توضیحات:
مدیران پیوسته با موقعیت های دشوار و یا تصمیم های پرچالشی مواجه هستندو وظیفه آنان حل مشکلات و انجام بهتر کارها تا حد توان با استفاده از اطلاعات در دسترس است. در این مواقع تفکراستراتژیک کمک می کند، برفراز کارهای روزمره قرار گرفته و علی رقم پیچیدگی های محیطی، از منظری فراتر سازمان و برند خود را به سمت هدف راهبری نمایید. جناب دکتر شهریارشفیعی که از پایه گذاران اندیشه برندسازی و مدیر علمی مجموعه تخصصی برندتک در ایران هستند در این دوره آموزشی به نانوشته ها و ناگفته های تفکراستراتژیک در عرصه ی مدیریت کسب وکار، ورود به بازارهای جدید، تدوین راهبردهای فروش و تثبیت جایگاه برند و برندآفرینی خواهند پرداخت. وجه تمایزدر آموزه های جناب دکتر شفیعی در عرصه تفکراستراتژیک چنین است که تفکر موفق را از جنس مدل ذهنی می دانند نه از نوع فرمولهای کتابی یعنی آنکه تفکراستراتژیک باید درونی شده و رویه های ذهنی یک مدیر قرارگیردوگرنه شیوه های معمول فرمولی نمی تواند در شرایط متحول و متغیر امروزی کارآمدی لازم را داشته باشند. در این دوره با شرح این رویکردبه طرح مضامین زیر خواهیم نشست.
زمان برگزاری: پنجشنبه ها 14 تا 19
شروع دوره : 2بهمن ماه
مکان برگزاری: تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای دولت، پلاک 12، درب پارکینگ، طبقه دوم، موسسه بن ژیوار
دکتر شهریار شفیعی
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*