شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,232
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,633,604
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 145
کاربران حاضر: 145
کدخبر: 11267 زمان ارسال: دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:32 تعداد بازدید: 2439
کارگاه تفکر استراتژیک به بیان دکتر شهریار شفیعی
 

کارگاه تفکر استراتژیک 

برندسازی سازمان مردم نهاد

توضیحات:

مدیران پیوسته با موقعیت های دشوار و یا تصمیم های پرچالشی مواجه هستندو وظیفه آنان حل مشکلات و انجام بهتر کارها تا حد توان با استفاده از اطلاعات در دسترس است. در این مواقع تفکراستراتژیک کمک می کند، برفراز کارهای روزمره قرار گرفته و علی رقم پیچیدگی های محیطی، از منظری فراتر سازمان و برند خود را به سمت هدف راهبری نمایید.
جناب دکتر شهریارشفیعی که از پایه گذاران اندیشه برندسازی و مدیر علمی مجموعه تخصصی برندتک در ایران هستند در این دوره آموزشی به نانوشته ها و ناگفته های تفکراستراتژیک در عرصه ی مدیریت کسب وکار، ورود به بازارهای جدید، تدوین راهبردهای فروش و تثبیت جایگاه برند و برندآفرینی خواهند پرداخت.
وجه تمایزدر آموزه های جناب دکتر شفیعی در عرصه تفکراستراتژیک چنین است که تفکر موفق را از جنس مدل ذهنی می دانند نه از نوع فرمولهای کتابی یعنی آنکه تفکراستراتژیک باید درونی شده و رویه های ذهنی یک مدیر قرارگیردوگرنه شیوه های معمول فرمولی نمی تواند در شرایط متحول و متغیر امروزی کارآمدی لازم را داشته باشند. در این دوره با شرح این رویکردبه طرح مضامین زیر خواهیم نشست.

سرفصل مطالب

  • تفکر و اندیشه و جایگاهش در تولید علم و دانش
    • تمایز ادراک انسانی
    • تفکر و تعقل
    • مفهوم سازی
    • یادگیری و انتقال تفکر
    • زایش فکری (هدف ما)
  • مفاهیم پایه استراتژی سازمانی
    • پارادایم
    • فرصت
    • برنامه ریزی
    • تاریخچه استراتژی
  • استراتژی و مفاهیم مرتبط با آن
    • محیط
    • نقاط استراتژیک
    • ویژگیهای استراتژی
    • تاکیتیک
    • هدف
    • ماموریت
    • ارزش
    • تعریف استراتژی
    • مزیت رقابتی                                                                                 
  • رویکرد پرسش محور
    • زایش فکری
    • راه های حل مسائله
    • انواع مدل
  • مدلهای ذهنی
    • فضای فکری
    • جایگاه تفکر در فضای فکر
  • تفکر استراتژیک (جمع بندی موضوع)
    • تفکر استراتژیک در دنیای واقعی
    • جایگاه شهود

 

 

زمان و مکان برگزاری

 زمان برگزاری: پنجشنبه ها 14 تا 19

شروع دوره : 2بهمن ماه

مکان برگزاری: تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای دولت، پلاک 12، درب پارکینگ، طبقه دوم، موسسه بن ژیوار

 

مدیر علمی

دکتر شهریار شفیعی

  • PhD در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES)‌ فرانسه
  • عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
  • عضو هیئت علمی  سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
  • مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )
  • پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در دلوند فرانسه

 

 

 

جهت ثبت نام کلیک نمایید

 
 
 
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)