبی هم قبول میشدید. حالا سعی کنید در مورد نقاط قوت خودتون صحبت کنید و نقطه ضعفی که مانع از کسب رتبه خوب و دانشگاه خوب شده رو برای دیگران با شهامت بیان کنید. زیاد خوندن کافی نیست، مفید خوندن کافیه. اینو دارم اطرافم میبینم. اونایی که هم اکنون در بهترین دانشگاه ها پذیرش شدند. و اینکه قابل توجه شما، از 13 نفری که در دانشگاه های برند پذیرش شده اند، همگی رزومه شون بهتر از شما بوده، خواهشا جوسازی نکنید. اگه لازم باشه و شرایط فراهم شود شما رو با تک تک اونا وارد مناظره می کنم که بی دلیل و روی هوا صحبت نکنید. من که خودم رو کمتر از اونا میدونم حداقل دو برابر شما رزومه داشتم. موفق باشید

سلما : 1395/05/06

جناب آقا یا خانم دکتر موفق.حیف که نمیتونم اینجا رزومه افرادی رو که در دانشگاههای به قول شما بهتر از سه دانشگاهی که قبول شدم بیارم.افرادی که جاهایی که من قبول شدم رد شدن.سر صحبت من با همه این قبول شدگان نیست.استثنا همیشه هست.من نه از رتبه خودم ناراضی ام نه دانشگاههای که قبول شدم.و ملاک برتری یک دانشگاه رو اسمش نمیدونم .گزینش تخصصی و ضابطه مند بودن.خیلی از چیزها رو نمیشه اینجا مطرح کرد.هیچ جای کار من نمیلنگه. توهم هم نزدم. بر اساس مدرک و حقایق حرف زدم.کمی مودبانه تر و خاضعانه تر صحبت کنید.درخت هر چه میوه اش بیشتر باشد. سر به زیر تر است.

شورش : 1395/05/06

خانم یا آقای فوق برند خواهش میکنم جوگیر نشید. شما برید لطفا در گذشتتون بگردید ببینید کجای کار میلنگیده که پیام نور بودید. نیازیم به برگزاری مناظره نیست.لطفا از خودتون مایه بذارید اگه چیزی دارید نه اینکه بستر مناظره رو فراهم کنید.

سلما : 1395/05/06

و دلیل اینکه رتبه من بهتر از این نشد.به دلیل مشکلی که شب قبل از امتحان برام پیش اومد تمرکز م رو از دست دادم سر جلسه .استعداد رو نتونستم جواب بدم .زبان رو هم با اینکه چهل درصد با توجه به کلید مهندس نیک پور تخمین زدم تو کارنامه در کمال ناباوری بیست درصد شد.شاید به خاطر اینکه پاسخنامه رو پاکش میکردم بد پاک کردم و سیستم دو پاسخ در نظر گرفته و نمره منفی بهم تعلق گرفت.سوالات زبان خیلی خوب بود.بیشتر افرا به خاطر درصد زبان و استعداد بالاتر رتبه بهتر آوردن نه تخصصی.من نگفتم تمام این کتابها رو قبل امتحان خوندم.تو مصاحبه ها بودن افرادی که رتبه خیلی خوب داشتن ایم چند تا کتاب مدیریت نمیدونستم و در جواب مصاحبه گران می گفتن تست زدیم.حیف که نمیتونم اسم و رتبه و دانشگاه برندی یا به قول شما فوق برندی که قبول شدن و این دانشگاههای به قول شما سطح پایینی که من قبول شدم نشدن رو بیارم چون از نظر اخلاقی درست نیست.به هر حال بهتون تبریک میگم که فوق برند قبول شدید و من سطح پایین.شرایط افراد سر جلسه آزمون یکی نیست .هستن افرادی که با وجود مطالعه فراوان یک هفته قبل امتحان یکی از عزیزانشون فوت میکنه . آیا باز هم میشه انتظار رتبه در حد تلاشش رو داشت؟ به هر حال بیشتر اساتید و خود دانشجویان حتی دچار خطای هاله ای هستن.این توضیحات من بر اساس خطای اساسی اسناد نبود.کارنامه ام در سایت موجود است درصد هام تصدیقی بر حرفام.

مردودی با رتبه دو رقمی : 1395/05/06

سلام به همه دوستان والا من آخرش متوجه نشدم که ملاک چی بود، من با رتبه دو رقمی ، یک مقاله علمی پژوهشی و یک پذیرش آی اس آی و 8 سال تدریس دانشگاه هیچ جا پذیرفته نشدم > همه دانشگاهها در امتحان کتبی نیز قبول شدم و به مصاحبه رفتم و در مصاحبه نیز هرچه پرسیدن جواب دادم . به کچا باید بریم بگیم که مشکل ما چه بوده است ؟ در یک دانشگاه نفر اول آزمون کتبی بودم ولی گفتند که سن شما زیاد بوده و پذیرفته نشدید 40 سالمه

mohammad : 1395/05/06

خانم سلما، اگر در آزمون های کتبیه دانشگاه به قول خودتان سنگ تمام گذاشته اید (با مطالعه ای که شما داشتید و بقیه فقط دوکتاب خوانده اند) پس چرا در دانشگاه مدرس که دعوت شده بودید و کتبی آن هم فکر کنم 40 امتیاز داشت و رزومه تون هم که میگید خوبه، پذیرش نشدید؟! توی مدرس هر کس کتبی اش رو خوب شده شانس بالای قبولی داشته، پس شما توی کتبی چه کردید؟ احتمالا سطح سوالات از اطلاعات شما پایین تر بوده. به قبول شده ها و به ویژه به هم گرایشی های خودتون احترام بگذارید.

mohammad : 1395/05/06

خانم سلما و اینکه یک نگاه به درصدهای نمرات قبل از خودتون بیندازید. تئوری های رو با دوتا کتاب تستی بهتر از شما زده اند، نظر شما در مورد تفاوت درصدهای زبان و جیمت نفرات دو رقمی و تک رقمی چیه؟ اونم شانسی و با دوتا کتاب بوده؟ پس شما کلاً کم شانس بودید. http://www.modir.ir/Phd/PhD10new95.aspx

حمید به کنکوری موفق : 1395/05/07

منظور شما از دانشگاه برند چیه؟ چرا به خودتون میگید کنکوری موفق؟

سلما : 1395/05/07

به محمد. من آزمون تربیت مدرس شرکت نکردم محض اطلاع شما. فردوسی و علامه تشریحی قبول شدم.فردوسی مصاحبه ام قبول شدم. ولی علامه مصاحبه قبول نشدم.آزمون تستی لرستان از تشریحی علامه سخت تر بود . در ضمن کسی که مدرس پذیرفته شده لرستان .خوارزمی.زاهدان رد شده.و عزیزی که فردوسی قبول شده دو رقمی بودن ایشون و براشون احترام قائلم خوارزمی رد شدن.ی عزیز دیگه ای خوارزمی رد شدن علامه قبول شدن.اگه سوالات تخصصی امسال از منابع متعددی طرح میشد نه یک کتاب قطعا افرادی که مطالعه بیشتر داشتن قبول میشدن و رتبه بهتری میکرفتن.

سلما : 1395/05/07

به محمد. شما چقدر زود قضاوت میکنید اول بپرس کدوم دانشگاه تشریحی قبول شدی بعد نظر بده و با تمسخر صحبت کن که سطح سوالات از اطلاعات شما پایین تر بوده.

سعید به سلما و کنکوری موفق : 1395/05/07

.. آزمون دکترا به هیچ وجه عادلانه نیست. ارتباطی به رتبه و رزومه و استعداد و ... هم ندارد. به ویژه آزمون امسال که دست دانشگاهها بسیار باز بود و متاسفانه در برخی دانشکده ها بسیار جهت دار گزینش کردند. مثلا آیا کسی باور می کند فردی با رتبه بیشتر از دو برابر رتبه خانم سلما در روزانه یک دانشگاه برند تهران در رشته مدیریت قبول شود؟ بله شده است! مکانیسمش هم خیلی ساده است. دانشکده مزبور، کف نمره تراز را بسیار پایین گرفت تا آن دانشجو وارد روند مصاحبه شود!

کنکوری موفق به سعید : 1395/05/07

گرفتم چه کسی رو میگید آقا سعید. بله در اون مورد حق با شماست کاملاً. بحث من با خانم سلما در مورد کنکور و آزمون کتی دانشگاه هاست. ایشون میگن من و شما که رتبه مون خوب شده دو تا کتاب بیشتر نخوندیم. ...... خانم سلما در طرز صحبت کردن خودشون تجدید نظر کنند. در اینگه اساتید سلیقه را اعمال خواهند کرد حرفی نیست. ولیک ایشون میگن ای وای ای هوار اونایی که دانشگاه های برند قبول شدن (در گرایش ایشون و نه گرایش من و شما) دو تا کتاب خوندن و همه رزومه شون با پارتی و ... بوده. سعید آقا شما که خودتون به دانشگاه برند و عالی پذیرش شدی و همینجا تبریک صمیمانه بهتون دارم.

کنکوری موفق به حمید : 1395/05/07

حمید بزرگوار، دانشگاه برند رو من به شخصه قبول ندارم. ببینید دکتری یعنی تلاش خود دانشجو، از دوستان من بودند کسانی که در دانشگاه های شهرستان دکتری خوندن و الان اینقدر در گرایش و رشته خودشون پیشرفت کردن که با دانشگاه های مطرح دنیا در ارتباطند و کلی برو بیا دارند. بازم میگم من خودم از پیام نور اومدم و به این موضوع افتخار میکنم. ببینید روی صحبت من با شخصیه که میخاد به کنکوری های سال دیگه مشورت بده ولی نمیاد بگه من این نقاط ضعفم بود و شما سعی کنید برطرف کنید. من خودم به دام یک اینجور مشورتی در کنکور ارشد افتادم. یکسال چندین و چند کتاب رو (مثلاً اقتصاد سالواتوره، مدیریت مالی ریموند، ...) که یکی از این مشورت دهنده ها بهم معرفی کرد رو نشستم خوندم. آخرش چی شد؟ رتبه من ده برابر رتبه یکی شد که فقط سه ماه خونده بود ولی کتاب های مثلاً محسن نظری، دکتر تهرانی، فدوی و ... رو خونده بود. پس خودتون رو بگذارید به جای یک شهرستانی که الان میخاد برای دکتری شروع کنه و هر کتابی که شما میگید رو میشینه میخونه. برای سوال دومتون، به نظر شما بجای کنکوری موفق بنویسم ناموفق!! خب من یک هدفگذاری برای امسال داشتم و بهش رسیدم و موفقیتم حاصل شده. مثلا اگه فردوسی مشهد و سیستان بلوچستان، خوارزمی رو میاوردم درسته دانشگاه های خوبی اند ولی برای من موفقیت نبودن، چونکه میدونید که موفقیت یعنی رسیدن به اهداف و نه صرفاً کسب یک نتیجه (البته با کسب اجازه از دوستانی که بیشتر از ما کتاب میخونند و میدونند).

رتبه تقریبا 120 : 1395/05/07

امسال این همه زحمت کشیدم هیچ جا قبول نشدم... . این همه پولی که واسه مصاحبه ها دادم کاش به خیریه داده بودم. اینجا هیچیش رو اصول و قاعده نیست هیچی سر جاش نیست اینم مثه بقیه چیزا. منکه از حقم نمیگذرم...

mohammad : 1395/05/07

خانم سلما، اول که ممنون میشم کادر دوم سوال من رو هم جواب بدهید. دوم که من نمیدونم چرا 95 درصد از چالشگران میگند ما مدرس رو نیومدیم!!!! پس اون دویست و ... نفر سر جلسه کیا بودن دقیقاً!!! ومهمتر این است که برای برخی ها دانشگاه های خوب در اولویت است و تمرکز کرده اند روی آزمون کتبی آن دانشگاه ها از جمله تهران، شریف، مدرس، و ... دلیل نمی شود که در آزمون دانشگاه های شهرستان شرکت کنند و اگر هم شرکت کنند زیاد با حوصله باشند. من خودم در آزمون چند شهرستان یا نرفتم و یا فقط همینجوری رفتم، چون شرایط رفتن شهرستان نداشتم. و جالب تر اینکه یکی از پذیرش شده های لایق سال گذشته دانشگاه تهران در دانشگاه های علامه، و فکر کنم یزد یا لرستان جز قبولی ها نبود (با توجه به اینکه سال گذشته کتبی هم نبود) پس این دلیل بر ضعیف تر بودنش از قبولی های علامه و ... بوده است؟ سعی کنید ظرفیت را بالا ببرید. شما اگر تهران، مدرس، شریف، علم و صنعت و... قبول میشدید که دیگه همه را له میکردید. چه بسا هم اکنون هم ادعای من بیشتر بلدم و مطالعه بیشتر داشته ام از کلام شما نمی افتد. متأسفم که این را میگویم ولی معمولاً در رتبه بندی دانشگاه ها خوارزمی را همچون دانشگاه های شهرستان می دانند. یک سرچ بفرمایید. یک دوستی بالا نوشته بودند مطمئناً شما توان قبول شدن جای خوب را داشتید ولی نشدید. منم همین رو میگم، در توان شما شکی نیست. بهتر است از امروز این توان را بهتر بکارگیرید.

