شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,887
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,693,787
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 48
کاربران حاضر: 50
کدخبر: 11878 زمان ارسال: دوشنبه 12 مرداد 1394 - 16:32 تعداد بازدید: 1641
مراسم رو نمایی از کتاب "با بزرگان بازاریابی ایران" 16 مرداد برگزار می شود
مراسم رو نمایی از کتاب با "بزرگان بازاریابی ایران"،  16 مرداد با حضور بزرگان بازاریابی ایران در بوک لند پالادیوم برگزار می شود
مراسم رو نمایی از کتاب با "بزرگان بازاریابی ایران"، با حضور بزرگان بازاریابی ایران و مولف کتاب در بوک لند پالادیوم با همکاری ایکات برگزار می شود.
این مراسم را پوشاک مردانه "ایکات" و " بوک لند پالادیوم" با توجه به رویکردهای سازمانی و دغدغه هایشان در حوزه بازایابی و برند سازی حمایت کرده اند.
 "آناهیتا جلوه"، مدیر مراسم رونمایی گفت: بعد از نشست خبری بزرگان بازاریابی ایران، "امیرحسین نوریان" مولف کتاب و "آرش سلطانعلی" مدیر انتشارات ایده در خصوص کتاب با خبرگزاری ها، و گفتگوی نزدیک و دوستانه ی ایشان با علاقمندان این حوزه در فضای فرهنگی و زیبای بوک لند پالادیوم خواهد بود. پس از آن نیز مراسم امضاء کتاب برای علاقمندان و دیدار حضوری با بزرگان بازاریابی ایران انجام خواهد شد که در آن پوشاک مردانه ایکات یادبودی به پاس حضور و تاثیر این اساتید در فضای حرفه ای بازاریابی ایران به ایشان اهدا خواهد کرد.
وی افزود: "کتاب با بزرگان بازاریابی ایران" مجموعه گفتگوهای صریح "امیرحسین نوریان" با 9 تن از مطرح ترین چهره های بازاریابی ایران شامل: آقای دکتر عبدالحمید ابراهیمی، آقای دکتر میر احمد امیرشاهی، آقای دکتر محمد حقیقی، آقای دکتر کامبیز حیدرزاده، خانم دکتر زهره دهدشتی، آقای دکتر احمد روستا، آقای دکتر منصور صمدی، آقای دکتر محمود محمدیان و آقای دکتر حسین وظیفه دوست است که به همت انشارات "ایده خلاقیت" منتشر شده است.
 کتاب سرشار از نکات ارزنده و تجارب عملی اساتید بزرگ ایران است که خواندن آن به همه علاقمندان این حوزه پیشنهاد می گردد.
مدیران پوشاک مردانه ایکات، بوک لند پالادیوم، انتشارات ایده و سایت دنیای تبلیغات به عنوان حامیان و برگزار کنندگان این نشست از همه فعالان و علاقمندان مارکتینگ کشور برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده اند.
آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی.
جمعه 16 مرداد ساعت 10 صبح
منبع : .  
نظرات کاربران
امیر : 1394/05/12

با سلام بهتر بود عنوان کتاب رو به "با استاتید بزرگ بازاریابی ایران" تغییر می دادن نه " با بزرگان بازاریابی ایران" . همه می دونن که دو بحث آکادمیک و پرکتیس با هم کاملا فرق دارن. این اساتید نامبرده هرگز "بزرگان بازاریابی ایران" نبوده اند بلکه صرفا اساتید بزرگ حوزه بازاریابی می باشند که در حوزه آکادمیک و تئوری قویا در حال فعالیت می باشند. پس لطفا عنوان کتاب رو تغییر دهید و از تنش بوجود آمده جلوگیری بفرمایید.

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)