ششمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت بانکها و موسسات اعتباری، دانشگاهها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر شرکت های فعال در این زمینه در روزهای 27 و 28 تیرماه سال 1395 در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می شود. در این کنفرانس که به دنبال ایجاد فضایی درخور، جهت تبادل تجربیات میان پژوهشگران و صاحب نظران در حوزه دانشگاه و صنعت خدمات بانکی میباشد، مجموعه متنوعی از میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات پژوهشی، سمینارهای تخصصی و کارگاههای آموزشی در دو روز برگزاری کنفرانس پیشبینی شده است. در دوره ششم کنفرانس که با موضوع «رویکردهای نوین بازاریابی خدمات بانکی؛ بهرهگیری از فرصتهای پسا تحریم»برگزار می شود، جمعی از اساتید، صاحبنظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه ارتباطات، بازاریابی و مشتری مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشستها و کارگاههای آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد. به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده گانه پیش بینی شده که در ارائه مقالات، سخنرانیها و نشستهای تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت، به شرح ذیل می باشد: 1. بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری 2. مدیریت ریسک خدمات نوین بانکی 3. حرکت از فروش سنتی به فروش چابک در شعب بانکها 4. آینده شعب و چشمانداز بانکداری و خدمات نوین بانکها 5. قابلیت های کلیدی روسای شعب در بانکداری آینده 6. سازماندهی و راهاندازی واحدهای مشاوره مشتریان در بانکها 7. تحقیقات بازاریابی بینالملل جهت توسعه بازار بانکها در خارج از کشور 8. انتخاب روشهای مناسب برای ورود بانکها در بازارهای بینالمللی 9. مکانیزم های راه اندازی بانکهای چند ملیتی 10. تدوین برنامه بازاریابی با استفاده از کلان دادهها (Big Data) 11. استفاده از آبشار اطلاعاتی در مدیریت رفتار مشتریان بانکی 12. اندازه گیری و مدیریت سودآوری مشتریان بانکی بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، مدیران و کارشناسان بانکها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام شده در فراخوان مقاله، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال 1395 از طریق وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند. خاطرنشان میشود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، چندین کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی ها و دستاوردهای بانکها، موسسات اعتباری و شرکت های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرمهای ثبت نام، می توانند به وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفنهای 2-66596661 تماس حاصل نمایند.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*