شورش : 1395/05/07

من کاملا با نظر خانم سلما موافقم.متاسفانه کنکور دکتری مدیریت طوری شده که هر کس تعداد کمتری کتاب خونده باشه اون موفق تره. شاید خیلی ها امسال که برای اولین بار کنکور دکتری دادن این تعداد منابعی که خانم سلما معرفی کردن براشون عجیب باشه. ولی سال های گذشته که دروس رفتار و منابع انسانی هم بودن هرچند اکثر سوالات سال 93 از کتاب رفتار آقای رضاییان بوده ولی واقعا یادمه دوستام که برای دکتری میخوندن همشون به اکثر کتاب های مرجع رفتار و منابع مثل 6جلدی رضاییان، رفتار رابینز، منابع قلی پور،منابع گریفین،منابع آرمسترانگ و حتی کتاب های خانم هچ و آقای اسکات مسلط بودن و با این سطح از آمادگی سر جلسه می رفتن.ولی امسال و سال گذشته متاسفانه تنها کتاب دکتر مقیمی مرجع طرح سوالات بودن. ولی ای کاش دوستان عزیز که به قول خودشون در دانشگاه فوق برند پذیرش شدن کمی مناعت طبع داشته باشن و دچار خودشیفتگی افراطی نشن. چون واقعا علم مدیریت در ایران کاملا ترجمست و کسی رو نداریم که نظریه پرداز باشن تو این رشته. و واقعا ارزش نداره که عزیزان علم هم رو به رخ بکشن چون واقعا کنکور ملاکی برای رخ نمایی در مدیریت نیست.

به شورش : 1395/05/07

والا من در گدشته تنبل بودم الان درسخون شدم، شما به اعصاب خودت مسلط باش، به گل گاوزبون بزن به بدن خوبه.

به سلما : 1395/05/07

شما که توی اکثر سایتهای کنکوری در حال بهانه تراشی و قسم خوردن هستید، کاش اسم کامل رو بذارید که جا برای اثبات داشته باشه. اینکه هر کس میاد ادعای قبولی چند دانشگاه رو میکنه و به قبولی های دیگه کم لطفی میکنه نشد حرف حساب. والا

modir90 : 1395/05/07

هدف اصلی در این صفحه اطلاع از وضعیت یکدیگر و همچنین کمک به هم و کمک به دوستان داوطلب کنکور دکتری است. خودم و بقیه را به تلاش برای موفقیت هر چه بهتر در دوره دکتری دعوت میکنم. در عمل تلاش کنیم فرد با سواد و مفید برای جامعه و رشته مدیریت باشیم، تلاش کنیم متفاوت باشیم و علم مدیریت ایران رو متحول کنیم. انشاالله کامنت های خوب را ببینیم دیگه. ممنون

فرجام : 1395/05/07

دوستان عزیز: 7 ساله که دارم دانشگاه پیام نور تدریس میکنم( 15 عنوان درسی را تا الان تدریس کردم). لیسانس و فوقم رو از دانشگاه دولتی با معدل بالا گرفتم. بخدا قسم در این چند سالی که تدریس کردم( مقطع لیسانس) به جرات میگم که زحمت و تلاشی که یه دانشجوی لیسانس پیام نور برا گرفتن نمره میکشه خیلی بیشتر از دانشجوی دانشگاه دولتیه. اساتید دانشگاه دولتی آخر ترم به جزوه 50 و نهایتا 100 صفحه ای رو میدن دانشجو تا بخونه و خیلی ها هم که همیشه سوگلی اساتید هستن و همون جزوه رو هم نمیخونن و آخر سر بالاترین نمره رو میگیرن. اما یه دانشجو پیام نوری باید از اول یه کتاب 350 صفحه ایی رو تا آخرش رو بخونه و بره تستی امتحان بده و نهایتش با یه نمره پایین پاس بشه. اسم پیام نور بد جا افتاده. من دانشگاه لرستان مصاحبه رفتم و در یخش مدیریت دولتی فقط یه دانشیار داشتن( دکتر سپهوند) ، دانشگاه پیام نور هم رفتم مصاحبه و قبول شدم. اساتید پیام نور همگی دانشیار و استاد تمام هستن( دکتر موغلی؛ دکتر سرلک و ... استاد تمام هستن). برا مصاحبه پیام نور برا 10 نفر( 5 نفرگرایش منابع و 5 نفر هم رفتار)، 100 نفر اومده بودن. خیلی خودتون رو غرق گرفتن مدرک دکتری نکنید چون در شرایط فعلی لیسانس داشته باشی اما شاغل باشی خیلی ارزشمندتره تا اینکه دکتری یگیری، دربه در کار بشی و انگشت نمای دوست، آشنا و قوم و خویش بشی. با این وضعیت دانشجو و داوطلب دکتری بنظرم خیلی باید خوش یین باشی که دکتری بگیرید و عضو هیات علمی بشید. بنده سال 89مدرک گرفتم،91استخدام شدم و حالا هم بدون دغدغه تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم. اگه کار نداشتم لحظه ایی فکر گرفتن دکتری به سرم نمیزد.

reza : 1395/05/21

سلام میدونید دانشجوی پیام نور از پایه ضعیفه و معمولا دروس رو حفظ میکنه

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه