شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,023
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,531,301
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 91
کاربران حاضر: 91
کدخبر: 10096 زمان ارسال: شنبه 17 اسفند 1392 - 22:03 تعداد بازدید: 19938
نظرات داوطلبان درباره کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1393

داوطلبان کنکور دکتری سراسری (نیمه متمرکز) سال 1393 رشته های مدیریت، آینده پژوهی، کارآفرینی، مالی، مدیریت قراردادهای بین الملل نفت و گاز، حسابداری و سایر رشته های مرتبط در این بخش می توانند درباره میزان سختی یا آسانی سوالات، تقسیم بندی و زمان بندی دفترچه سوالات، کم یا مناسب بودن وقت، منابعی که سوالات از آنها استخراج شده بود و ... نظر داده و نظرات سایرین را مطالعه نمایند.
نظرات کاربران الزاما بیان کننده دیدگاه مدیران سایت نمی باشد
توجه: درج آدرس ایمیل، شماره تلفن، لینک سایتهای اینترنتی در بخش نظرات امکانپذیر نمی باشد.

نظرات کاربران
امین اله : 1392/12/15

هنوز که برگزار نشده من که متاسفانه سرما خوردم فردام کنکور دارم

alireza : 1392/12/15

سلام فردا صبح کنکور مجموعه مالی رو میدم .. آرامش عجیبی دارم.. امیدوارم همه موفق باشین..

مهران : 1392/12/16

سلام . تازه از سر جلسه اومدم. مدیریت قراردادهای نفت و گاز . تخصصی سخت بود

حامد : 1392/12/16

من آینده پژوهی شرکت کردم. خیلی خوب بود. تخصصی تقریباً سطح متوسطی داشت و استعداد هم به نظر می رسید که نسبت به گذشته راحتر شده. حتی سوالات انگلیسی هم قابل درک بود. خلاصه پیچیدگی سال های گذشته رو نداشت. البته باید منتظر بود نتایج رو دید وگرنه اینها که همش حرفه! نتیجه مشخص می کنه که ..... خلاصه مچکریم ....

پژمان : 1392/12/16

امتحان تموم شد.وقت نکردم زبان بزنم،بچه ها به نظرشما امکان داره یه نفرمثل من زبان نزنه اما مجاز بشه حتی شبانه یا غیر انتفاعی و...

ریحانه : 1392/12/16

سلام برای سوالات تخصصی مدیریت، همه وقت اضافی آوردن اما سوالات جی مت و زبان خیلی زمانش کم بود. دو متن درک مطلب زبان خیلی سخت بود و کلا اینکه یک ماه قبل از کنکور اعلام کردند که سوالات زبان تغییر کرده،باعث شد کل زحماتمون برای یادگیری گرامر هدر رود. چون فقظ 8 سوال مربوط به گرامر بود.

saeed : 1392/12/16

سلام.من برای مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت سیستم ها آزمون دادم. ولی چون امسال روی پایان نامه م کار می کردم وقت خوندن نداشتم. ولی سوالات امسال من رو امیدوار کرد که با یه مقدار تلاش و خوندن میشه به سوالات بیشتری پاسخ داد. برنامه ریزی من برای سال آینده است. ببینیم تا چی پیش میاد.

اشکان : 1392/12/16

امتحان بد نبود.حیف که وقت کم بود

وحید : 1392/12/16

سولالا تخصصی نسبتا ساده بود نظر شما چیه

alis453 : 1392/12/16

با سلام خدمت دوستان عزیز وزحمت کشان سایت مدیر / تازه از جلسه آزمون اومدم بیرون / آینده پژوهی شرکت کردم به نظرم که خوب بوده فقط از دوستان می خوام لطف کنن هر کی اطلاعلت داره بگه درصدها بایستی چند باشه تا بتونیم قبولی بیاریم با تشکر از همگی و آرزوی موفقیت برای شما

مهدی : 1392/12/16

سلام به همه دوستان خسته نباشید به کسانی که چند ماه شب و روز می خونن متاسفانه هر سال متفاوتر از سال قبل چیزی که عادت کریدم تو این چهار سال نشد دو سال مثل هم باشد صطح و نوع سوالات امسال که مفهومی تر داده بودند و بعضی سوالات معلوم نبود از کجا اورده بودند. ریاضی که خیلی سخت بود. آمار هم به ظاهر ساده بود ولی پیچونده بودنش و می شد جواب داد. زبان هم لغاتش کمی راحت بود. هوش هم که وقت میخواست حل کنی. در کل من راضی نبودم. پارسال خیلی بهتر از امسال داده بودم. شما می تونید پیش بینی کنید سال بعد قراره چطور باشه سوالات؟: که الان شروع به برنامه ریزی کنیم!

رضا : 1392/12/16

سلام دوستان. خسته نباشید به همه. من کنکورو خوب دادم. ریاضیش سخت بود اما خوشبختانه فقط 7 سؤال بود آمار متوسط به بالا، تئوری خیلی خوب بود، جی مت نسبت به سالای قبل خیلی آسونتر بود و زبان متوسط. خسته نباشید به سایت مدیر و همکاران گرامی و ممنون از اطلاع رسانی هاتون.

مهدی : 1392/12/16

سلام و عرض خسته نباشید به همه داوطلبا به نظر من کنکور متوسطی بود..نه خیلی آسون و نه خیلی سخت زبان و استعداد مشکل زمان داشت..اصلا وقت نمی شد همه رو با تمرکز بزنی..من که اصلا به زبان نرسیدم دروس تخصصی ریاضیش خوب بود..آمار من نزدم و تئوریشم به نظر متوسط بود..می شد زد..واقعا سخت نبود..کافی بود منابع درست رو واسه خوندن انتخاب می کردی در مجموع میشه امیدوار بود..البته اگه کنکور از دید بقیه داوطلبا آسون نبوده باشه! به امید موفقیت

مجتبی : 1392/12/16

تخصصی خوب بود 70 تا تئوری + 20 ریاضی و امار که بیشتر امار بود اما زبان و استعداد گنگ و زمان کم بود. من خودم کلا راضی نیستم اما امیدوار

سامان : 1392/12/16

بد نبود. راضی بودم.

محمد : 1392/12/16

سوالات روتین و در سطح متوسط بود فقط سوالات استعداد تحصیلیش از معماهای انیشتن هم سخت تر بود!!

hamid : 1392/12/16

سلام واقعا دشوار بود مخصوصا استعداد و زبان تخصصی ها سخت نبودن فقط نمیدونم منبعش از کجا بود (بازارها ونهادها )بین کسی که خونده بود ونخونده بود فرقی وجود نداشت بچه ها دعا کنید هر کسی به حقش برسه (مجموعه مالی )

parsaadib : 1392/12/16

سوالات تخصصی آسان بود و زمان زیادی داشتیم ولی برای سوالات استعداد و زبان از نظر زمان کم آوردم

MHD : 1392/12/16

سلام وخسته نباشید به همه حاضران در کنکور/در کل آسون بود

lمهدی : 1392/12/16

ریاضی و امار که وقت گیر بود مخصوصا ریاضیش ... سوالات تئوری و رفتار و منابع انسانی هم از پارسال سختتر بود... البته مهم اینه که این قضیه کلا 30 درصد رو تشکیل مبده فقط

noor : 1392/12/16

سلام امتحان برگزار شد فکر کنم اولین نفری هستم که پیام میزارم دفترچه دوم وقتش کم بود

محمد : 1392/12/16

با سلام تخصصیش مفهموی و سخت بود اما زمانش کافی بود استعداد نسبت به پارسال ساده تر بود زبان به نظر ساده تر بود اما من به دلیل کمبود وقت ریسک نکردم و سفید دادم در کل زمان دفترچه دوم کم بود

Hooman : 1392/12/16

سلام سوالات مجموعه مدیریت در حد متوسط بود. من امتحان را بد ندادم البته تا زمانیکه کلید منتشر نشه چیزی معلوم نیست! استعداد و زبان هم سر وقت تموم کردم البته زبان به نسبت پارسال راحت تر بود ولی برای استعداد به نظر وقت کم بود.

اشکان : 1392/12/16

سرگردان : 1392/12/16

به نظرم زباناش خیلی سخت بود :(

سامان : 1392/12/16

بد نبود. راضی بودم.

اشکان : 1392/12/16

دوستان.دفترچه اول هم وقتش کم بود.جوری بود که دیگه نمیشد برگردی سوالایی که علامت زدی رو چک کنی

sh : 1392/12/16

سلام،خسته نباشید.به نظر من زمان دفترچه 2 کم بود ولی خوب بود که زبان و استعداد با هم در یک دفترچه بود

محمد. : 1392/12/16

سلام. ریاضی و امار نسبت به سال قبل فوق العاده سخت تر بود. تخصصی ها هم درس منابع انسانی سخت بود فقط مابقی راحت بود. من زبان و استعداد خیلی وقت کم اوردم. اصلا عادللانه نبود. خیلی وقت کم بود. زبانشم همچین راحتم نبود که میگفتن در حد لیسانسه. در کل نسبت به سال قبل خیلی سخت تر بود.

العبد : 1392/12/16

بسم الله خدا قوت به همگی ایشالا هرکسی به هرچی که صلاحش برسه به نظر من زبانش خیلی سخت بود. . .جی مت برای من خوب بود. . .تخصصی ها هم به نسبتی که خونده بودم خوب بود به نظرم نتیجه دست خداست. . .راضی باشیم به رضای خدا. . .یاعلی

حسین : 1392/12/16

سلام .خواشا منابع رو هم معرفی بفرمایید برای داوطلبان سال بعد.

صادق : 1392/12/16

دفترچه تخصصی فوق العاده راحت بود اما دفترچه دوم استعداد و زبان به نظر راحت مییومد ولی واقعا وقت گیر بودن زبان فقط 1 دونه وقت شد بزنم.

reza : 1392/12/16

همه فکر میکنند تخصصی رو خوب زدند. وقتی کلید سوالات بیاد می بینید اونطور که فکر می کنید نیست. ولی زبانش سخت بود. استعداد به نظرم متوسط بود. تئوری فریبنده بود و آدم طمع میکرد و همه رو می زد. یکی کنار من نشسته بود فقط دایره ها رو پر میکرد. بابا انیشتین هم اگه بود نمی تونست همه رو بزنه پس این انیشتنی که کنار من بود و گاه گاهی سوالات رو می خوند چطور شد همه رو زد؟! (اینم برای خنده دوستان) مرکز ازمون: دانشگاه علوم پایه گیلان

سامان : 1392/12/16

مجموعه مدیریت شرکت کردم. تخمین اولیه‌ام از درصدهام: تخصصی 55-60// جی‌مت: 45-55// زبان:25-35

سمیرا : 1392/12/16

به نظرم کسی که خونده بود می تونست خوب تخصصی رو بزنه زبان متوسط به بالا بود، ریاضی و آمار سخت بود ، استعداد خوب بود اما من نرسیدم 15 تا سوال استعداد بزنم

پژمان : 1392/12/16

سامان سامان جان شما رتبه یک رومیگیری بااین درصدهای که زدیدخداقوت

امیر : 1392/12/16

به نظرم سوالات بد نبود. ولی وقت زبان و جی مت خیلی کم بود. من که نتونستم زبان چیزی بزنم.

محمد : 1392/12/16

با سلام دوستان آینده پژوهی نظراتشونو بگن؟

مازیار : 1392/12/16

((مدیریت ورزشی)) در کل آسون بود البته برا کسایی که خونده بودن چون بیشتر سوالای تخصصیش خوندنی بودن نه مفهومی! ولی موندم سوالای اماکن رو از کجا آوردن، از چه منبعی!!؟؟؟ آمارشم با کمی خوندن و دونستن فرمولا قابل حل بود. استعداد سوالاش بدک نبود. زبان رو که من اصلا نزدم ولی دوستان میگم کمی سخت بود! با همه این تفاسیر اونی که خونده بود راحت همه رو جواب میداد چون غیر اماکن بقیه همشون منابع معلوم و مشخصی داشتن!

امیر : 1392/12/16

سامان جان شما با این میزان درصدها نیازی به تخمین نداری، از الان رتبه 1 واست رزرو شده :) سطح سوالات مدیریت کاملا متوسط بود. تخصصی که مثل پارسال بود، زبان یه مقدار سخت و استعداد بیش از حد آسون بود. البته انتقاد همیشگی من به سرفصل دروس سرجاشه. واقعا مثل یک جوک میمونه که تمام گرایشات مدیریت باید یک دفترچه تخصصی مثل هم داشته باشن! این چه آزمون ورودی برای دکتری تخصصی بود؟

محمدرضا : 1392/12/16

سوالات اومد. رو سایت سنجش. مدیر هم گذاشته

سامان به پژمان و امیر : 1392/12/16

از دلگرمیتون سپاسگذارم دوستان. ولی دو نکته: یکی اینکه این یه تخمین کاملا ذهنیه و تا زمانی که با کلید معتبر بررسی نکنم دقتش کمه. دوم اینکه گمون نکنم با این درصدها رتبه تک رقمی بیارم. من به زیر 30 راضیم تا دانشگاه خودم(شهید بهشتی) دعوت به مصاحبه بشم. با اینحال حتی به زیر 30 هم مطمئن نیستم. حالا با دفترچه‌هایی که روی سایت سنجش اومد بررسی بکنم برآورد بهتری به دست می‌یارم.

محمد : 1392/12/16

دوستان من متاسفانه زبانو سفید دادم شما ها با زبان چه کردید؟ آیا امیدی به قبولی هس؟

امید : 1392/12/16

سوالات و کلید روی سایت سازمان سنجش قرار میگیره مثل کنکور ارشد؟

سارا : 1392/12/16

من یه مشکلی برام به وجود اومد، 2 هفته قبل خوندن رو گذاشتم کنار، البته فقط تئوری میخوندم، این باعث شد که بخشی از مطالب رو فراموش کنم و چند تا سوال آسون تئوری رو اشتب بزنم :((( جیمت که سخت بود، 13 تا زدم، زبان هم 5 تا، وقت تموم شد!

داریوش کبیر : 1392/12/16

خیلیا برا کیک و اب میوه رفته بودن سرجلسه به ما که آب میوه ندادن بماند! کیکم ندادن بیسکویت دادن جاش! کسیم نیس به در دل این جماعت گوش بده! ولی خارج از شوخی، واقعا خود استعداد تحصیلی 90 دقیقه وقت می گرفت زبانشونم دمشون گرم استانداردتر از پارسال بود تخصصیاشونم متوسط بود ایشالا همتونو تو دکترا زیارت کنم لال از دنیا نرین...........بلند آمین بگین جمیعا!

سامان : 1392/12/16

سلام. درصدای من تخصصی55- 60، استعداد، 35-40 و زبان 15-20

احمد : 1392/12/16

دوستان همگی خسته نباشید. بخصوص اونایی که واقعا وقت گذاشته بودن و خونده بودن. یادتون باشه این آزمون فقط 30% کار بود اصل مصاحبه س. کسی میتونه بگه سوالات دقیقا از چه کتابایی بود؟

پژمان : 1392/12/16

محمدجان نگومابازبان چکارکردیم بگوزبان باماچکارکرد اماناراحت نباش اکثراسفیددادند

مهسا : 1392/12/16

سلام دوستان من مجموعه مدیریت بودم به نظرتون با درصد هایی تخمینی تخصصی 45واستعداد 45 و زبان15(متاسفانه وقت زبان کم بود) امیدی هست.

ali : 1392/12/16

سوالات تخصصی خوب بود و وقتش هم زیاد بود و جی مت هم خوب بود فقط حیف وقت واسه زبان نشود که بزنم

رامتین : 1392/12/16

سلام به همگی .خواهش میکنم از کساییکه شرکت کردنو خوب خونده بودن منابعی که خوندن و مفید بودو بکن باتشکر

پژمان : 1392/12/16

محمدجان نگومابازبان چکارکردیم بگوزبان باماچکارکرد اماناراحت نباش اکثراسفیددادند

داریوش کبیر : 1392/12/16

مهسا خانوم ایشالا امیدی هست فک کنم پردیس رتبه بیاری پارسال من اختصاصی حدودا 36 زدم اتعداد نزدیک 30 زبان 35 پردیس قشم دانشگاه تهران رتبه م شد 2 البته توی تکمیل ظرفیت

علیرضا : 1392/12/16

نمودونم دلیل اینکه خیلی ها الکی اصرار دارن خوب دادن چی هست! هر کی رو میبینه میگه عالی دادم! پسره بغل دستم بود و بجز یکی دو تا از درس ها بقیه رو سفید داده اومده میگه عالی بود!!

امین : 1392/12/16

سلام دوستای خوبم با درصدای تخصصی 48 استعداد 28 و زبان 61 کجاها رو میشه امسال آورد.

جلیل : 1392/12/16

خسته نباشید دوستان. به نظرتون با درصدهای تخصصی 55-60% استعداد 65% و زبان سفید رتبه در چه حدودی پیش بینی میشه؟

hadi : 1392/12/16

سلام بچه ها منابعی که برای مدیریت درس تیوری خوندید رو بگید لطفا

ناصر به hadi : 1392/12/16

هادی جان، منابع تئوری مدیریت همون عمومی الوانی و سازمان رضاییان و سازمان رابینز هست و لاغیر و هیچی دیگه نمی خواد به جز اینا بخونی. هرمه جزوات و کتابهای دیگه هم کپی همینهان. می مونه رفتار و منابع انسانی که چند سال گذشته خیلی سوالاتش متفاوت و پراکنده بوده. من کتاب رفتار مورهد گریفین + رفتار رضاییان + کتاب استرس و کتاب تعارض و تیم سازی رضاییان رو  خوندم و کتاب رفتار پیشرفته حسن زارعی متین. منابع انسانی هم منابع سعادت و دو کتاب منابع پیشرفته عباس پور و آرین قلی پور و خلاصه ای از دو کتاب منابع انسانی استراتزیک مشولم و آرمسترانگ. اینارو با پاسخ تشریحی سوالات سالهای قبل دکتری و پاسخ تشریحی دو سه سال اخیر ارشد رو بخونی زیادی هم هست. 

حسین : 1392/12/16

دفترچه شماره 1 سوالات منتشر شده ی امروز برای مجموعه مدیریت توسط سازمان با کد F228 عیناً با سوالات و گزیته های دفترچه شماره 1 امروزم برابر بود اما دفترچه شماره 2 با کد F406 که سازمان منتشر کرده است گزینه هایش اصلا با دفترچه شماره دومم تطابق ندارد آیا به اشتباه دفترچه دوم را برایم قرار داده اند؟ برای حل این مسئله چه کاری باید انجام دهم؟ در ضمن نفر جلوی بنده غائب بود که شاید دفترچه او را برایم قرار داده اند و من هم کد دفترچه 2 را با پاسخنامه چک نکردم

پژمان : 1392/12/16

علیرضاجان دستت درد نکنه حرف دل منو زدی

amin : 1392/12/16

من فکر میکردم مدیریتارو خیلی خوب زدم الان که جوابارو نگاه میکنم میبینم غلط زیاد دارم. دوستانی که فکر میکنن خیلی خوب زدن یه بار جوابارو نگاه کنن شاید اونا هم وضعیته منو دارن

سارای : 1392/12/16

متاسفم خیلی خیلی ...یه سال وقت میذاری تا نیم ساعت بهت فرصت حتی روخونی رو هم ندن تخصصی عالی بود ولی دریغ از زبان و استعداد که چه ناجوانمردانه از دست رفتند دریغ و صد دچریغ در ضمن من ادبیات فارسی بودم

ysf : 1392/12/16

سلام.خسته نباشید.من دروس تخصصی حدود 55 درصد و استعداد حدود 35درصد و زبان هم بین 6تا10 درصد زدم. با سوابق پژوهشی که دارم شانس زیادی ندارم. باید برا سال دیگه برنامه ریزی کنم. کسی خبر داره سال دیگه امتحان چه جوری برگزار می شه؟دروس و منابع و شیوه امتحان چگونه است؟ممنون

به آفرید : 1392/12/16

سوالات تخصصی سخت تر از پارسال بود پس مسلما درصدا پایین تر از پارسال هست... پس من درصدای بالای 60 رو که بعضی دوستان عنوان میکنن با شک بهش نگاه خواهم کرد... من خودم در حد 70 درصد سوالات تخصصی رو زدم ولی وقتی بخوام درصد اعلام کنم نمیگم 60 درصد! به هر حال امیدوارم همگی موفق باشید.

جواد : 1392/12/16

سلام یه ســــــــــــــــــــــوتی بگم بخندین من دفترچه دوم یه لحظه پشت جلد را اشتباه خوندم خوندم نمره منفی ندارد. حالا میبینم نوشته نمره منفی دارد هاهاهاهاهاها البته حقیقتش یه روز هم براش نخوندم ولی هرکی خونده بود درصدای بالایی میزنه مطمئنا چون مطالبش برام آشنا بود از کنکور ارشد ولی جواب دقیق یادم نبود

علی : 1392/12/16

دوستان به نظرتون امسال چه سطی از درصد ها برای رتبه مناسبه. با توجه به اینکه هم تخصصی نسبت به پارسال مشکل تر بود و هم خیلی ها زبان نرسیدن و همچنین نمره منفی هم داشت. پارسال زبان به تنهایی درصد خیلیارو بالا برده بود. به نظرتون امسال چه سطحی از درصد ها مناسبه رتبه است؟ با توجه به تخصصی 4 درصد؟

alireza93 : 1392/12/16

منم که داشتم امتحان میدادم به 5 6 نفر اطزافم که نیگایی انداختم دیدم تخصصی و اکثرا سفید بوده ونزدن با این حال امیدوارم هرکی تلاش کرده باشه نتیجشو بگیره. درصدای من هم با سایت دکتر پرج تخصصی 25 استعداد 40 زبان 80 به بالا . ایا با این درصدا مجاز میشم؟

k14 : 1392/12/16

باسلام وخسته نباشید به همگی دوستان یاتون نره امتحان نسبیه...یعنی بااین اوصافی که همگی میانگین60زدن..همه برابر میشن..پارسال رتبه 4 مدیریت طبق نظر سایت مدیر درصداش همین بوده... البته من بعید میدونم تا پاسخ نامه نیاد بشه به این حرفا استناد کرد...

امین : 1392/12/16

من پارسال همین روزا میومدم سایت همه این موقه ها میگفتن 60 60 60 60 !!!! ولی وقتی نتیجه ها اومد !!!! ایشا... 40 روز دیگه ما میایم درصدامون رو اعلامی میکنیم !!

مهسا : 1392/12/16

دوستان یک سوال دارم؟درصد هامونو با نمونه کارنامه سال 92 بسنجیم یا 91(هر سه سال تو سایت مدیر هست) تفاوتش زیاده سال 91 امیدوار کننده تره.به قول k14 با درصد هایی که دوستان تو سایت اعلام میکنن پس رتبه های تک رقمی زیاده!

s10 : 1392/12/17

سلام. در مورد سوالات حسابداری کسی نظری نداره؟ به نظر من زبان خیلی سخت بود.ریاضی و آمارش فقط تونستم 10تاشونو جواب بدم امیدوارم همشون درست باشند.تخصصی در کل از اون چه فکر میکردم بهتر بود با اینحال فکر کنم فقط مجاز بشم ...چون فقط نصفشونو جواب دادم که اگه همشون درست باشند یه کم جای امیدواری هست... کاش زبان رو کلا از آزمونها بردارند...آرزوی محال

mehdi : 1392/12/17

سلام. میشه درصدای تخصصی مجموعه مالی رو هم بگید.

مینا : 1392/12/17

به حسین گزینه های دفترچه سازمان سنجش با دفترچه من هم یکی نبود فکر میکنم طبیعی باشه یعنی دفترچه عمومی ها یکی نبوده

الهام : 1392/12/17

من تخصصی حدود 40-50 درصد، زبان حدود 50 و جی مت حدود 40

ارسلان : 1392/12/17

سلام.. منم مجموعه مدیریت شرکت کردم.. فکر می کنم درصدهام بدبینانه حول و حوش تخصصی 35 تا 45، جی مت 55 تا 65 و زبان بالای 90 باشه.. البته تا کارنامه نیاد همه اینا همش حرفه.. :)

هانیه : 1392/12/17

من ارشد شرکت کردم. درصدامو تو درس مبانی کارآفرینی با پاسخنامه یکی از موسسات کنکور مقایسه کردم شد 22 درصد بعد کلید سنجش اومد شد 68 درصد!!!! جالبه هنوز پاسخنامه اشون رو درست هم نکردن. لابد منتظرن سنجش کلیدشو با کلید اینا تطبیق بده. البته خیلی از اساتید بزرگ کارشون درسته ولی بهتره اعصاب خودتونو خورد نکنید. ایشالا منم ارشد قبول شم 2-3 سال دیگه اینجا درباره دکتری نظر بدم.

mojtaba : 1392/12/17

دوستان خسته نباشید امسال ساختار سوالات بهتر از سال قبل بود و میزانی هر چند کم برای سنجش ورودی دکترای حرفه ای بود اما دوستی که جوابهارو نوشته کارش درسته اما بعضی جوابها غلط است تخصصی متوسط بود زبان و استعداد هم سخت بود وهم وقت کم بود تبریک به دوستانی که مجاز خواهند شد

چیاکو : 1392/12/17

سلام آقا رضا که جوابا رو گذاشتی خیلی ممنون.مدیریت آسون بود زبان در حد دکترای هاروارد بود گرامرش که ریسکیه نمیشه زد لغاتش تو ترجیع بندهای وحشی بافی هم گیر نمی اومد ریدینگ هم که باید شهودی جوابا رو میزدی.

علیرضا : 1392/12/17

سلام. به نظرم تخصصی ها- البته بجز ریاضی وآمار - راحت بودند ولی منبعشان کدام کتاب بود، نفهمیدم. اینکه چرا در کنکور سراسری «زبان عمومی» امتحان می دهیم برایم جای سوال اساسی است. زبان تخصصی به درد ترجمه و کتاب خارجی خواندن می خورد وگرنه زبان عمومی را که بچه ها از 4 سالگی دنبالش هستند و البته عده ای تا پایان عمر هم این مسیر را می روند این چه ملاکی برای ارزیابی داوطلبان دکترای تخصصی است؟ از سایت دوست داشتنی شما

محمد : 1392/12/17

الهام و ارسلان خان شما جزو رتبه های زیر 5 هستید :) بچه ها خواهشا تا کلید نیومده درصد تخیلی اعلام نکنید و روحیه دوستان دیگرو خراب نکنید

راضیه : 1392/12/17

دوستان خودتون رو با پاسخنامه های موجود اذیت نکنید. من 4 تا سوال اول تئوری مدیریت رشته مدیریت رو با پاسخنامه دو تا از اساتید موسسات کنکور که تو سایتهاشون گذاشتن چک کردم هر دو تاشون از 4 تای اول 2 تاشو غلط زده بودن. سوال اول و چهارم رو هر دو نفر غلط زدن. حالا کلید که اومد می بینید.

دکتر : 1392/12/17

سلام من فکر کنم تئوری زدم 98 درصد و استعداد رو زدم 100و زبان رو خوب نرسیدم زدم 91درصد میتونم اصلا مجاز بشم!!!!!!!!!!!!1 بابا دوستان شما که بالا میگید برید سوالاتتون رو تصحیح کنید و بعد درصد بگید

بهنام : 1392/12/17

سلام. من خوب دادم. آمار و ریاضی 50-60 و تئوری 40-50 و استعداد 20-30 و زبان 20-30

ceza : 1392/12/17

من با سوالا کاری ندارم ولی اونیکه اون بالا برنامه ریزی میکنه بیاریم 20 تا سوال استعدادو بزنه بعد زبانو بدیم دستش ببینیم اصلا می تونه تمرکز کنه خسته کننده بود آخرا تمرکز نداشتم اصلا البته من زبانو خوب زدم جی مت داغون بود

سعید : 1392/12/17

سلام. من با اعتماد به پاسخنامه هایی که منتشر شده، تخصصی 43.33%، جیمت 43.33% و زبان 20%. نظرتون چیه؟؟؟ من ارشد دانشگاه تهران بودم، فقط میخوام روزانه قبول بشم، خودم که امیدی ندارم با این درصدا، همه میگن راحت بود!

ایمان : 1392/12/17

این پاسخنامه ای که اومده، سوالات 24 و 65 رو مطمئنم غلطه، برتری عمده روش طبقه بندی نسبت به رتبه بندی سهولت استفاده و کم هزینه بودنشه، سوال 24 هم میشه کنترل زمان وقوع، چند سوال دیگه هم شک دارم مثل سوال 21 ولی این دو تا رو مطمئنم

احسان : 1392/12/17

سلام بچه ها این جوابش چی میشه؟ ؟ 62 38 32 24 موفق باشید

hadi به ناصر : 1392/12/17

ناصر جان دادا بابت جواب دادنت ممنون انشاا... به نتیجه ای که می خوای برسی بنظرت من الان ترم دومم والان مقاله سه تا همایش و ی دونه هم کنفرانس دارم و مدرس و مربی بازاریابی در سازمان فنی هم هستم. تا چند ماه دیگه هم مدرک دیپلم زبان میگیرم برای تقویت رزومه بنظرت چه چیزای دیگه بدرد میخوره البته بگم که چندتا گواهی کارگاه هم دارم

hadi به ناصر : 1392/12/17

ناصر جان دادا بابت جواب دادنت ممنون انشاا... به نتیجه ای که می خوای برسی بنظرت من الان ترم دومم والان مقاله سه تا همایش و ی دونه هم کنفرانس دارم و مدرس و مربی بازاریابی در سازمان فنی هم هستم. تا چند ماه دیگه هم مدرک دیپلم زبان میگیرم برای تقویت رزومه بنظرت چه چیزای دیگه بدرد میخوره البته بگم که چندتا گواهی کارگاه هم دارم

فرهاد : 1392/12/17

سلام دوستان، با اینکه من حتی یک کلمه نخونده بودم، تئوری مدیریت،جی مت و زبانش خوب بود یعنی اونیکه واقعا خونده بود می تونست خیلی راحت بزنه، بعدم دوستان از قدیم گفتن جوجه رو آخر پاییز میشمارن، یه ذره دندون رو جگراتون بذارید نتیجه آخر فروردین میاد اینقد فیس و افاده برا هم نیاید!!!!

حمید دانشگاه تهران : 1392/12/17

سلام از مجموعه مالی کسی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

حامد : 1392/12/17

سعید تو چجوری جیمت و تخصصی رو با دقت (اعشار دو رقم) 43.33 درصد حساب کردی ؟‌با کدوم پاسخ نامه؟‌مگه ریاضی و آمار و جیمت جایی پاسخ نامه هاش اومده ؟!

سعید : 1392/12/17

سلام من که سوالات تئوری . زبان رو بررسی کردم تئوری 55 زبان 40 شما هم برید حساب کنید درصد الکی نگید

ایمان : 1392/12/17

با سلام، خلاصه بگم در کل متوسط بود، تئوری خوب بود و ریاضی و آمار زیاد خوب نزدم (حدود 10تا از 20تا) جی مت خوب بود ولی درک مطلبش از پارسال سخت تر بود، زبانشم که خیلی بد زدم (حدود 5تا)

احمد : 1392/12/17

دوستان من درصدام ایناست نظرتون رو بگید لطفا تخصصی حدود 50 (+- 5) جیمت حدود 45 (+-5) زبان حدود 15 (+-5)

امیر علی : 1392/12/17

سلام بچه ها.به نظرتون با درصدای تخصصی 43،زبان 25 و استعداد 25 رتبه ام چند میشه؟زیر 300 بشم خیلی راضیم.لطفا کسی اگه تجربه خاصی داره جوابمو بده.لطفااااااااااا

مینا:جواب احسان : 1392/12/17

سلام 2*4=8 24+8=32 دوباره 3*2=6 و 32+6=38 تا آخر ادامه بده

رضا به احسان : 1392/12/17

میشه 74....2 ضربدر 4 می شه 8..به عدد اول 8 تا اضافه شده و به همین ترتیب 6 ضربدر 2 میشه 12 و به 62، 12 تا اضافه میشه...موفق باشید...

mt : 1392/12/17

سلام به همه بچه های کارآفرینی کجا هستن ?? خبری از کسی نیست!! من خیلی نخونده بودم واسه این نمیتونم درست نظر بدم کسایی که خونده بودن به نظرشون چطور بود ?

mehdi : 1392/12/17

یکی میشه بگه درصدای جی مت رو از کجا تخمین زدین؟مثلا الهام از کجا فهمیده جی مت 41؟

الهه : 1392/12/17

سلام، استعداد سخت بود، زبانم خیلی سخت بود، وقت دفترچه ی دوم خیلی کم بود، تخصصی خوب بود.

سولماز : 1392/12/17

به احسان سلام میشه 74 روش محاسبه اش+(2*4)+ 24=32 3*2+32 3*8+38=62 6*2+62=74

سولماز : 1392/12/17

دوستان جدایی دیجیتالی چی هست؟

سولماز : 1392/12/17

دوستان پاسخنامه از کجا گرفتین؟

سولماز : 1392/12/17

چرا کامنت های من نمیاد رو سایت؟؟؟؟

آیدا : 1392/12/17

من که دانشجوی ترم 4 ارشدم..همینطوری آزمون و دادم.واسه تخصصی ها وقت اضافه آوردم ولی استعداد و زبان خیلی وقت کم بود. بیچاره اونایی که زحمت کشیده بودن.

مریم : 1392/12/17

بچه ها شماها از کجا کلید سوالات رو بدست آوردید؟ میشه یکی به منم بگه از کدوم سایت بوده؟ ممنون

نیما : 1392/12/17

جواب سوال احسان میشه 74:یعنی 62+(6*2) سال 91 نسبت به 92 سوالا خیلی سخت تر بود میانگین درصدای قبولی هم پایین تر ازسال 92 بود.من فکر می کنم درصدهای قیولی های امسال به سال 91 نزدیکتر باشه

سمانه : 1392/12/17

سلام آقا سعید این کلیدی که گفتی رو چه سایتی گذاشتن که منم درصدماو بگیرم؟

سالار : 1392/12/17

ریاضی و آمار نسبتا مشکل بود سوالات مدیریت آسون بود و وقت برای دفترچه اول زیاد بود کاش نیم ساعت از وقت دفترچه اول رو به دوم می دادند من که همه سوالات استعداد رو زدم و وقت تمام شد اصلا زبان رو نرسیدم بزنم

محمد : 1392/12/17

سلام. بچه ها به نظرتون درصدای نفرات برتر نسبت به سال گذشته افت میکنه؟

مینا : 1392/12/17

سلام من مالی امتحان دادم میخوام ببینم از نظر شما آزمون مالی چه جوری بوده؟ من فکر میکنم زمانش خیلی کم بود

یاسر : 1392/12/17

آیدا خانوم، شرایط واسه همه یکسانه، فقط اونایی که زبانشون ضعیفه و رو زبان حساب نکرده بودن، برد کردن

احسان : 1392/12/17

نیما/سولماز/مینا/رضا جان ممنونم از پاسختون متوجه شدم سؤال قشنگی بود . موفق باشید همگی

mehdiبه حمید دانشگاه تهران : 1392/12/17

من مالی ام

پویا : 1392/12/17

به نظر من جی مت از پارسال اسونتر بود و زبان و ریاضی سخت تر تخصصی 60 زبان 8 جی مت 47یا 52

پویا : 1392/12/17

دوستان اگه کسی جواب سوال 15 ریاضی رو میدونه لطفا بگه من بین گزینه "فاقد مینیمم نسبی "و " e2/4"شک دارم

آذر : 1392/12/17

سلام دوستان. من امسال اصلا نخونده بودم اما درصدامو که حساب کردم، تخصصی 35،جی مت 30 و زبان 6 زدم. به نظرتون امیدی حتی به مجاز شدن هست؟!فقط میخوام الکی امیدوار نباشم. لطف می کنید اگر که جواب بدید.پیروز باشید.

به پویا : 1392/12/18

به دو دلیل تابع مینیمم نسبی دارد یک- مشتق تابع در نقطه x=1/2 برابر با صفر است و دوم اینکه مشتق دوم تابع هموراه مثبت است که نشون میده تابع اکسترمم نسبی دارد جواب میشه e2/4 منم ریاضی رو خیلی وقت مطالعه نکردم شاید منم اشتباه کرده باشم

اشکان : 1392/12/18

خداییش بعضی از دوستان منطقی نظر میدن.ولی اکثرا مثله اینکه برا سرگرمی اومدن دارن نظر میدن.

امین اله : 1392/12/18

سوال 15ریاضی می نیمم نسبی داشت و همون e^2/4 میشد... ولی حقیقتا ریاضی امسالش سخت بود تئوری آسون *جی مت آسون *زبان سخت *آمار هم بیشتر از جلد 2عادل آذر بود

فرهاد : 1392/12/18

ظاهرا امسال درصدها خیلی به هم نزدیک است و به نظر می رسد با توجه به اینکه اکثرا زبان را خوب نزدند زبان خیلی تعیین کننده است

پویا به اذر : 1392/12/18

اذر خانم نمیخوام نا امید بشی ولی با این در صد هایی که من از دوستان شنیدم فکر کنم به فکر سال بعد باشی بهتره . در ضمن با توجه به رقابتی که هست بعید به نظر میرسه کسی بدون مطالعه جدی بتونه قبول شه به امید موفقیت

مهدی : 1392/12/18

باسلام خدمت علمای مدیریت دوستان و عزیزان این درصدای من در رشته مدیریت تخصصی 55 هوش 50 زبان علیرغم اوضاع درب و داغونم در حوزه انگلیسی موفق به اخذ درصد 25 شدم و شاید حتی 30 هم بشه. دوستان نظر بدید در مورد اواع ما لطفاً

امیر علی به پویا : 1392/12/18

سلام آقا پویا به نظر شما من با تخصصی 42 و زبان 20 و استعداد 20 با سطح سوالات امسال رتبم زیر 300 میشه؟خیلی ناراحتم.به زیر 300 راضی شدم.

مهدی : 1392/12/18

باسلام خدمت علمای مدیریت دوستان و عزیزان این درصدای من در رشته مدیریت تخصصی 55 هوش 50 زبان علیرغم اوضاع درب و داغونم در حوزه انگلیسی موفق به اخذ درصد 25 شدم و شاید حتی 30 هم بشه. دوستان نظر بدید در مورد اواع ما لطفاً

سرگردان : 1392/12/18

بچه ها لطفا جدی باشید،بنده فکر میکنم بعضیا خیلی آرمانی نظر میدن.من درصدام حساب کردم.تخصصی بین 40 تا 45 -جی مت بین 45-50-زبان بین 10-15 لطفا نظر بدین آیا با این درصدا احتمال قبولی روزانه شهرستان هست؟؟

از فاطمه به مهدی : 1392/12/18

اقا مهدی شما فک کنم رتبه یک شی.این پاسخنامه استعدا وزبان روازکجا اوردید

اقدس : 1392/12/18

من امسال نخونده بودم. اما وقتی دفترچه تخصصی به دستم رسید واقعا پشیمون شدم که چرا نخوندم. به نظرم کسانی که حتی تازه ارشد مدیریت داده بودن هم میتونستن موفق بشن. من پایم مهندسی بود و ارشد mba. درصدام رو هم با توجه به پاسخنامه هایی که رو سایت گذاشتن به این شکل شد: استعداد: 71 زبان:5 تخصصی 26 زبان رو وقت کم آوردم. با اینکه میشه گفت زبانم خوبه اما بخش واژگانش واقعا سخت بود. خیلی از لغاتش اولین بار بود به چشمم میخورد.

مهدی : 1392/12/18

در یک اتفاق نادر تاریخی دیروز من متوجه شدم از هفت عدد تست لغتی که زدم شیشتاش درست بوده بابام بفهمه من اینقد زبان بلدم برام دوچرخه میخره!!!!

حمید .دانشگاه تهران : 1392/12/18

به mehdi اقا مهدی درصدهات چطور بودن ؟؟؟؟؟راضی هستی ؟؟؟؟؟ من تمام منابع رو به ریز خونده بودم حتی خلاصه هم کرده بودم ولی این سوالات هیچ کدوم (حداقل 75درصد اش )رو بار اول بود که میدیدم نمیدونم طراح ها کیا بودن قطعا از استاتید گروه مدیریت مالی دانشگاه تهران نبودن چون اگه اونابودن حتما سرفصل هاشو سر کلاس میگفتن وتدریس میکردن .

نازنین : 1392/12/18

تخصصی مالی خیلی آسون نبود؟! من با اینکه واسه دکترا نخونده بودم به نظرم خیلی اسون اومد! حیف شد تئوری مدیرت نخوندم بقیه اش اسون بود فک کنم درصدام اینا باشه: تخصصی 45 - جی مت 65 - زبان 35

یاکریم : 1392/12/18

سلام به همه، خدا قوت ... جقدر زود یکسال گذشت، پارسال 1156 شدم(تخصصی 35، استعداد 20، زبان 35) و امسال از وسطای مهر سفت و سخت خوندم ... اگه این کلیدایی که اومده صحت داشته باشه درصدای من ایناست ... تخصصی 60 ... استعداد 25، زبان 30، فک می کردم زبان و استعداد چون ضریب 1 هستن امسال زیاد تاثیر ندارن، اما انگار با عملکرد نسبتا خوب همه ی دوستان در دروس تخصصی، دروس عمومی هم تاثیر قابل ملاحظه ای داشته باشند، توکل به خدا، برای همه تون آرزوی موفقیت می کنم ... شاد و پیروز باشید

ماریا : 1392/12/18

همه بچه ها خسته نباشید کسی از رشته مدیریت منابع انسانی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالها سخت بود؟

ماریا : 1392/12/18

همه بچه ها خسته نباشید کسی از رشته مدیریت منابع انسانی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالها سخت بود؟

ماریا : 1392/12/18

همه بچه ها خسته نباشید کسی از رشته مدیریت منابع انسانی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالها سخت بود؟

مینا : 1392/12/18

آقا حمید حق با شماست منم همه منابع را ریز به ریز خونده بودم فکر میکنم از سرفصل های آزمون های بورس درآورده بودن به هر حال منم واقعا شوکه شده بودم

حسام : 1392/12/18

سلام.خوهشا هر کی می دونه ج بده. رشته مدیریت دولتی با تخصصی 50 درصد و استعداد 22 درصد و زبان سفید شانس مجاز شدن دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلما : 1392/12/18

یا سلام خدمت همه دوستان, به نظر شما با درصد تخصصی 40, استعداد 30,زیان 30 مجاز یه انتخاب رشته می شم؟ به نظرشما پاسخ نامه دروس تخصصی که رو سایت گذاشتن درست؟به نظرم خیلی جواب ها اشتیاه داره. اصل ابتکار عمل, هوش اجتماعی, ماموریت سازمانی, سلسله مراتب, پردازش اطلاعات اجتماعی, عدالت رویه ای. لطفا اگه کسی جواب درست رو می دونه جواب منو یده.

هومن : 1392/12/18

من تخصصی 40 زبان 40 استعداد 20 زدم ولی امیدی به رتبه متوسط هم ندارم

سولماز : 1392/12/18

سلام دوستان شما زبان انسانی رو از کدوم سایت چک کردین ممنون میشم اگه بگین

محمد : 1392/12/18

سلام ماریا خانم منابع انسانی آسون بود

mehdiبه حمید دانشگاه تهران : 1392/12/18

دقیقا نمیدونم از کجا اورده بودن.تخصصی سخت بود زبان هم همینطور. درصدام:تخصصی حدود 25. زبان:20. جی مت 40 به بالا. شما چطور؟درصدات خوب بود؟ از مالی های دیگه هم خبر داری؟

kamran : 1392/12/18

سام دوستان. من تخصصی بر اساس جوابهای موجودکه از طرف بعضی از اساتید منتشر شده (که احتما خطا توشون هست) درصدهام به این شکله: تخصصی بین63-68 ، جیمت بین 40-50 و زبان0. قبل کنکور قرار نبود زبان رو جواب بدم وی نمیدونم این چه کاره نسنجیده ای بود که انجام دادم.20دقیقه وقت گذاشتم رو زبان 8 تا زدم 6تاش اشتبا شد 2 تا درست. اگه این 20 دقیقه رو میزاشتم رو جیمت حتما 5-6 تا سوا دیگه رو میرسیذم جواب بدم.

مصطفی : 1392/12/18

سلام منم مالی بودم. بنظرم نسبت به سال قبل منطقی تر شده بود. یعنی اینکه ماهیت سوالات به موضوع رشته مربوط تر و قابل جواب تر بود. ولی یه مشکلی هم داشت، بعضی سوالات تخصصی رو می شد از دیدگاهای مختلف تحلیل کرد و جواب داد... امیدتون بخدا باشه، فعلا که تب دکترا همه جوونا رو گرفته! بدون دکترا هم میشه زندگی خوبی داشت...

پویا به امیر علی : 1392/12/19

خیلی نا امید نباش . احتمال داره حدوده 300 بیاری .

مرجان : 1392/12/19

سلام.بچه ها کسی جواب سوالای زبان رو داره؟اگه کسی داره و بگه ممنون می شم.مخصوصا جواب درک مطلب ها

کیانا : 1392/12/19

با این درصدایی که دوستان اعلام میکنن من اصلا شانس قبولی ندارم. خیلی ناراحتم. خیلی.

سعید : 1392/12/19

با سلام به دوستان. یه سوال راجع به توامندسازی بود. جوابش یا توزیع قدرت بود یا تسهیم قدرت. کسی میدونه کدوم بود؟

علی : 1392/12/19

من واقعا نیمدونم یه سری از دوستان چطور میگن مالی سوالاش منطقی بود، تعداد انگشت شماری از سوالا خیلی راحت بودند ولی واقعا بقیه سوالا معلوم نبود از کجا طرح شده اند. بودجه بندی سوالا فاجعه بود از یک سری مباحث اصلی مالی سوالی طرح نشده بود و از مبحثی مثل مالی رفتاری کلی سوال طرح شده بود. سال پیش واقعا منطقی تر بود.

ماشالله به سعید : 1392/12/19

سلام.سهیم نفوذ درست بود آقا سعید،ازکتاب رفتار سیاسی رضاییان طرح شده بود

سلما یه سعید : 1392/12/19

جوابش میشه تسهیم نفوذ , نظریه های جامع مدیریت و سازمان سید رضا سید جوادین.منم مثل شما اشتباه زدم.

محسن : 1392/12/19

سلام بچه ها من برای آزمون هیچی نخونده بودم. فقط چهارشنبه و پنج شنبه کنکور سه سال اخیر رو بررسی کرده بودم. از نظر من سوالات تئوری اگه میخوندم برام سخت نبود. کمتر از 10 سوال تئوری رو با اطمینان زدم و حدود 25 سوال هم یا شک بین دو گزینه داشتم یا بر اساس استنباط شخصی زدم :)) . سه سوال هم از آمار و ریاضی زدم. پایه زبانم بد نیست(کنکور 91 ارشد تقریبا 60 زده بودم) ولی فکر میکنم امسال سطح زبانش بالای متوسط بود. البته من همه سوالهای زبان رو زدم. ولی 3 سوال از گرامر ها، 5 سوال از لغتها و 3 سوال از متن ریدینگ رو با شک بین دو گزینه زدم. از جیمت هم 13 سوال جواب دادم که 4-5 سوالش باز بین دو گزینه شک داشتم. منهای این شکی ها که زدم و حتما اشتباه توشون زیاده، مسلما از اونهایی که فکر میکنم حتما درست زدم هم غلط دارم. بچه هایی که زحمت کشیدن نگران نباشند، ان شاا... به رتبه دلخواهتون میرسید. سیاه لشکرایی مثل من زیاد هستند. ضمن اینکه فراموش نکنید رتبه های خیلی خوب هم ممکنه در مصاحبه رد بشن. پس بهترین کار برای کسایی که میخوان برن دکترا اینه که از همین الان رزومه رو قوی کنند که اگه امسال به هر دلیلی نشد، سال بعد بخاطر رزومه ضعیف، زحماتشون به هدر نره. شاد باشید و پیروز

ceza : 1392/12/19

ceza به سعید تسهیم نفوذ این سوال از 6 کتاب رضاییان بود

یاسر : 1392/12/19

اقا پویا من اصلا از وضعیت درصدای سالهای پیش اطلاعی ندارم، بنظرت من با تخصصی 44%، زبان 20 و جیمت 43 رتبم چند میشه؟

محمدرضا : 1392/12/19

فقط اینو بگم سوالات تئوری و رفتار و منابع ظاهرش خوب بود ولی وقتی بیشتر فکر می کنی هر کدوم یه نکته ای داشت و گزینه ها خیلی شبیه بودند. الان استادای موسسات که کتابها هم جلوشونه در مورد پاسخها کلی اختلاف نظر دارن. تو هر سایتی می ری کلیدش با کلید اون یکی استاد 30 درصد فرق می کنه.

پویا به یاسر : 1392/12/19

باتوجه به در صد های بچه ها در سال پیش و اینکه سال پیش زبان نمره منفی نداشت فکر کنم بین 150 تا 200 بیاری. امیدوارم یه دانشگاه خوب قبول شید . اگه به مصاحبه دعوت بشید اونجا دیگه رتبه اهمیتش کمه و رزومه و ... مهمتره

پویا به محمد رضا : 1392/12/19

محمد رضای عزیز با نطرت مخالفم 3 سوال از 70 تا سوال مشکوک میزنه بقیه 99% قطعیه

حمید .دانشگاه تهران : 1392/12/19

به نازنین .مینا .مصطفی وmehdi خانوم نازنین شما چطور میگید اسون بود در حالیکه تمام سوالات جدید بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون عدد رقمی نبودن میگید اسون بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟ با این درصد های شما گفتید رتبه اولی رو بهتون پیشا پیش تبریک میگم بچه ها ی مالی اگه پاسخنامه رو گیر اوردید اطلاع بدید .

محسن : 1392/12/19

سلام دوستان...بنظرتون رتبه من چند میشه؟ تخصصی 53درصد، استعداد 50 درصد و زبان 7درصد ممنون از لطفتون

مجتبی : 1392/12/19

سلام دوستان من تو تخصصی خیلی بی دقتی کردم نهایتا 60 الی 68 میزنم. جیمت 42 زبان هم منفی 2!!! زدم به نظرتون میشه زیر 50 آورد؟

لیلا : 1392/12/19

باسلام من ترم اخر ارشدم. تخصیا راحت بودن همه سوالا برام آشنا بودن کاش میخوندم یکم. میتونستم بالا80 بزنم. زبان و جی مت وقت کم بود اولین سالم بود شرکت میکردم اما اگه کسی از نحوه کنکور آینده خبر داشت تو رو خدا بگه

حامد مح به مجتبی : 1392/12/19

مجتبی زیاد خوشبینی. زیر 50 کجا بود؟؟ اگه مطمئنی درصدات همین میشه به مصاحبه انشالله دعوت میشی

مینا به پویا : 1392/12/19

آقا پویا ظاهرا شما دارید رتبه ها رو تخمین میزنید میشه بگید با تخصصی 47-50 و زبان 55-60 و استعداد 45-50 روزانه مدیریت دولتی قبول میشم؟ رزومه ام بد نیست و دانشگاههای قبلیم خوب بودن

mehdiبه حمید دانشگاه تهران : 1392/12/19

نمیدونم منظورتون من رتبه اولی بودم؟ من تخصصی با یکی از بچه های دکتری دانشگاه تهران صحیح کردم. البته اونایی رو که جواب داده بودم پرسیدم نه تمام سوالات رو:)

مینا به لیلا : 1392/12/19

لیلا خانم شما چون نخونده بودی فکر می کنی میشد تخصصی رو بالای 80 بزنی اگه خونده بودی اصلا این نظرو نداشتی

مینا به پویا : 1392/12/19

آقا پویا ضمنا من پارسال تخصصی 26 زبان 58 و اتعداد 35 زده بودم شبانه مدیریت دولتی دانشگاه تهران پردیس قم قبول شدم نرفتم میخواستم ببینم امسال وضعیتم عوض شده یا نه؟

مهکیا به پویا : 1392/12/19

آقای پویا خان میشه لطف کنین نطرتون رو راجع به رتبه احتمالی من هم بدین؟ممنون تخصصی 52 / زبان 41 / استعداد 14 معدل موثر 16.83

مهکیا به پویا : 1392/12/19

آقای پویا خان میشه لطف کنین نطرتون رو راجع به رتبه احتمالی من هم بدین؟ممنون تخصصی 52 / زبان 41 / استعداد 14 معدل موثر 16.83

پویا به مینا : 1392/12/19

مینا خانم با توجه به اینکه زبان رو خیلی بالا زدی و اکثرا خیلی پایین زدن به احتمال زیاد رتبه خیلی خوبی میاری شاید حتی زیره 50 . میشه بگی پارسال مصاحبه هم رفتی یا نه؟

سالار : 1392/12/19

بچه ها با تخصصی 42 و استعداد 60 و زبان سفید چه رتبه ای رو برای من تخمین می زنید؟

مسعود : 1392/12/20

سلام بر دوستان . خسته نباشید بعد یه کنکور سخت من حدودا درصدام شده این تخصصی 54 جی مت 43 زبان فک کنم بین 0 تا 3 صدم بنظرتون رتبم حدودا چند میشه؟ کی بلده حدودشو تخمین بزنه؟ لطفا راهنماییم کنید

ceza : 1392/12/20

سلام خوب هستین دوستان اونا که اظلاع دارن ج بدن من یه سوالی داشتم اینا که زبانو خوب زدن در مقایسه با اونایی که استعدادو خوب زدن در سظح میانگین یکسان تفاوتی با هم دارن تو تراز ؟

مصطفی : 1392/12/20

با سلام مجدد به دکتران آینده.... ماشاالا عجب تبی داره این دکترااااا......!!!!! دکتر بی تخصص هیچ فایده ای نداره ها... ما به شما گفتیم... همه میخوان درس بخونن که مثلا دانشگاه تهران هیات علمی شن و باز دوباره درسایی رو که خوندن به بقیه درس بدن!!! و همین چرخه ادامه دارد..... حالا کاربرد علم کجاست؟ (2 نمره) استراتژی : تا دو سال آینده دکترا راحت میشه قبول شد پس تا الان که ارشدین تجربه کسب کنین تا به محض اینکه دکتر شدین تجربه داشته و در سمت های بالا مشغول بکار شین.!!! تازه امسال سوالات فیکس شده، برنامه تون برا سالهای بعد باشه مالی

مصطفی : 1392/12/20

با سلام مجدد به دکتران آینده.... ماشاالا عجب تبی داره این دکترااااا......!!!!! دکتر بی تخصص هیچ فایده ای نداره ها... ما به شما گفتیم... همه میخوان درس بخونن که مثلا دانشگاه تهران هیات علمی شن و باز دوباره درسایی رو که خوندن به بقیه درس بدن!!! و همین چرخه ادامه دارد..... حالا کاربرد علم کجاست؟ (2 نمره) استراتژی : تا دو سال آینده دکترا راحت میشه قبول شد پس تا الان که ارشدین تجربه کسب کنین تا به محض اینکه دکتر شدین تجربه داشته و در سمت های بالا مشغول بکار شین.!!! تازه امسال سوالات فیکس شده، برنامه تون برا سالهای بعد باشه مالی

ماشالله خان به پویا : 1392/12/20

سلام.آقا پویا جسارت نباشه ولی شما با چه معیاری رتبه ها رو تخمین میزنید؟معیار خاصی مد نظرتون یا همینطوری شهودی قضاوت می کنید؟اگه نسبت به 92 می سنجید که خیلی این دوتا آزمون باهم تفاوت دارن.ضریب زبان عوض شده،خیلی اصلا نرسیدن زبان یا جی مت بزنن. میشه بگی مام بدونیم؟

پویا به ماشالا ! : 1392/12/20

ما شالا خان عزیز صرف نظر از خویشاوندی دوری که با نوستراداموس دارم ! بر اساس اطلاعات سالهای 90 91 و 92 و همچنین کنکورهای ازمایشی مختلف میشه با درصد خطای 10 یا 15 درصد پیش بینی کرد.همانطور که میدانید تصمیم گیری شهودی بر اساس تجربیات و بینش مدیران و از جمله ویژگی های مدیرات موفق دنیاست ودر عمل تصمیم گیری عقلایی توجیهی برای قابل قبول جلوه دادن تصمیمات شهودی است. (الگوی مطلوب تلویحی رابینز).

