برگزار کنندگان: دانشگاه شهید بهشتی و موسسه اندیشه های گویا
کنفرانس به صورت سخنرانی، میزگرد و کارگاه های تخصصی برگزاری می شود.
زمان: 23 و 24 دی ماه 1388
مکان: مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
سخنرانان: - دکتر احمد روستا - دکتر حمید متولی - دکتر حسین وظیفه دوست – دکتر شهریار عزیزی – دکتر صنایعی – پروفسور نجاتی – دکتر شهرام شفیعی و دو سخنران خارجی
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: 30/8/88
در پایان کنفرانس به شرکت کنندگان گواهینامه ای توسط دانشگاه شهید بهشتی ارائه خواهد شد. 
محورهای کنفرانس:
•	تحقیقات بازاریابی در شرکتها وموسسات خدماتی ( بانک، بیمه، آموزش، درمان...) 
•	تحقیقات بازاریابی در دوره رکود و بحران
•	نقش تحقیقات بازاریابی در پیشبرد فروش و موفقیت کالاها وخدمات جدید
•	جایگاه تحقیقات بازاریابی در برندینگ وتبلیغات
•	جایگاه تحقیقات بازاریابی در توسعه صادرات
•	انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی
•	راهکارها و تکنیک های تحلیل داده ها
•	شیوه ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات
•	نقش ICT در تحقیقات بازاریابی
•	تحقیقات بازاریابی در فضای الکترونیک
•	نرم افزارهای مرتبط با تحقیقات بازاریابی
•	تکنیک ها و شیوه های نوین تحقیقات بازاریابی 
•	تحقیقات انگیزشی در بازاریابی
•	تحقیقات بازاریابی فراگیر در تبلیغات
•	ارائه تجارب، پژوهشها و نمونه های موردی موفق در بازاریابی و فروش کالاها و خدمات درشرکتها و موسسات
•	پروژه های مطالعاتی دوره های کارشناسی ارشد و دکترای بازاریابی در زمینه تحقیقات بازاریابی
جهت اطلاع از شرایط ثبت نام، ارسال مقالات، رزرو غرفه در نمایشگاه جانبی و حمایت مالی، رسانه ای و علمی با دبیرخانه دایمی کنفرانس تماس حاصل فرمایید. 
دبیر اجرایی کنفرانس: میثم بی زر 
تلفن دبیرخانه: 22916718 - 22916719 نمابر دبیرخانه: 22277908 همراه: 09126195457
وب سایت: http://www.andisheins.ir/Conference.aspx ایمیل:conference@andisheins.ir 
                
  
                
نظرات کاربران