شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,894
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,709,191
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 48
کاربران حاضر: 48
کدخبر: 11189 زمان ارسال: سه شنبه 09 دی 1393 - 13:22 تعداد بازدید: 1900
کارگاه تکنیک های تدوین شعار سازمانی و شیوه های علمی تنظیم آن

هویت کلامی اولین و فراگیر ترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود. امروزه  برندها  برای حضور همیشگی در ذهن مشتریان  ویادآوری رسالت وفلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به انتخاب شعارهای سازمانی می زنند. شعار انتخاب شده درکنارنام تجاری ولوگو می تواند نقش بسیار مهمی در جایگاه یابی و یادآوری نام شرکت بازی کند. علاوه براین، شعارها بیانگر اهداف و نگاه برند نیز هستند. در حقیقت شعار مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعای یک سازمان است.

آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:

  • نقش شعار در برند سازی
  • بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی
  • بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی
  • بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی)
  • جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند

زمان سمینار:

11دی ماه 1393

از ساعت 14:30 الی 19:30

مکان برگزاری:

تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای خیابان دولت، پلاک 12، طبقه دوم، سالن همایش موسسه بن ژیوار

سخنران:

دکتر شهریار شفیعی

  • PhDدر بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES)‌ فرانسه
  • عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
  • عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
  • مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)
  • پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در دلوند فرانسه

اعطای گواهینامه:

گواهینامه حضور در سمینار با تایید دکتر شهریار شفیعی در روز برگزاری سمینار به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

 

"جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید."

 

منبع : ین ژیوار  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)