پویا به مهکیا : 1392/12/20

به نظر من زیر 150

حامد مح : 1392/12/20

هر سال یه نفر پیدا میشه که رتبه رو تخمین میزنه. جالبه خیلی. زیاد جدی نگیرین این تخمین رتبه رو. پارسال یادم میاد اینجا نظرات خیلی زیاد بود. امسال چرا انقد کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود : 1392/12/20

اقا پویا شما که استادی برا ماهم تخمین بزن معدل کارشناسی 16 معدل ارشدم 20/19 ممنون

ماشالله خان به پویا : 1392/12/20

خب دقیقا همینجاش برا من جای سواله،خود سازمان سنجش نمیدونه چطوری این آزمون برگزار کنه،ما شدیم موش آزمایشگاهی،آخرم فک کنم اصلا کنکور برداره! حالا شما تو این آشفته بازار رتبه تخمین میزنی!منم دوسال کنکور دکتری دادم ولی بخدا 10 درصدم نمیتونم رتبه خودم پیش بینی کنم. حالا این پیش بینی هاتونم بدک نیس،بعضیارو خوشحال میکنه،بعضیارم ناامید. درهرصورت موفق باشید

مهکیا به پویا : 1392/12/20

وای خدا کنه همین حدود بشه..حالا زیر 150 هم که نشه تا 170 هم خوبه...مرسی از لطفتون بابت پاسخگویی آقا پویا. امیدوارم که هرکسی که زحمت کشیده جوابشو بگیره...

آیدا : 1392/12/20

بچه ها کسی میدونه هزینه شبانه مدیریت دولتی دانشگاه تهران پردیس قم چقدر میشه؟

مهتاب : 1392/12/20

من فکر می کنم تخصصی 35-40 ، زبان هم همینطور بین 35-40 و استعداد 60-65 زدم. معدل کارشناسی 15 معدل ارشدم 19 است ، چی فکر می کنی آقا پویا ؟؟

مهکیا به پویا : 1392/12/20

راستی از کجا بفهمیم که مثلا با رتبه 150 میشه روزانه مدیریت قبول شد یا نه؟ آخه از اطلاعات سال پیش فقط رتبه های دعوت شده به مصاحبه هست توی سایتا که اونم چون چند برابر ظرفیت اعلام میشه مشخص نیست. من میخوام بدونم که حدودا آخرین رتبه ایی که پارسال روزانه مدیریت قبول شده چند بوده... چجوری میشه تخمین زد یا فهمید آقا پویا؟

a به مینا : 1392/12/20

قطعا با ملاک دوسال گذشته زیر 30 میشین، دلیلش هم تراز بالایی هست که توی زبان میارین.

کیانا : 1392/12/21

میشه یکی بگه ضریب معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد چنده؟

مینا به پویا : 1392/12/21

آقا پویا چون شبانه بود مصاحبه نرفتم چون اگه قبول میشدم محرومیت داشت دیگه ممنون از نظرتون ایشالا همونجوری که امیدواریم بشه

hasan : 1392/12/21

باسلام: خدمت دوستان عزیز شرکت کننده در آزمون دکترای مدیریت عرض کنم که امسال تاثیر دروس زبان و استعداد زیاد است. چراکه با توجه به تعداد 30 سوال برای هر کدام از دروس، به تبع در کل ضریب هر سوال بیش از 3 خواهد بود. که در مقایسه با ضریب حدود 4 هر سوال تخصصی، مقدار قابل توجهی است.

امیر : 1392/12/21

جناب پویا. ضمن سلام و خسته نباشید. من تخصصی 32 زبان 0 و استعداد 64 زدم. معدل لیسانس از علم و صنعت 14/14 و معدل ارشد از علوم و تحقیقات 53/18 یک لطفی کن تخمین رتبه من رو هم بگو تا یک خورده از استرس من کم بشه. ازت ممنونم.

پویا به مهکیا : 1392/12/21

سه نفر از دوستانم روزانه بارتبه های زیر پارسال قبول شدند. رتبه 118 تربیت مدرس . رتبه 170 سمنان. رتبه 200 قم .البته کسی هم بوده با رتبه 50 روزانه قبول نشده

پویا به امیر : 1392/12/21

امیر خان نمیخوام ناامید شی ولی تخصصی رو پایین زدی بعید میدونم زیر 400 بیاری . در هر حال امسال هم نشد ساله بعد. اگه دکترا برات یه هدف جدیه نباید زود ناامید شی

پویا به HASAN : 1392/12/21

دوست عزیز تعداد سوالات فقط بین درسهایی که در یک مجموعه قرار دارند تاثیر نسبی اونها رو نسبت به هم مشخص میکنه مثلا امار ریاضی تئوری و ... اما بین استعداد - زبان و مجموعه دروس تخصصی تعداد سوالات اصلا اهمیتی نداره

پویا به مسعود : 1392/12/21

مسعود خان امیدوارم حدود 150 بیاری . به امید موفقیت

پویا به CEZA : 1392/12/21

من راجع به این سوال زیاد پرس و جو کردم حتی از دکتر امار هم پرسیدم . اینقدر مبهم جواب دادند که اخرش هم درست متوجه نشدم. اگه کسی از دوستان اطلاعات دقیقی داره لطفا بگه

پویا به مهتاب : 1392/12/21

مهتاب خانم همانطور که میدونی ضریب همبستگی دروس تخصصی با رتبه داوطلب 79% بوده پارسال . امسال با توجه به کم شدن ضریب زبان منطقی اینه که این ضریب بیشتر هم بشه. بنابراین اینکه تخصصی 35 یا 40 بزنی تاثیر زیادی داره.

مرجان به پویا : 1392/12/21

اقا پویا من اولین سالم بود و خیلی بی دقتی داشتم.با درصدای حدود تخصصی 40،زبان 30 و جی مت 20، رتبم چند میشه؟اگه میشه جواب بدین ممنون میشم

پژمان : 1392/12/21

پویاجان سلام نظرت درباره تخصصی38 استعداد38وزبان چی هست..ممنونم

پژمان : 1392/12/21

پویاجان تخصصی38 استعداد38 وزبانم 0 یادم رفت معدل موثرم 14.42هست به نظرت رتبه من چندمیشه.امیدوارم هرکس خونده وتلاش کرده نتیجه بیگیر پیشاپیش عیییییییییدهمتون مبارکککککککککککک

hasan به پویا : 1392/12/21

از این زاویه نگاه کنید: در مورد دروس عمومی(30/100=3.33*1)در مورد دروس تخصصی (90/100=1.11*4)

مرجان به پویا : 1392/12/21

در ضمن یادم رفت بگم معدلم 17.50هست.مرسی

محسن : 1392/12/21

سلام پویا جان یه تخمین هم واسه من بزن خب... تخصصی 54درصد، استعداد 50 درصد و زبان 7درصد

مهدی-تهران : 1392/12/21

فردابا انتشار کلید توسط سازمان سنجش در پاسخ های خیلی از اساتید مدیریت که جواب هارا منتشر کردن اشتباه دیده خواهد شد این خط ونشان با تشکر

مهدی : 1392/12/21

یک نکته ای رو در عظمت یک درصد در هر یک از دروس عرض کنم دوستان یکم بفهمن این کنکور چه عظمتی داره !!! دوستان عنایت داشته باشن هر یک درصد معادل 130 تا 150 نمره هست در درس، حالا این هم یه داستانی داره، داستانش به توزیع نرمال و اصلاح داده های پرت مربوط میشه. به همین روال عنایت داشته باشین: فرض کنیم هر تست معادل 1.1 درصد = 150 نمره خب با احتساب ضریب 4 میشه 600 نمره در کل این عدد رو باید بر 6 تقسیم کنیم (4+1+1) میشه صد نمره، خب این صد نمره تأثیرش توی کل 80 درصده که میشه 80 نمره ! خب 80 نمره یعنی چی ؟؟ این یعنی یه چیزی حدود 15 نفر جابجایی در بازه 50 تا 200 !!! و حتی 30 نفر در بازه 300 تا 500 !! حالا فرض کنیم این یه دردصد بشه 5 درصد !! ( فقط 4 تست !) این میشه معادل حدود 400 تا تراز یعنی :::: اختلاف بین نفر 150 و 250 پارسال ! فقط 4 تست !! حالا به همین طریق هرتست زبان تقریبا 60 نمره تراز شما رو جابجا میکنه، یعنی هر یک درصد 20 نمره شماره جابجا میکنه و همچنین استعداد هم همینجور!

مهدی : 1392/12/21

درصدام با کلید سنجش!!! چه سرعتی دارم من!! تخصصی 54 استعداد 53 زبان 30

میلاد به پویا : 1392/12/21

پویا جان من درصد هامو بر اساس کلید اولیه سازمان سنجش حساب کردم. میشه نظرت رو درباره رتبه حدودی منم بگی تخصصی: 63/3 ، استعداد: 35/5 ، زبان: 57/7 معدل موثر: 16/42

حمید .دانشگاه تهران : 1392/12/21

بچه ها کلید ها اومد

paeez : 1392/12/21

تخصصی 22 استعداد 26 زبان55معدل 18.75 البته رشتم مدیریت نیست و اصلا نمی دونستم از چه درسایی قراره سوال بدن! :) مجاز میشم؟

هومن : 1392/12/21

باسلام بچه ها با کلید سنجش من تخصصی 39.26 استعداد 20 و زبان 44.44 زدم. بچه های پیشگو رتبمو حدس بزنید! :D

محمد : 1392/12/21

با سلام هرچند که نسبت به سال اول وضعیت بهتری داشت ولی به نظرم این که به دانشجو به چشم موش ازمایشگاهی نگاه میشه اصلا درست و منطقی نیست. بهتره که به شکل کارشناسی شده و با الگو از کشورهای صاحب سبک در رویه پذیرش دانشجو تغییر ایجاد کنند. در مجموع تک نوبتی شدن آزمون خوب بود چون وقفه دو -سه ساعته بین دو ازمون خسته کننده بود و برای سوالات مرحله دوم واقعا انرژی باقی نمیزاشت . تعداد سوالهای زبان و استعداد هم معقول بود به نظرم 70 تا سوال خیلی زیاد بود اون هم برای درسی که ضریبش انقدر پایینه. در خصوص سوالات تخصصی اصلا جالب نبود!!! امیدوارم وضعیت بهتر بشه. هزینه هم خیلی بالاست حالا که اینترنتی شده نباید هزینه انقدر بالا باشه تازه اب میوه ازمون هم حذف شده بود که جای سوال داره!!!

saeed : 1392/12/21

دوستانی که آزمون رو خوب دادند، لطفا منابعی رو که مطالعه کردند رو ذکر کنند. ریاضی-تخصصی-جی مت-زبان- باتشکر

hamid : 1392/12/21

مجموعه مالی :تخصصی 48استعداد 45زبان (-3) معدل کارشناسی 19.23 ومعدل ارشد 17بنظرتون مجاز میشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کامران : 1392/12/21

مالی هستم تخصصی 30% ، زبان 12 درصد ، Gmat 30درصد لطفا بچه های مالی درصدشونو بزارن

مینا به میلاد : 1392/12/21

خوش به حالت تخصصی رو چقدر خوب زدی رتبت خوب میشه نگران نباش

حمید .دانشگاه تهران : 1392/12/21

بچه ها سوال 7تخصصی (امار )و سوال 9بنظرتون غلط نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟ سوال 37 (مجموعه مالی )سوال42 (مالی ) هم غلطه ؟؟؟؟؟؟؟سریع نظر بدید!!!!!!!!!!!!مرسی

مهدیس به پویا : 1392/12/21

پویا من واقعا حالم بدشد وقتی فهمیدم اینقدر بد امتحان دادم، بنظرت میتونم شبانه با این درصدها قبول بشم؟ تخصصی 26.29 زبان 45.55 استعداد 61.11

عرفان : 1392/12/21

من با توجه به کلید سازمان سنجش، درصد تخصصی هام از 43 رسید به 50، آقا پویا من تخصصی 50، جیمت 43 زبان 20، نظرت چیه؟چند میشه رتبم به نظرت؟

سمانه : 1392/12/21

تخصصی 26زبان 1درصد و استعداد 35درصد. منکه بیخیال شدم .

امیر : 1392/12/21

جناب پویای عزیز. من درصدهام رو با کلید سنجش چک کردم. تخصصی 35/2 استعداد 68/9 و زبان 0 به نظر شما رتبه را چند پیش بینی میکنید؟ ممنون از همراهی شما

امیر : 1392/12/21

جناب پویای عزیز. من درصدهام رو با کلید سنجش چک کردم. تخصصی 35/2 استعداد 68/9 و زبان 0 به نظر شما رتبه را چند پیش بینی میکنید؟ ممنون از همراهی شما

امیدوار : 1392/12/21

سلام بچه ها شما جواباتونو با کلید چک کردین؟ لطفا الان بیاین درصداتونو بگید

سعید : 1392/12/21

سلام. من تخصصی 53 استعداد 20 زبان 2 زدم. به نظرتون مجاز میشم ؟معدل 15/40

حسین : 1392/12/21

دوستان من(پویا) با این درصدها مجاز میشم و آیا پیام نور قبول میشوم تخصصی 32/22 و جی مت 51/1 و زبان صفر درصد مرسی

سالار به پویا : 1392/12/21

پویا جان با تخصصی 34 و استعداد 64 و زبان سفید چه رتبه ای رو برای من تخمین میزنی

نقاط قوت و ضعف دکتری 93 : 1392/12/21

با سلام خدمت همه ی دوستان و مسئواین محترم به نظرم نقاط قوت دکتری مدیریت امسال این بود. 1. سوالات تخصصی از نطر تعداد در رشته ی مدیریت مناسب اهمیت دروس بود. یعنی برای دروس تئوری رفتار و منابع که تقریبا 30 کتاب بود سوالات بیشتری را نسبت به ریاضی و آمار که هر کدوم یک کتاب هست آوردند. و بین ریاضی و آمار ، اهمیت آمار بیشتر بود که سوالات بیشتری برای آمار آوردند هرچند من ریاضی ام بهتره!! یعنی مبحث قانون پاره تو!!! 2.سوالات زبان نمره منفی داشت که باعث شد کسانی که خوندند و نخوندن مشخص بشن. یعنی یه جورائی عدالت توزیعی در توزیع پاداش!! 3.برخلاف چیزی که اکثر دوستان میگن زمان دروس تخصصی مناسب بود. یعنی اگه یکی مثه بنده تمامی سوالات رو میخوند و مخصوصا ریاضی و آمار رو میزد حتی وقت هم کم می آورد. کسانی که روی ریاضی آمار وقت نذاشتن وقت بیشتری داشتند. پس زمان تخصصی زیاد نبود. یعنی نه کاملا ولی تقریبا اصل تخصص!!! 4. آزمون در یک نوبت برگزار شد یعنی در صبح و نذاشتن واسه بعدازظهر که بیشتر بچه ها سردرد بگیرن البته این عامل اساسی بود وگزنه نقطه قوت نبود یعنی همون وجود عوامل نگهدارنده هرزبرگ!! 5.اطلاع رسانی خوب و خدمات قبل و بعد از آزمون 6.تبدیل سه دفترچه به دو دفترچه و نقاط ضعف 1. به نظرم زمان درس استعداد تحصیلی و زبان خیلی کم خیلی کم بود. در این مورد فقط اینو بگم که یکی از اساتید بنام جی مت گفت: فقط یکی از سوالات استعداد 10 تا 12 دقیقه وقت میخواست. 2.اینکه باید از عوامل و اخبار استرس زا برای داوطلبان جلوگیری بشود. و شفاف سازی بیشتری در آزمون قبل از برگزاری باشد. به قول یکی از دوستان همه ی ما منتظریم سر جلسه و سر سوالات چیز جدیدی ببینیم. می توان 3 روز قبل از برگزاری آخرین تغییرات را بیان کرد که اصل محرمانه بودن هم زیر سوال نرود. 3. از روش آزمون و خطا استفاده میشه تا به جواب نهایی برسند که اشتباست. بهتر هست از دانشجویان دکتری هم نظرخواهی بشه. البته نه هر دانشجوی دکترایی!!! هدفم اینه که بگم یه نماینده از دانشجویان هم نظرات سازنده رو منتقل کنه.

شادی : 1392/12/21

سلام. حدوده دو ساعته که کلید سوالا رو زدن رو سایت سنجش... تخصصی هامو فک می کردم 50 درصد زدم اما 40 زدم مثل اینکه! اما زبان و استعدادم رو بیشتر از چیزی که فک می کردم زدم. حدود 20 درصد جی مت و 14 درصد زبان :)

mehdi : 1392/12/22

بچه های مالی با کد رشته 2149 درصداشون بگن ببینیم متوسط درصدا چنده. مرسی

اسماعیل : 1392/12/22

سلام دوستان درصدای من با سنجش تخصصی 60 جیمت 35 زبان 25 چند تا سوال تو دفترچه عمومی بحث برانگیزه جواباش:\r به کسایی که تخصصی بالای 60 زدن واقعا تبریک میگم رتبه زیر 10 مبارکتون باشه موفق باشید همگی

آینده پژوهی : 1392/12/22

جواب و کلید سوالات اومد به یقین حاضرم بگم حدود 21 سوال جوابشون اشتباه است با رفرنس و کتاب و صفحه کتاب میگم حال باید چه کار کرد نمونه سوالات اشتباه آینده پژوهی 86 و 82و75و7264و 62 و61 و....... حاضرم صفحه کتاب رو هم بگم آخه کی هست به داد ما برسه میتونید تو اینترنت هم سرچ کنید نمونه شرکت تولید کننده پوشاک فروشگاه توزیع پوشاک رو خریداری کند ادغام رو به جلو یا فوروارد هست تو کتاب های مختلف هم هست........... و سوالات زیادی از این قبیل وای خدا

آینده پژوهی : 1392/12/22

آزمونهای وزارت بهداشت کلیدها رو بررسی میکنند اگه اشتباه باشن رسیدگی میکنند باید کلید نهایی مشخص شه واسه رشته های مختلف تا حق کسی ضایع نشه واقعاً این ظلمه ...... آخه جوابا مشخصه تو کتاب حالا اینا جواب دیگری را به عنوان کلید میدن بیرون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حسین : 1392/12/22

من دارم عذاب میکشم از این کلید های که اومده بیرون 6 ما شبانه روز با کتاب های مختلف در یک زمینه مطالعه کردم ولی کلیدها کاملاً اشتباه هستند اشتباه هستند اشتباه هستند با مدرک دلیل و کتاب و حتی صفحه کتاب مثلاً کتاب مدیریت استراتژیک دیوید و رابینسونو و علی احمدی و حتی کتاب روش تحقیق الوانی دانای فر و آدل آذر که الان نمونه جواب اشتباه سوال 36 روش تحقیق در صفحه 348 قرار دارد و نمونه اشتباهات زیاد هست زیاد هست

علی : 1392/12/22

کارآفرینی...سه هفته مطالعه دروس اختصاص...ضرایب بر اساس کلید سنجش...تخصصی: 21...استعداد: 48...زبان: 58...تخصصی افتضاح بالخص تئوری های مدیریت...یا حق

سامان : 1392/12/22

کلید سازمان سنجش به قطع و یقین برای سوال ۷ (آمار) اشتباهه. فاصله اطمینان 1/96+- هست. تنها نکته‌اش اینه که منظورش از قرینه بودن توزیع استیودنت باشه( و نه نرمال بودن) که در اینصورت نیز هیچ کدام از گزینه‌ها صحیح نیست.

kamran : 1392/12/22

سلام دوستان. من با کلید سازمان سنجش درصدام شده: تخصصی 62.22 جیمت 40 زبان00 اگر تلاشی که داشتم و تواناییم رو در نظر بگیریم حقم خیلی بیشتر از اینا بود. ولی کسی که تو کنکور phd بعد از این همه کنکوری که داده این اشتباه های بچه گانه رو مرتکب میشه باید تاوان اشتباهش رو هم بده. به نطرتون من رتبه زیر 110 میارم؟

مهتاب : 1392/12/22

سلام، درصدهای من تخصصی 35 زبان 46 استعداد 56 معدل کارشناسی 15 معدل ارشدم 19 بنظرتون چه رتبه ای میارم ؟!

مهتاب : 1392/12/22

سلام، درصدهای من تخصصی 35 زبان 46 استعداد 56 معدل کارشناسی 15 معدل ارشدم 19 بنظرتون چه رتبه ای میارم ؟!

امیدوار : 1392/12/22

با سلام روزبخیر خدمت همه دوستان و هم رشته ای های عزیز آقا پویا و بقیه دوستانی که رتبه ها رو تخمین میزنید میشه لطفا بگید بااین درصدا حدود رتبه من چند میشه؟ تخصصی 54، استعدا 45، زبان 17، معدل کارشناسی 17.15 (هفده و پانزده صدم) معدل ارشد 18.06(هیجده و شش صدم) باتشکر

محمد : 1392/12/22

والله اینجا هرکسی میاد درصداشو اعلام میکنه یا درصداش واقعا بالا هستن یا تخیلی بالا میگه در نتیجه روحیه سایر خوانندگان اصلی این سایت را تضعیف میکنه حالا بنده هم جهت افزایش روحیه درصدای حدودیمو میگم تخصصی 20 استعداد 40 زبان سفید همه موفق باشن

مرضی به پویا : 1392/12/22

امین به سامان : 1392/12/22

کلید سنجش درسته، برای اون سوال توزیع نامعلومه باید برای برآورد از چی بی شف استفاده میشد ، یعنی 15+- رادیکال بیست و =>> رادیکال بیست = یک/ آلفا=> > آلفا =1-0.95 من خودم سر جلسه شک کزدم ولی گول گزینه رو خوردم.

MHD : 1392/12/22

سلام به همگی/لطفا تخمین بزنید با کلید سنجش تخصصی48.8 استعداد32 و زبان 8.8

محمدحسین : 1392/12/22

درود بر همگی. به عنوان یکی از چندین هزار پشت کنکوری دکترا، لازم دیدم چند نکته را یادآور بشم. 1. برای همه دوستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.2. با این سونامی در جذب دانشجوی کارشناسی ارشد، معلوم نیست تحصیلات تکمیلی در ایران به کدامین سو داره میره!!!! هر ساله N نفر کارشناس ارشد میشن و تقریباً همشون احساس مسئولیتی کاذب دارند که بنده باید دکتر شم و به جامعه علی الخصوص دانشگاه کمک کنم!!!!! با این شرایط امتحان تستی و جی میت و احتمال تقلب از روی پاسخنامه بغل دستی، دوره دکترا در ایران داره به سمت نابودی میره...ایکاش بجای تولید انبود دانشجوی ارشد و به فکر منافع خود بودن(پول سرپرستی پایان نامه و مقاله و کتاب و ترفیع و ارتقای مرتبه و...)یخورده به فکر کسانی باشند که با زحمت و مرارت به امید یافتن شغل مناسب وارد تحصیلات تکمیلی شدند.3. اما آزمون امسال؛ تخصصی و استعداد ساده تر از پارسال، زبان بسیار سخت(به عنوان کسی که نقطه قوتش زبان بوده عرض میکنم). درصدای بنده با توجه به کلید شاید: تخصصی 40، زبان 30، استعداد 30. امیدی ندارم، چون احساس میکنم همه حداقال 20 درصد تخصصی زدن که درصد بنده در مقابلشون خیلی هم زیاد نیست!!!4. هر ساله تعداد متقاضی های کنکور لیسانس کم میشه و ارشد و دکترا زیا. این یعنی اگر نجنبید، واقعاً فقط خودمونو سر کار میگذاریم. به قول یکی از اساتید: اینقدر تو آزمون دکترا شرکت کردیم که همه اهل دانشگاه محل آزمون مارو میشناسن!!!! پیروز و سربلند و موفق باشید دوستان

شکوفه به سامان : 1392/12/22

سلام اتفاقا سئوال 7 کاملا درسته.نمونه 25 تا هست یعنی کمتر از 30 هست(25) و انحراف معیار جامعه هم نامعلوم. بنابراین باید از توزیع t استفاده بشه.توزیع قرینه هم یعنی نرمال. بچه ها در مورد سئوال 6لطفا کسایی که موافق هستن اعتراض بزارن چون این سئوال گویا 2 تا جواب صحیح داره.با توجه به فرمول دقت برآورد : e=variance*z/n با افزایش n مقدار e کاهش میابد نه افزایش. به نظرم گزینه 3 هم صحیحه.

عقیل : 1392/12/22

سوال 86 آینده پژوهی ادغام رو به بالا(forward) درسته. الان باید چیکار کرد؟

احسان : 1392/12/22

درود. من رشته مالی شرکت کردم. درصدام ایناست تخصصی 30 استعداد 50 زبان 25 معدل 17.8 طبیعتا شانسی ندارم. پیروز باشید

مرضی به پویا : 1392/12/22

با سلام خدمت پویا خان تخصصی 23 استعداد 20 زبان مجاز میشم

m : 1392/12/22

تخصصی57 استعداد48 زبان0

ناشناس به پویا : 1392/12/22

آقا پویا لطفا رتبه منم تخمین بزن: تخصصی 44 استعداد 30 و زبان 10

مرضی به پویا : 1392/12/22

البته معدلم17.40

ارسلان : 1392/12/22

سلام به همگی. با توجه به کلید سنجش درصدایی که گفته بودم رو به این ترتیب اصلاح می کنم و امیدوارم همگی موفق باشیم، حالا دکتری نشد تو یه زمینه دیگه! تخصصی 44، استعداد 57، زبان 89.. معدل موثر هم 19.40.. تخمینی میشه زد؟ مقایسه ای با پارسال مثلا؟

صنم : 1392/12/22

آقای پویا ، دیدم اینجا برای بعضی از داوطلبا تخمین رتبه کردین . میشه نظرتون رو در مورد درصد های من هم بگین : تخصصی 40% ، جی مت 26% ، زبان 65%

سامان به شکوفه : 1392/12/22

شکوفه جان. اگر توزیع t باشه هیچ‌کدام از گزینه‌ها درست نیست. بفرمائید شما چطوری حساب می‌کنی که به گزینه درست می‌رسی؟ برعکس سوال ۶ کاملا سوال واضح و روشنیه و به هیچ عنوان ۲ جواب نداره. همونطور که خودت هم می‌گی باعث کاهش e می‌شه و این بعنی افزایش دقت.

سامان به امین : 1392/12/22

امین عزیز. به نظر می‌یاد نظر پاسخ‌دهنده هم به همین قضیه چی‌بی‌شف بوده. اما اشاره به اینکه توزیع قرینه هست این وسط چکارست؟ کار رو خراب می‌کنه.

