شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 49,797
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,651,169
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 92
کاربران حاضر: 92
کدخبر: 10513 زمان ارسال: پنجشنبه 12 تیر 1393 - 19:02 تعداد بازدید: 1977
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در کشورهای در حال توسعه 29 و 30 مرداد 1393 برگزار می شود

استراتژی، الگویی بنیادی از اهداف فعلی و برنامه‌ریزی شده، بهره برداری و تخصیص منابع و تعاملات یک سازمان با بازارها، رقبا و دیگر عوامل محیطی است. از چنین تعریفی، مشخص است که پیاده سازی استراتژی سازمانی امری پیچیده و نیازمند تفکر و آموزش بسیار است.
سال هاست که مدیران ارشد سازمان های بزرگ و کوچک، در پی طرح ریزی استراتژی های دقیقی هستند که منجر به فروش بیشتر و توسعه سازمانی آن ها شود، استراتژی هایی که در برخی اوقات منجر به پیروزی و اغلب منجر به شکست شده است.
امروزه به نظر می رسد، ایران ما بیش از پیش به تفکری استراتژیک در ساختارهای سازمانی و تجاری خود، نیازمند است. سندی که بتواند چشم انداز صحیحی از آنچه که سازمان در پی رسیدن به آن است را تدوین کند.
از این رو، سومین دوره کنفرانس مدیریت استراتژیک با تاکید بر روی کشورهای در حال توسعه در مرداد ماه سال 93در تبریز برگزار خواهد شد.
این کنفرانس دو روزه با مخاطب قرار دادن مدیران عالی و ارشد سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی، دانشجویان و دانشپذیران دوره های MBA و مدیریت، مشاوران و مدرسان MBA و مدیریت، افراد علاقه مند به مدیریت کسب و کار و رشته MBA و مدیران مجموعه‌ های خدماتی ، تولیدی و صنعتی در تاریخ 29 و 30 مرداد در محورهای زیر برگزار می شود:
 
1-            مدیریت کسب و کار
2-            مدیریت رهبری
3-            مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش
4-            مدیریت دانش الکترونیک
5-            نقش برند در مدیریت کسب و کار
 
این کنفرانس با همکاری آکادمی eLearnEver سوئد و با ارائه گواهی نامه رسمی از این آکادمی و با حضور مدیران ارشد کشور های ایران، امارات متحده عربی، ترکیه و گرجستان در مرکز همایش های بین‌المللی پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.
شهریار شفیعی از دانشگاه رِن فرانسه و مشاور برجسته در حوزه بازاریابی و برندینگ، محمد آکوچکیان کارآفرین برگزیده ملی جمهوری اسلامی ایران و مدیر بخش خاورمیانه کنسرسیوم eLearnEver سوئد و WWS مالزی، مهدی منصوری زاده دانش آموخته MBA از MMU مالزی و مدیر بازرگانی شرکت تویوتا بخش ایران و رسول تقوائی استاد برجسته دانشگاه UTAR مالزی، سخنرانان این رویداد بزرگ در تبریز هستند.
شرکت کنندگان در این کنفرانس، متفاوت‌ ترین شکل آموزشی سطح بالای کسب و کار را همراه با تفریح و هیجان تجربه خواهند کرد. بالاترین دانش ممکن را در بزرگ‌ ترین گردهمایی نخبگان آینده‌ی کسب و کار دریافت کرده و ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری را تجربه می کنند، همچنین در یک کارگاه عملی هیجان انگیز مبتنی بر Team Working همراه با رقابتی شانه به شانه با مدیران دولتی و خصوصی سازمان‌ها حضور خواهند داشت.

آدرس سایت کنفرانس: http://tabrizmba.com

 
منبع : سایت کنفرانس  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)