شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,289
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,693,189
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 62
کاربران حاضر: 63
کدخبر: 12010 زمان ارسال: پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 15:26 تعداد بازدید: 1548
کارگاه برند سازی شخصی برگزار می شود

کارگاه ۲۰ساعته برند سازی شخصی به همت شرکت برندتک از ۹تا ۳۰مهرماه امسال با حضور مدیران عامل و ارشد، صاحبان مشاغل خدماتی، پزشکان، دندانپزشکان و هنرمندان در چهار جلسه پنج ساعته برگزار می شود

 

http://s6.picofile.com/file/8211327376/1_1_.jpg.

توضیحات:
طبق نظریه رشد روانشناس معروف اریک اریکسون ، انسان موفق در فاز چهارم رشد ، به ساختن دنیای خود میپردازد و با توجه به تجربیاتی که تاکنون کسب کرده است سعی میکند تا تاثیر مثبتی در جهان باقی بگذارد.
در این مرحله انسان با حداکثر استفاده از توانایی ها و دانش خود می کوشد تا آنچه دارد به جهان عرضه کند و برند سازی شخصی یکی از ابزاری است که به ما این امکان را میدهد تا این تاثیر را عمیق تر و ارزشمندتر در جهان داشته باشیم.
برند شخصی بر خلاف تصور عامه که با اشتهار یکسان شمرده میشود ، در واقع نمایان گر ارزش ها و اصولیست که فرد طرفدار آنهاست و از آنها پیروی میکند و در آن مسیر ارزش آفرینی مینماید.
برای برندسازی شخصی نیز همانند برند شرکتی ، وجه تمایز و یکپارچگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
اعتماد رکن برند است.برند شخصی نیز بر پایه اعتماد شکل میگیرد که ما خوب میدانیم اعتماد سازی فرایندیست بس پیچیده و ارزشمند.
به هر حال آنچه برای انسان امروزی و انسان روبه رشد و تعالی ارزشمند است تاثیر گذاری مثبت او در جهان و ثبت او به عنوان یک عنصر گرانمایه از هستی است که این به آسانی میسر نمیشود و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد. به خصوص در جامعه امروزی که ارزش ها و راهکارهای قدیمی از میان رفته و فرهنگ در حال گذار با ظهور تکنولوژی که هر لحظه متاعی نو به بازار عرضه میکنند مارا سردرگم می سازد.

در کارگاه ۲۰ساعته برند سازی شخصی دکتر شفیعی ما را با اصول و مبانی برند سازی شخصی آشنا خواهد کرد تا شاید به عنوان یک انسان از جایگاه خود در جهان هستی به خوبی استفاده کرده و انفعال پیشه نکنیم. 

رهنگاشت
* مبانی برند و تعاریف آن
*تفاوت برندسازی شخصی با تبلیغات
*ویژگی های برندسازی شخصی و تفاوت آن با برند کالا و سازمان
*تاثیر متقابل برند شخصی و برند سازمان
* ابزارها و وسایل در برندسازی شخصی
*تکنیک ها
 *مدل ها
 *خطا های رایج و آموزه های نادرست
 * مدیریت انتظارات در برندسازی شخصی
 *چاقوی دو لبه تمایز آفرینی در برندسازی شخصی
*ویژگی های برندسازی شخصی در ایران
*رابطه برندسازی شخصی با فضایل
*رویکردهای روانشناسی در برندسازی شخصی
 *نقش دستاوردها و اهداف در برند شخصی 
 *کهن الگوهای ذهنی
 *داستان پردازی در برندشخصی

زمان برگزاری
 زمان برگزاری:پنجشنبه ها
ساعت برگزاری:۱۴-۱۹
تاریخ برگزاری:۹۴/۰۷/۰۹تا تاریخ ۹۴/۰۷/۳۰
 
 مدرس:دکتر شهریار شفیعی
*  PhD  در بازاریابی و برندسازی –دانشگاه رن  (RENNES)فرانسه
* عضو هیئت علمی   سازمان مدیریت صنعتی
*  موسس آکادمی برند ایران
* عضو شورای سردبیری ژورنال Business& Economic Management
* مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )
* پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در لالوند فرانسه
*  عضو آکادمی‌های پژوهشی CREM  و ECOGEST
*   مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمان­ها و شرکت­های خصوصی در بخش­های متفاوت صنعت و خدمات
*نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر ۲۰۱۳ 

۰۲۱۲۲۲۲۵۱۳۹
http://www.brandztech.com

جهت ثبت نام کلیک کنید

منبع : برندتک  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)