شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,680
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,214,090
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 114
کدخبر: 12464 زمان ارسال: سه شنبه 15 دی 1394 - 12:23 تعداد بازدید: 1557
کنفرانس مدیریت ارزش آفرین، نوآوری و سرمایه فکری برگزار می شود
پنجمین کنفرانس بین‌المللی «مدیریت ارزش‌آفرین، نوآوری و سرمایه فکری» اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنفرانس بین‌المللی «مدیریت ارزش‌آفرین، نوآوری و سرمایه فکری» از پانزدهم تا هجدهم اسفند ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می‌شود. در اختیار قرار دادن تجربیات کاربردی سازمان‌های موفق بین‌المللی و داخلی مهمترین هدف از برنامه‌های این کنفرانس به شمار می رود.

«برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرگان و اساتید برجسته بین‌المللی در حوزه مدیریت سرمایه‌های دانشی»، «برگزاری سمینارهای تخصصی با محوریت چالش‌ها و فرصت‌های داخلی»، «ارائه تجربیات سازمان‌های دانشی برتر ایران راه‌یافته به فینال جایزه جهانی MAKE در کشور»، «ارائه تجربیات موفق بیش از ۲۰ سازمان ایرانی در حوزه مدیریت دانش» و ... از مهمترین برنامه‌های این کنفرانس محسوب می شوند.

این کنفرانس بین‌المللی توسط دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای بین‌المللی با حضور بیش از ۱۰۰ سازمان برتر کشور در قالب ارائه تجربیات برترین سازمان‌های کشور و موفق‌ترین فعالان حوزه مدیریت دانش در سازمان‌های دنیا، برگزار می‌شود.

در قالب این کنفرانس، جایزه مدیریت دانشی برتر « make » به سه سازمان برتر ایرانی که با محور مدیریت دانش‌محور، عمل کردند اعطا می‌شود.

دانشگاه صنعتی شریف این کنفرانس را با تمرکز بر ارزش‌آفرینی پایدار از سرمایه‌های نامشهود سازمانی در عصر پرشتاب تحولات دانش‌محور در سطح کسب و کار در سراسر جهان برگزار می‌کند. محتوای این کنفرانس بین المللی متناسب با جایزه جهانی مدیریت دانشی در ایران تنظیم می شود.

در این کنفرانس تجربیات عملیاتی سازمان‌های موفق بین‌المللی و داخلی در حوزه ارزش‌آفرینی از مدیریت دانش‌محور سازمانی ارائه می‌شود. همچنین حجم قابل توجهی از آخرین دستاوردهای کاربردی جهانی و ملی در این حوزه به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)