شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,013
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,697,913
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 89
کاربران حاضر: 90
کدخبر: 11725 زمان ارسال: شنبه 28 آذر 1394 - 09:15 تعداد بازدید: 2779
فراخوان مقاله دومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی

دومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی 20 بهمن 1394 در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

دبیرخانه دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی مفتخر است یافته های پژوهشگران بازاریابی، مدیریت، اقتصاد، صنایع و ... را در قالب «مقاله یا گزارش تحقیقاتی» نهایتاً تا 10 دی ماه از طریق سایت http://www.mktrconf.com دریافت نماید.

 
معرفی کنفرانس
طرح­ ریزی و اجرای همایش ­­ها و سمینارهای پژوهشی، با محوریت ارائه پژوهش­ ها و دستاوردهای علمی، گامی در جهت پاسخ دادن به نیاز علمی یک جامعه به کسب معلومات و اطلاع از یافته­ها و دستاوردهای جدید و تبادل نظر و تجربیات در حوزه ­های مطروح است. بر این اساس برگزاری شایسته و آکادمیک یک کنفرانس، به تجمیع تجربیات و اندیشه­های پژوهش­گران، اساتید، مدیران، خبرگان علمی و سایر افراد، گروه­ ها و سازمان­ ها در جهت کاربست دستاورهای جدید علمی در کسب­ و کارها کمک شایانی می­نماید.
کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی با چنین رویکردی و با همکاری و حمایت اساتید و خبرگان حوزه بازاریابی و مدیریت بازار، برگزار می­ گردد. با عنایت به موضوع، گستردگی زمینه‌های علمی و نیاز روزافزون به تبادل نظر و گسترش اندیشه‌های نو در این زمینه‌، تلاش بر این است تا با برگزاری این همایش بر تعالی هرچه بیشتر دستاورهای علمی مرتبط با پژوهش­ های بازار افزوده و با تطبیق اولویت‌های پژوهشی با نیازهای موجود، شرایط را برای بهبود و پیشبرد همه جانبه وضعیت بازاریابی در کسب­ و کارها تقویت نماید.
تحقیقات بازاریابی به عنوان اولین گام و با اهمیت ­ترین مرحله از فرآیند بازاریابی در سازمان­ ها به ­شمار می ­آید و به تعیین، جمع آوری، تحلیل و ارائه سیستماتیک و عینی اطلاعات به منظور بهبود تصمیم ­گیری­ هایی که با شناخت فرصت­ ها و حل مشکلات در بازاریابی مرتبط هستند، می­ پردازد. این پژوهش­ ها مصرف ­کنندگان، مشتریان، سازمان و جامعه را از طریق اطلاعات بازار مرتبط می­ نماید.



  محورهای کنفرانس
·   روش ­ها و فرآیندهای تحقیقات بازاریابی
·   حوزه ­های نوین در تحقیقات بازاریابی
·   ضرورت­ ها و کارکردهای تحقیقات بازاریابی
·   پارادایم ­ها و مکاتب تحقیقات بازاریابی
·   پژوهش ­های بازاریابی مصرفی و صنعتی
·   روش ­های گردآوری و تحلیل داده­ ها
·   تکنیک ­های تجمیع داده­ ها و اطلاعات بازاریابی
·   سیستم ­های اطلاعاتی و هوشمندی بازاریابی
·   الگوهای تحلیلی کمی در تحقیقات بازاریابی
·   الگوهای تحلیلی کیفی در تحقیقات بازاریابی
·   تحقیقات بازاریابی مرتبط با آمیخته بازاریابی
·   تحقیقات بازاریابی مرتبط با رفتار مصرف ­کننده
·   تحقیقات بازاریابی در ارتباطات یکپارچه بازاریابی
·   تحقیقات بازاریابی در شبکه­ های اجتماعی
·   پژوهش ­های مرتبط با استراتژی­های بازاریابی
·   تحقیقات بخشبندی بازار و جایگاه­ یابی محصولات
·   روش ­های ارزیابی ارزش برند  و یا ارزش ویژه برند
·   روش ­های آزمون نام تجاری محصولات
·   پژوهش ­ها و پیش‌بینی ­های فروش و تبلیغات
·   آزمون مفاهیم محصولات و محرک ­های مشتری 
·   روش ­های آماری و نرم ­افزاری در تحقیقات بازاریابی
·   روش­ های عصب ­شناختی در تحقیقات بازاریابی
·   تکنیک ­های آزمایشی در تحقیقات بازاریابی 
·   بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک
·   پژوهش­ های پانلی در تحقیقات بازار
·   روش ­های تحقیقات بازاریابی چریکی
·   تحقیقات بازاریابی با گروه ­های کانون
·   ممیزی بازاریابی و سنجش اثربخشی بازاریابی
·   نرخ بازگشت سرمایه ­گذاری­ های بازاریابی 
·   تخمین تقاضا و آزمون­ های کشش تقاضا
·   برنامه ­ریزی بازاریابی و طرح بازاریابی
·   تحقیقات بازاریابی در بازارهای کمتر توسعه ­یافته
·   مدیریت ارتباط با مشتری و تحقیقات بازار
·   ساختار و فعالیت ­های شرکت ­های تحقیقات بازار
·   نقش تحقیقات بازاریابی در دوران رکود و بحران
·   متدهای جدید در تحقیقات بازاریابی
·   نزدیک ­بینی متدولوژیک تحقیقات بازاریابی
·   پایش فعالیت­ های بازاریابی
منبع : سایت دومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی  اخبار ارسالی توسط کاربران
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)