شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,084
بازدید دیروز: 19,466
بازدید کل: 152,226,960
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 46
کاربران حاضر: 46
کدخبر: 12776 زمان ارسال: چهار شنبه 18 فروردین 1395 - 12:22 تعداد بازدید: 2376
ششمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تیرماه سال 1395 برگزار می شود

ششمین کنفرانس بین ­المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت بانک‌ها و موسسات اعتباری، دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر شرکت های فعال در این زمینه در روزهای 27 و 28 تیرماه سال 1395 در مرکز همایش­های بین ­المللی صدا و سیما برگزار می­ شود.
در این کنفرانس که به دنبال ایجاد فضایی درخور، جهت تبادل تجربیات میان پژوهشگران و صاحب نظران در حوزه دانشگاه و صنعت خدمات بانکی می‌باشد، مجموعه متنوعی از میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات پژوهشی، سمینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در دو روز برگزاری کنفرانس پیش‌بینی شده است.
در دوره ششم کنفرانس که با موضوع ­«رویکردهای نوین بازاریابی خدمات بانکی؛ بهره­گیری از فرصت­های پسا تحریم­»برگزار می­ شود، جمعی از اساتید، صاحب­نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه ارتباطات، بازاریابی و مشتری­ مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست­ها و کارگاه­های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده­ گانه پیش­ بینی شده که در ارائه مقالات، سخنرانی­ها و نشست­های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت، به شرح ذیل می­ باشد:
1.      بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری
2.      مدیریت ریسک خدمات نوین بانکی
3.      حرکت از فروش سنتی به فروش چابک در شعب بانک­ها
4.      آینده شعب و چشم­انداز بانکداری و خدمات نوین بانک­ها
5.      قابلیت­ های کلیدی روسای شعب در بانکداری آینده
6.      سازماندهی و راه­اندازی واحدهای مشاوره مشتریان در بانک­ها
7.      تحقیقات بازاریابی بین­الملل جهت توسعه بازار بانک­ها در خارج از کشور
8.      انتخاب روش­های مناسب برای ورود بانک­ها در بازارهای بین­المللی
9.      مکانیزم­ های راه ­اندازی بانک­های چند ملیتی
10.    تدوین برنامه بازاریابی با استفاده از کلان داده­ها (Big Data)
11.    استفاده از آبشار اطلاعاتی در مدیریت رفتار مشتریان بانکی
12.    اندازه­ گیری و مدیریت سودآوری مشتریان بانکی

بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی، مدیران و کارشناسان بانک­ها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می ­توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام­ شده در فراخوان مقاله، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت­ ماه سال 1395 از طریق وب­ سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.
خاطرنشان می­شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، چندین کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی­ ها و دستاوردهای بانک­ها، موسسات اعتباری و شرکت­ های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم­های ثبت ­نام، می­­ توانند به وب­ سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن­های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.

 

منبع : .  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)