شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 14 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,836
بازدید دیروز: 29,332
بازدید کل: 157,922,869
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 107
کاربران حاضر: 107
کدخبر: 12981 زمان ارسال: شنبه 08 خرداد 1395 - 12:37 تعداد بازدید: 2235
اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، 20 آبان 1395 برگزار خواهد شد
اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، در صدد است تا محققین، مدیران، و کارشناسان سازمان های امروز را با رویکردی علمی و کاربردی با قابلیت های سیستم های هوش تجاری اثربخش و کارآمد بعنوان کلیدی ترین مولفه یک سازمان چابک در قالبی علمی و بخصوص اجرایی، آشنا سازد، محورهای این کنفرانس به شرح زیر است :

محورهای کنفرانس:

1.مفاهیم و الزامات هوش تجاری
چیستی و چرایی هوش تجاری 
اهمیت بهره گیری از هوش تجاری در سازمان های امروز در همسویی با دوران پساتحریم
مصورسازی داده ها در قالب داشبوردهای مدیریت و بررسی      What
مصورسازی داده ها در قالب هوش تجاری و بررسیWhy با بهره گیری از قابلیت تحلیل
داده کاوی و کاربردهای آن در هوش تجاری
ضرورت بهره گیری از هوش تجاری در تحلیل نقاط ضعف و قوت سازمان با هدف کاهش ریسک 
هوشمندی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو با بهره گیری از هوش تجاری 
تصمیم گیری مبتنی بر حقایق سازمان و محیط آن با استفاده از هوش تجاری
چابکی سازمان در اتخاذ تصمیمات اثربخش و کارآمد با بکارگیری هوش تجاری 
چابکی در اقدامات عملی و پیشگیرانه در برابر آینده سازمان با بهره گیری از هوش تجاری
بهره گیری از کلان داده در همسویی با داده های درونی سازمان
تسهیم دانش در سازمان با بکارگیری هوش تجاری 
 

2.اهداف استراتژیک و مدیریت عملکرد در هوش تجاری
اهمیت تعیین اهداف استراتژیک سازمان در دستیابی اثربخش به رسالت هوش تجاری
عملیاتی کردن اهداف استراتژیک سازمان به شاخص های کلیدی عملکرد و ارتباط آن با هوش تجاری
کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی در همسویی با اهداف استراتژیک سازمان
کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی برای بهبود مدیریت عملکرد سازمان

3.انبار داده و پیاده سازی هوش تجاری
بررسی متدلوژی- محور آمادگی سازمان از دیدگاه های نرم و سخت پیش از پیاده سازی هوش تجاری
بررسی متدلوژی- محور استقرار موفق سیستم هوش تجاری در سازمان های با بستر آماده پیاده سازی
بهره گیری از انبار داده و مراکز داده بعنوان مولفه های کلیدی پیاده سازی هوش تجاری
مکعب های داده و پردازش برخط تحلیل در هوش تجاری
کیفیت و امنیت داده و نقش آنان در بهره گیری اثربخش و کارآمد از هوش تجاری
بکارگیری مناسب فرایندهای استخراج، تغییرشکل، و بارگذاری داده ها در سیستم های هوش تجاری

تاریخ‌های مهم:
مهلت ثبت نام در کنفرانس:
آخرین تاریخ ثبت نام درکنفرانس با تخفیف :تا تاریخ20/6/1395
آخرین تاریخ ثبت نام در کنفرانس بدون تخفیف: تا تاریخ 15/8/1395  

مهلت ارسال مقالات:
آخرین تاریخ ارسال مقالات کامل (چکیده و اصل): تا تاریخ  20/5/1395
اعلام نتایج داوری مقالات : تا تاریخ 20/6/1395  
 
 
مهلت ارسال فرم ارزیابی تندیس بلوغ هوش تجاری:
آخرین تاریخ ارسال فرم درخواست: 20/5/1395
آخرین تاریخ ارسال فرم اظهار نامه: 30/5/1395
بررسی و ممیزی سازمان: 20/6/1395
اعلام نتایج ارزیابی:20/7/1395
تاریخ برگزاری کنفرانس: 20 آبان ماه1395

راههای ارتباطی:
آدرس دبیرخانه: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان وزیری پور، خیابان کاووسی، پلاک 24، طبقه اول، واحد 3، کد پستی: 1546913614
تلفن : 00 42 95 88 –021
 35 00 98 88 - 021
وب‌سایت کنفرانس: www.bi-conference.ir
پست الکترونیک: info@bi-conference.ir
تلگرام: https://telegram.me/BI_Conference

دبیر اجرایی و عضو کمیته علمی کنفرانس: آقای دکتر علی افضلی
 
عنوان انگلیسیFirst International Business Intelligence Conference
 
 
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه