هویت کلامی اولین و فراگیر ترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود. امروزه برندها برای حضور همیشگی در ذهن مشتریان ویادآوری رسالت وفلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به انتخاب شعارهای سازمانی می زنند. شعار انتخاب شده درکنارنام تجاری ولوگو می تواند نقش بسیار مهمی در جایگاه یابی و یادآوری نام شرکت بازی کند. علاوه براین، شعارها بیانگر اهداف و نگاه برند نیز هستند. در حقیقت شعار مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعای یک سازمان است.
آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:
-
نقش شعار در برند سازی
-
بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی
-
بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی
-
بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی)
-
جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند
زمان سمینار:
11دی ماه 1393
از ساعت 14:30 الی 19:30
مکان برگزاری:
تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای خیابان دولت، پلاک 12، طبقه دوم، سالن همایش موسسه بن ژیوار
سخنران:
دکتر شهریار شفیعی
-
PhDدر بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES) فرانسه
-
عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
-
عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
-
عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
-
مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)
-
پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در دلوند فرانسه
اعطای گواهینامه:
گواهینامه حضور در سمینار با تایید دکتر شهریار شفیعی در روز برگزاری سمینار به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
"جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید."
نظرات کاربران