Sepideh : 1392/12/22

Takhasosi 41'estedad48.88,zaban 7.77

امیر حسین : 1392/12/22

سلام دوستان. والا من پارسال یادمه که ازمون خیلی از امسال راحتر بود به خصوص 20 سوال ریاضی و امارش که دیگه از سطح لیسانسم پایین تر بود بالاترین درصدا 60 خوردیه بود. همه چیش خیلی راحت بود. امسال که از پارسال سختر بود همه والا کف درصدا تخصصیشون 50. نمیدونم شاثید من خیلی ضعیف بودم که تخصصی 44 زدم. استعداد و زبان هم که ما تو حوزه رشت همه اصلا زبان نرسیدن و استعداد که نابود بودن اینجا همه استعدا بالا 40 یا 50 زبانم همینطور. من فکر میکنم شانس من بود که با سال دکتر ها رقابت کردم. فقط افسسوس برای خودم می خورم. از اینکه اون همه کتاب خوندم. کل کتاب رضاایان، الوانی، رابینز به همراه اشکال و جداول داخلشون.هیچی. الکی بود. خندم میگیره از کتاب مبانی رضاییان که کارایی تولید بود 1/9 جواب تست زده 9/1. 6 تا کتاب رضاییان برای پیشرفته. فقط یادمه جداول داخل کتاب رفتار سیاسی 3 تاشو نخوندم از همون اوم (تسهیم نفوذ). مابقی هیچی. جز اون سوال تعارض. کتاب میر نقوی با پست اینترنتی خریدم. از اونم اومد ولی هوش هیجانی عین تعریفش شد هوش اجتماعی. از کتاب فوق العاده سخت منابع استراتژیک انسانی بامبرگر اومد ولی تو رویاهام که چقدر برای خوندنش سختی کشیدم. یا کتاب سعادت یا اه دیگه ولش... فقط ناراحتم. از این بی عدالتی که این همه خوندم هیچی مزد نگرفتم.... اونوقت میگن ما 10 روز خوندیم تخصصی 55 زدیم. اره شاید حق با اوناست. من هرگز کتاب نمی خونم. همه چیو گذاشتم کنار. حیف مقالاتی که توی وایلی و الزویر چاپ کردم که خیلی از استادا ارزوشونه..... انشالا همه موفق باشن. عید همتونم مبارک. یا حق

حمــــــــزه : 1392/12/22

تخصصی 67.07، استعداد 27.78، زبان 33.33

somaye : 1392/12/22

سلام درصدهای من اینه تخصصی 44.8 درصد زبان 13درصد جیمت 13درصد به نظر شما وضعیتم چی میشه

امین به سامان : 1392/12/22

من هم سرجلسه گفتم توزیع قرینه اس دیگه دیگه !!! غلط زدم، عدد توزیع t رو هم طبیعتا طراح مدنظر نداشته که من حفظ باشم ، پس گفتم قرینه همون نرماله ! ولی ظاهرا قرینه همون نرمال نیست، دو نفر از اساتید محترم هم جواب رو با نرمال در نظر گرفتن و روی سایتشون گذاشتن، البته اون دو استاد عزیز هر کدوم 3تا غلط توی آمار دارن!! البته منم 3تا غلط زدم آمار ولی خب سرجلسه کجا و تو خونه کجا! خلاصه این سوال به ضرر ماهایی شده که آمار زدیم و به نفع دوستانی که عطای آمار رو از همون اول به لقاش بخشیده بودن. حالا امیدواریم که سازمان سنجش تغییر بده نظرشو. یک و نیم درصد هم یک و نیم درصده بالاخره.

عباسعلی به پویا : 1392/12/22

سلام آقا پویا.لطفا نظرتو درباره این درصدها اعلام کن از نظر رتبه تخصصی 46- جی مت 65- زبان 20

شکوفه به سامان : 1392/12/22

John is definitely manage the distribution of z solution is not obvious and Bdyhyh. Question 6 may be right for you.

شکوفه به سامان : 1392/12/22

سامان جان قطعا با توزیع z حل نمی شود و کاملا واضح و بدیهیه. برای سئوال 6 هم ممکنه حق با شما باشه.

حمــــــــزه به امیـــرحسین : 1392/12/22

آقا اشکمونو در نیار ... یه مرد باشه اونم خودتی ... توکل به خدا از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت می کنم ... پیروز باشی

رضا کارآفرین : 1392/12/22

بسم الله. با سلام به تمام کارآفرین های ایران زمین. بنده فقط تخصصی خوانده بودم و برای دروس عمومی نتوانستم وقت بزارم، برای همین برای دروس عمومی اول رفتم سراغ زبان 10 سوال جواب دادم و چون زمان زیادی گذشته بود سریع رفتم سراغ جی مت 8 سوال جواب دادم که گفتند وقت تمومه(البته جی مت خیلی آسان بود ولی چون تست کار نکرده بودم خیلی کند به سوالات جواب میدادم). اما تخصصی رفته بودم که حداقل 75 بزنم که سوالات واقعا از منابع پراکنده اومده بود مثلا برای مبانی مدیریت الوانی و رضائیان را خواندم که فقط 2 تست از رضائیان اومده بود. در کل درصدهایم : زبان 20، جی مت 13.33، تخصصی 40 با آرزوی موفقیت برای همه

علیرضا : 1392/12/22

لطفا مال ما رو هم تخمین بزنید. تخصصی 65 درصد زبان 65 درصد و جیمت 70 درصد

سامان به شکوفه : 1392/12/22

بله. همونطور که امین هم گفت گویا باید چی‌بی‌شف باشه و Z و یا t نیست. نکته جالب اینجاست که من مشهد آزمون دادم و دقیقا قضیه چی‌بی‌شف روی تخته کلاسی که ما امتحان می‌دادیم نوشته شده بود. بغل دستیم هم می‌گفت از آمار شوت شوتم. بهش گفتم اگر از چی‌بی‌شف داد از رو تخته تقلب کن. آخر جلسه هم بهش گفتم نوشته‌های روی تخته به دردت نخورد. نگو جواب دقیقا جلوی چشامون بوده و آخرش هم تست رو اشتباه زدم. بازم خدا رو شکر تخصصی ها رو 65 جی‌مت رو 39 و زبان رو 38 زدم.(با تقریب) امید دارم دانشگاه خودم دعوت به مصاحبه شم.

الهام : 1392/12/22

من تخصصی 38.5 ، جی مت 40 ، زبان 43

آرین : 1392/12/22

سلام دوستان با تخصصی 48.......جی مت 91...........زبان منفی 1............. نظرتون زیر 200 میشم؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدین

فاطمه به امیر حسین : 1392/12/22

منم تخصصی 40 زدم.جیمت 50وزبانم 50.حوزه ام دانشگاه گیلان بود منم تعجب میکنم چرا انقدر بچه تخصصیشون بالا بودند.امسال سختر از پارسال ولی همه موفق شن.

فرشاد : 1392/12/22

لطفا برای من هم تخمین بزنیدتخصصی85.47زبان93 جی مت 75.85 به نظرتون مجاز میشم با سلام فقط خواستم بگم که الکی درصد گفتن کاری نداره

ریحانه کارآفرینی : 1392/12/22

سلام خدمت دوستان من امسال صرفا جهت آشنایی شرکت کردم و هنوز دفاع نکرده ام.اما تخصصی 18، استعداد 17 و زبان 24 زدم. یعنی مجاز نمیشم ؟!!

سینا : 1392/12/22

سلام به همه. بچه های آینده پژوهی چرا اینقدر کم نظر میدن؟!! من آینده پژوهی شرکت کردم. تخصصی 27 استعداد 45 . زبان هم نزدم. آیا از عزیزان ممکنه یه نفر کارشناسانه نظر بده که امیدی به مجاز شدن هست یا خیر؟ سپاس

مینا به ارسلان : 1392/12/23

درصدات شبیه رتبه 1 پارساله خوش به حالت

ستاره به پویا : 1392/12/23

آقا پویا میشه برای منم ی تخمینی بزنید تخصصی ٤٥٪ و استعداد٢٠٪ و زبان سفید با معدل ١٩ آیا اصلا امیدی به مجاز شدن هست ؟؟ ممنون میشم ج بدید

مینا به علیرضا : 1392/12/23

شما درصدات شبیه رتبه 26 پارساله

مینا : 1392/12/23

بچه ها منم حدود 6 ماه روزی 6 ساعت خوندم ولی اصلا درصدام خوب نیس تخصصی 54 استعدا35 زبان 68 به نظرتون زیر 200 میشم تخصصی خیلی تعیین کننده هست که من واقعا بی دقتی کردم......

دانشجوی ارشد : 1392/12/23

سلام.خسته نباشید... من دانشجوی ارشد هستم و معدلم بالاست، بنظر شما معدل چقدر تو رتبه تاثیر میذاره؟ رزومه م باید چطوری باشه؟

احسان به آینده پژوهی : 1392/12/23

برادرم اونجوری که شما میفرمایید نیست اون سؤالایی که مرقوم کردین با رفرنس میگین اشتباهه کاملاً درسته فقط تو سؤال 86 حق با شماست کلید غلطه...سؤال 50 ام دو گزینه درسته. منم مطمئن نیستم درصدامو ولی حدوداً 43 تخصصی زدم 78 استعداد 21 زبان دعا کنید مجاز بشیم

m : 1392/12/23

واقعا همگی درصداتون بالاست نمیدونم شما ها همه رتبه یکید تازه انقد که همه برا دروس عمومی وقت کم اوردن همه حداقل20 رو زدید ماشالا بیکاری باعث توهمم میشه

somaye : 1392/12/23

سلام، من درصدام اینه تخصصی 50، استعداد 30 ، زبان تقریبا صفر تو رو خدا بهم بگید احتمال قبولیم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

کوروش - مدیریت : 1392/12/23

درباره درسای عمومی باید بگم اونقدی که هم فکر می کنین وقت کم نبود ! مخصوصا اینکه برای رشته مدیریت MBA خیلی آسون تر از کنکور ارشد بود ! این دوستانی هم که میگن 80 90 زدیم کاملا قابل قبول! منم ارشدم MBA بوده - تخصصی 38.9 زبان 77.8 استعداد 62.5 به نظرتون با توجه تخصصی خیلی پایین آیا رتبه خوب می تونم بیارم ؟

مرجان به m : 1392/12/23

سلام.من درصدای واقعیمو میگم.میشه بگید با درصدای تحصصی 40، زبان 30 و جی مت 16.رتبم جنذ میشه/؟

mبه مرجان سمیه و کوروش : 1392/12/23

شما باید میانگین درصداتونو حساب کنید و اگه بالای 46 باشه وضعیت مناسبی دارید

کیانا : 1392/12/23

تخصصی ۴۷ استعداد ۴۰ زبان۱۳. با توجه به بقیه فکر کنم ۴۰۰ هم نیارم :-(

امیر علی به m : 1392/12/23

سلام به شما.میشه بگید وضعیت مناسب یعنی رتبه چند؟ و اینکه 46 رو از کجا میگید؟منم درصدام تخصصی 47 زبان 15 و استعداد 15 است به نظر شما رتبم چند میشه؟

دانشجوی دکتری اصفهان : 1392/12/23

با سلام پارسال من با رتبه 122 و درصد های تخصصی 54 و زبان 44 و استعداد 21 قبول شدم. به نظرم کنکور امسال مشابه پارساله و امسال با توجه به اینکه سوالای تئوری بیشتر بود تقریبا میشه گفت راحتتر بوده . زبان هم به نظرم اسون تر میاد. استعدادو نرسیدم چک کنم ولی فکر نکنم خیلی متفاوت بوده باشه. مطمئنا کسی که زحمت کشیده باشه نتیجه میگیره.

کیانا : 1392/12/23

تخصصی ۴۷ استعداد ۴۰ زبان۱۳. با توجه به بقیه فکر کنم ۴۰۰ هم نیارم :-(

آیناز : 1392/12/23

علی : 1392/12/23

سلام ببخشیدیه سوال داشتم میگن زبان دکتری نمره منفی نداره با تشکر اگه کسی جواب بده؟

somaye به m : 1392/12/23

من میانگین درصدام 43 میشه که از 46 سه درصد کمتره، امیدی هست؟؟؟

هاتف : 1392/12/23

مریمMBA : 1392/12/23

سلام دوستان. من که کلی نا امید شدم. فکر میکردم تخصصی بالا زده باشم اما الان این در صدام شده. تخصصی 30 استعداد 27 و زبان 4 درصد

حمیدرضا : 1392/12/24

سلام. دوستانی که مالی شرکت کردن لطفا درصداتونو بگین. برای بنده: تخصصی 35 جیمت 40 زبان 20 معدل 19.2

eli : 1392/12/24

سلام همه خسته نباشن چقدر نظرات ضد و نقیض! یه عده میگن امسال سخت تر بود اما درصدای تخصصی 50 و 60 اینو نمیگه! میگفتن با دو هفته خوندم میشه دکترا قبول شد همه دور و بریای من که اینطور میگن قبول شدن! والا من که پارسال دو هفته خوندم با میانگین 30 درصد حتی مجاز به روزانه هم نشدم امسال خیلی بهتر خوندم اما تخصصی 36 جی مت 61 و زبان 23 زدم به نظرتون رتبه زیر 200 میارم؟ خیلی نگرانم

رحمان : 1392/12/24

سلام پویا جان من تخصصی 44 درصد ، استعداد 38 درصد و زبان سفید . به نظر شما رتبه ام چند می شه شانس قبولی دارم ؟

سهیل : 1392/12/24

سلام تخصصی 17 جی مت 33 زبان صفر . گروه مالی

حسین : 1392/12/24

سلام: به نظر من پاسخ کلید بعضی از سوالات اشتباه است. مثلا سوالات 74- 2، 77-3، 84- 1، 30-3، 31-3، 88-3، 56-3 می خواستم نظر سایر داوطلبان و منبع این سوالات را بدونم.

