شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 38,590
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,639,962
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 329
کاربران حاضر: 330
کدخبر: 11035 زمان ارسال: چهار شنبه 14 آبان 1393 - 07:14 تعداد بازدید: 2267
فراخوان مقاله نخستین همایش ملی مدیریت بازاریابی گردشگری

نخستین همایش ملی مدیریت بازاریابی گردشگری 29 بهمن 1393 توسط دانشگاه غیرانتفاعی نیما محمودآباد  برگزار می شود.
 

اهداف اصلی برگزاری همایش

- برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز مدیریت بازاریابی گردشگری در اقتصاد کشور و مناطق هدف گردشگری

- برجسته کردن نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

- جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به مدیریت بازاریابی گردشگری

- تشویق اندیشمندان و صاحبنظران مدیریت بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی و ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری و ارتقای کمی و کیفی آن


محورهای همایش:

محورهای همایش

1- گردشگری و فناوری اطلاعات

  1-1- بازاریابی گردشگری الکترونیک

2- توریسم (گردشگری) سلامت

  2-2- بازاریابی مناطق طبیعی گردشگری سلامت

  2-3- بازاریابی گردشگری سلامت در حوزه تخصصی

3- آسیب­شناسی بازاریابی گردشگری در ایران

  3-1- آسیب­شناسی گونه­ های گردشگری با تأکید بر استان مازندران

  3-2- موانع و محدودیت­های فرهنگی­، اقتصادی و بازاریابی مؤثر بر صنعت گردشگری

  3-3- بازاریابی برند (نام و نشان تجاری) در صنعت گردشگری

  3-4- مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری

4- راهکارهای ارتقاء جذب گردشگری در استان مازندران

 

 


تلفن دبیرخانه:01144789301

فکس دبیرخانه:01144789789

آدرس سایت همایش:

WWW.TMM2015.COM

آدرس : مازندران – محمودآباد – کیلومتر 2 محمودآباد به آمل، دانشگاه نیما / کد پستی: 4631155111


 



 
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)