برگزار کنندگان: دانشگاه شهید بهشتی و موسسه اندیشه های گویا
کنفرانس به صورت سخنرانی، میزگرد و کارگاه های تخصصی برگزاری می شود.
زمان: 23 و 24 دی ماه 1388
مکان: مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
سخنرانان: - دکتر احمد روستا - دکتر حمید متولی - دکتر حسین وظیفه دوست – دکتر شهریار عزیزی – دکتر صنایعی – پروفسور نجاتی – دکتر شهرام شفیعی و دو سخنران خارجی
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: 30/8/88
در پایان کنفرانس به شرکت کنندگان گواهینامه ای توسط دانشگاه شهید بهشتی ارائه خواهد شد.
محورهای کنفرانس:
• تحقیقات بازاریابی در شرکتها وموسسات خدماتی ( بانک، بیمه، آموزش، درمان...)
• تحقیقات بازاریابی در دوره رکود و بحران
• نقش تحقیقات بازاریابی در پیشبرد فروش و موفقیت کالاها وخدمات جدید
• جایگاه تحقیقات بازاریابی در برندینگ وتبلیغات
• جایگاه تحقیقات بازاریابی در توسعه صادرات
• انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی
• راهکارها و تکنیک های تحلیل داده ها
• شیوه ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات
• نقش ICT در تحقیقات بازاریابی
• تحقیقات بازاریابی در فضای الکترونیک
• نرم افزارهای مرتبط با تحقیقات بازاریابی
• تکنیک ها و شیوه های نوین تحقیقات بازاریابی
• تحقیقات انگیزشی در بازاریابی
• تحقیقات بازاریابی فراگیر در تبلیغات
• ارائه تجارب، پژوهشها و نمونه های موردی موفق در بازاریابی و فروش کالاها و خدمات درشرکتها و موسسات
• پروژه های مطالعاتی دوره های کارشناسی ارشد و دکترای بازاریابی در زمینه تحقیقات بازاریابی
جهت اطلاع از شرایط ثبت نام، ارسال مقالات، رزرو غرفه در نمایشگاه جانبی و حمایت مالی، رسانه ای و علمی با دبیرخانه دایمی کنفرانس تماس حاصل فرمایید.
دبیر اجرایی کنفرانس: میثم بی زر
تلفن دبیرخانه: 22916718 - 22916719 نمابر دبیرخانه: 22277908 همراه: 09126195457
وب سایت: http://www.andisheins.ir/Conference.aspx ایمیل:conference@andisheins.ir
نظرات کاربران