- برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز مدیریت بازاریابی گردشگری در اقتصاد کشور و مناطق هدف گردشگری
- جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به مدیریت بازاریابی گردشگری
- تشویق اندیشمندان و صاحبنظران مدیریت بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی و ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری و ارتقای کمی و کیفی آن
محورهای همایش:
1- گردشگری و فناوری اطلاعات
1-1- بازاریابی گردشگری الکترونیک
2- توریسم (گردشگری) سلامت
2-2- بازاریابی مناطق طبیعی گردشگری سلامت
2-3- بازاریابی گردشگری سلامت در حوزه تخصصی
3- آسیبشناسی بازاریابی گردشگری در ایران
3-1- آسیبشناسی گونه های گردشگری با تأکید بر استان مازندران
3-2- موانع و محدودیتهای فرهنگی، اقتصادی و بازاریابی مؤثر بر صنعت گردشگری
3-3- بازاریابی برند (نام و نشان تجاری) در صنعت گردشگری
3-4- مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری
4- راهکارهای ارتقاء جذب گردشگری در استان مازندران
آدرس : مازندران – محمودآباد – کیلومتر 2 محمودآباد به آمل، دانشگاه نیما / کد پستی: 4631155111