ارتابان : 1392/12/24

با سلام و ارزوی موفقیت برای شما دوستان دوستان به نظرتون من تو ازمون امسال مجموعه مدیریت درصد هایی که زدم به این ترتیب هستش زبان 91 استعداد تحصیلی 60 ریاضی و امار 15 تئوری های مدیریت 50 درصد به نظرتون رتبه ام حدودا چند میشه و ایا اصولا روزانه مجاز میشم بسیار ممنون از همگش شما. 

اشکان : 1392/12/24

برای بعضی از نظرات دوستان یک دقیقه سکوت

somaye به حسین : 1392/12/24

سوالاتی که گفتین من چک کردم کلید سنجش درسته و جوابای شما اشتباهه

مهرداد : 1392/12/24

آقای حسین: در مورد سوالات 56 و 74 حق با شماست اما در مورد بقیه نمی توانم اظهار نظر کنم

آیناز : 1392/12/24

سلام دوستای گلم لطفا رتبه من رو تخمین بزنید تخصصی 50 استعداد 50 و زبان 12

مهدی به حسین : 1392/12/24

77-88-30-31-84 که قطعا پاسخنامه درسته اون دوتای دیگه هم در هاله ای از ابهام برای همه!!!

حسین : 1392/12/24

من منابع را چک کردم. این سوالات دارای گزینه هایی است که بعضا هر دو درست است. سوال 30 گزینه های 3 و 4، سوال 74 گزینه های 2 و 3، سوال 84 بر اساس کتاب قلی پور حذف گزینه مطلوب برابر با تنبیه است که در اینجا قطع پاداش می باشد،77 بر اساس کتاب قلی پور و الوانی گزینه روانشناختی درست است. میتونم از خانم سمیه خواهش کنم منابع این سوالات رو بدن. داوطلبان عزیر قبولی و عدم قبولی در این کنکور با 4 - 5 تا تست تعین میشه. دو تا از دوستای من با تفاوت 8 درصد در درس تخصصی یکیشون قبول شده با رتبه 218 و یکی رد شده با رتبه 430، تنها 8 درصد. حالا اگه این کلید درست نباشه چی؟

یگانه : 1392/12/24

دوستانی که استعداد و زبان رو پنجاه به بالا زدن واقعا رسیدن؟؟؟؟ من رتبه 100اوردم ارشد اینجوری که شما میگین تاحالا برام پیش نیومده!!!استعداد واقعا وقت گیر بود وبعضا سوالا پیچیده!!!!چه جوریاست؟؟؟رکورد زدین واقعا.طبیعتا هرکی استعداد خیلی خوب زده زبانش حداکثر30باید باشه!!!!حداکثر!!چون وقتش کم بود.

حمید : 1392/12/24

دکترهای آینده بنده دارم توی بهترین دانشگاه ایران یعنی تهران می خونم خبری نیست نه کاری نه دلخوشی بهتره اصلا شرکت نکنید

آینده پژوهی به احسان : 1392/12/24

من به یقین میگم کلید بعضی از سوالات آینده پژوهی اشتباه هست البته کم هم نیستند من پارسال حدود 30 آینده پژوهی شدم یک نمونه سوال اشتباه دیگه که بچه های آینده پژوهی میتونن چک کنند و همچنین بچه های کارآفرینی چون سوالاتشون یکی بود فقط آینده پژوهی در قسمت آخر مدیریت راهبردی داشت و کارآفرینی ، نظریه های کارآفرینی بگذریم..... نمونه دیگر اشتباه بچه ها چک کنید سوال 30 در تحقیقات آزمایشی کور مضاعف چیست؟ جواب سنجش گزینه 4 هست و دوستان میتونن با مراجعه به کتاب روش تحقیق سرمد بازرگان کتاب سبزه ... صفحه 198 آخر صفحه را مطالعه کنند و جواب صحیح را پیدا کنن:) البته با چند تا از اساتید بزرگ جواب های غلط رو مشخص کردیم خیلی جالبه یاحق

ستاره : 1392/12/25

دوستای عزیز مدیریتی چند تا نکته به ذهنم رسید با توجه به کامنتا: 1- خداروشکر اکثر ماها فارغ التحصیل مدیریت هستیم و لازمه توی کنکور هم از مهارتمون استفاده کنیم، پس اگه تایم دفترچه دوم کم بود بهتر بود که با کمی مدیریت زمان با سوالای زبان شروع می کردین چون نیازی به محاسبه و تحلیل نداره و زودتر نتیجه میداد و بعد می رفتین سر جی مت !! 2- اونایی که میگن خودشون دانشجوی پی اچ دی هستن و خوندنش رو حالا به هر دلیلی به بقیه توصیه نمی کنن یادشون رفته که خودشون هم روزی برای داشتن همین موقعیت خیلی تلاش کردن و از این واقعیت اصلا نمیشه گذشت که همین الان هم دانشجوی دکترا بودن براشون اهمیت خودشو داره، همون طور که دانشجوی ارشد بودن واسه خود من که تو یکی از بهترین دانشگاه های ایران تحصیل کردم داشت. 3- میانگین 46 که یکی از دوستان فرمودن مناسبه با توجه به درصدای پارساله که زبان ضریبش 2 بوده و امسال با توجه به 1 بودن ضریب زبان و البته تعداد بالای سوالات تخصصی باید معیار دیگه ای داشت و البته پیش بینی دقیقی اصلا نمیشه انجام داد. 4- اینو هممون بعد این همه درس خوندن فهمیدیم که معمولا قبل از اومدن جوابا حرف زیاد زده میشه باید صبر کرد و منتظر نتیجه نهایی بود، امیدوارم که همه کسایی که تلاش کردن به حقشون که قبولی هست برسن.

حامد به آینده پژوهی ها : 1392/12/25

سوال 86 همون گزینه 1 (ادغام عمودی رو به پایین) درسته و کلید سوالات در مورد این یه سوال هیچ اشکالی نداره. (بله متاسفانه توی کتاب دیوید توی متنش اشتباه نوشته ولی توی جدول خود کتاب این اشکال درست شده، احتمالاً دوستان بر همون مبنای غلط فکر میکنند گزینه 2 درسته در حالی که گزینه 1 درسته)

حامد : 1392/12/25

این درصدها تخیلی نیست. به نظرتون چه رتبه ای توی آینده پژوهی میارم. تخصصی:20، استعداد: 75، زبان:0

علی اکبر به حمید : 1392/12/25

آقا حمید خودتون رفتین دکتر شدین تو ی دانشگاه خوب بزارید بقیه هم دکتر بشن چ اشکالی داره بالاخره خدا بزرگه کار هم پیدا میشه .

ناشناس به دکتر حمید : 1392/12/25

جناب حمید خان عزیز از صراحت لهجه من لطفا ناراحت نشید ولی زمانی اادعای شما قابل قبول و صادقانه هست که از دانشگاه انصراف بدید.

آینده پژوهی به حامد : 1392/12/25

آره حامد جان جدول کتاب رو هم دیدم و شکم از همان روز شرع شد به این ادغام رو به جلو یا پایین و رفتم تو اینترنت سرچ کردم کتاب های لاتین رو خوندم که متسفانه از انگلیسی خوب به فارسی ترجمه نشده بودند بهتون پیشنهاد میکنم یه سرچی تو اینترنت حتماً و حتماً واسه آگاهی خودتون بزنید جواب درست رو می فهمی forward یعنی رو به جلو توزیع کننده یا فروشگاه های توزیع....... backward یعنی رو به عقب عرضه کننده یا مواد اولیه........

آینده پژوهی به حامد : 1392/12/25

یادم رفت یک نکته ای رو ذکر کنم حتی اواخر کتاب دیوید تو مثال های مختلف ادغام backward و forward رو توضیح داده... چون دو کتاب راجبه مدیریت استراتژیک خودم ترجمه کردم این رو به یقین میگم در هر صورت حتی کلید ها رو مجدد برسسی نکن تخصصی 40 درصد زدم بحث من در اینجا درست و غلط یا حق و باطل هست نه نه 1/1 در شد بیشتر یا کمتر!!!!!!!! حال نظرم نسبت به درصد هات البته بستگی به رقبا داره که چقدر زدن و احتمال بسیار زیاد کلید های اولیه مجدد بررسی میشود اگه همین درصد هات هم تو کلید نهایی به دست بیاد رتبت حدود 50 میشد اشتبات اینه که زبان صفر زدی دو تا 25 خیلی از استعداد 75 و زبان صفر بهتره

حسن : 1392/12/25

سلام: اگر اعتراضی به کلید سوالات داشته باشیم چه جوری میتونیم به سازمان سنجش اعلام کنیم. ممنون میشم اگر اهنمایی کنید.

احسان به آینده پژوهی : 1392/12/25

ایشالا موفق باشید و به حقتون برسید ...دوتا سؤال آمار و یکی روش تحقیق و یکی راهبردی به نظر نیاز به اصلاح داره ولی باز میگم نه. 21 تا غلط نداریم من سؤالایی که نوشتینو باز چک کردم درست بودن شمام چک کنید باز اگه باز نظرتون عوض نشد حتماً باز بگین بررسی کنیم. سؤال 86 حق با شماست ادغام رو به جلو هست قطعاً کلید اشتباهه امیدوارم اصلاح شه...

somaye به حسین : 1392/12/25

اقا حسین سوال 84 که کاملا مشخصه میشه خاموش سازی منبع : رفتار سازمانی گریفین مورهد ترجمه الوانی و معمار زاده صفحه 153 و 154، خاموش سازی موجب کاهش تکرار یک رفتار غیر دلخواه به ویژه رفتاری که در گذشته مورد تشویق قرار می گرفته است ینی از طریق قطع پاداش های که قبلا به یک رفتار داده می شده...البته این سوال تکراریه سوال 92 هم توی ازمون دکتری به عنوان اخرین سوال اومده بود من هم چون قبل ازمون خونده بودمش جوابشو بلد بودم...در رابطه با سوال 30 باید بگم که قطعا جواب میشه یادگیری بر اساس کتاب سید جوادین و جلیلیان این سوال هم توی کنکور ارشد زیاد تکرار شده بود...سوال 74 هم من جوابشو نمیدونم سوال 77 هم باید بگم بر اساس کتاب سید جوادین و جلیلان بخش مدیریت منابع انسانیش(البته فکر میکنم توی کتاب منابع انسانی ارین قلی پور هم بود) قطعا باید جواب مکتب ویژگیهای عوامل انسانی باشه که من خودم گزینه یک رو زدم که نوشته انسانی ولی کلید سنجش گزینه زیستی رو زده و معلوم نیست چرا!!!

علی اکبر به ستاره : 1392/12/25

احسنت خوب جوابی دادی دکترا براش مهم که داره میخونه

حامد به آینده پژوهی : 1392/12/25

من هم رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک خوندم. شما اگر به تولیدکننده نزدیک بشی میشه روبه بالا و به مصرف کننده نزدیک بشی رو به پایین. توی این چندسال که ما هرچی کتاب خوندیم و هرچی استادها گفتند همین بوده.

حامد به آینده پژوهی : 1392/12/25

البته من سرچ کردم شاید هم توی کتابهای فارسی بد ترجمه شده و اساتید هم تکرار کردند.

آینده پژوهی به حامد و احسان : 1392/12/25

دوستان آینده پژوهی دقیقاً 24 سوالش اشتباه هست حال واسم مهم نیست اصلاح کنن یا نکنن البته بعضی سوالها مثل سوال 50 دو گزینه درست هست پارسال حدود 30 آینده پژوهی شدم امسال کتاب های زیادی رو عمیق خوندم حقیقتاً این سوالات اشتباه رو میبینم از این اساتید بی سواد، دیگه دوس ندارم ایران دکتری بخونم حتی با اساتید به نام آینده پژوهی که خوب نیست اسمشون رو ذکر کنم صحبت کردم گفتن حق با شماستتتت!!! تمام سوالات رو با ذکر منبع در آوردم ولی واسه آگاهی خودم در آوردم که جالبه فهمیدم عملکرد سنجش تو سالهای قبل چقدر عالییی!!! بوده، طرف یک عمر زحمت کشیده و یک دفعه کارنامه با درصدهای عجیب را بهش نشون دادن حال هم حال ندارم تک تک اشتباهات رو با رفرنس و صفحه بیان کنم مهم نیست پارسال حدود 30 شدم امسال بزار رتبم رو 500 اعلام کنن مهم نیست مهم فهمیدن نحوه سنجش سازمان سنجشه یا بی سوادی اساتید هست البته نه همه ولی تعدادشون هم کم نیست الان هم دارم رزومم رو اماده میکنم واسه گرفتن فاند دکتری و رفتن همش واسه خودتون:) یک سوال دیگر هم بهتون بگم که کلید سنجش اشتباس؟؟ چشم خواهم گفت دوستان چک کنن سوال 57 با توجه به کتاب نظریه‌های مدیریت و سازمان سید جوادین جلد اول عضو هیئت علمی دانشگاه تهران صفحه 145 نگاره 7-4 پارسونز (گزینه 1 یعنی انسجام درسته) سوال 30 در تحقیقات آزمایشی کور مضاعف چیست؟ جواب سنجش گزینه 4 هست و دوستان میتونن با مراجعه به کتاب روش تحقیق سرمد بازرگان کتاب سبزه ... صفحه 198 آخر صفحه را مطالعه کنند سوال 31 گزینه 4 صحیح هست با توجه به (روش تحقیق الوانی، دانایی فر، عادل آذر صفحه 348). سوال 27 دیگه به قرآن نوبرشه 27 گزینه 1 صحیح است و به اشتباه گزینه 2 که کاملاً غلط است را به عنوان جواب صحیح انتخاب کرده که با توجه به کتاب‌های روش تحقیق مختلف خصوصیت روش تحقیق علمی فزون طلبی است چون با هر فرضیه‌ای که مورد آزمایش قرار گیرد و تایید یا رد شود سنگی بر سنگ بنای علم افزوده خواهد شد پس فزون طلبی گزینه صحیح هست نه تقلیل گرایی! زیادن حال ندارم همه رو بنویسم بی خیال مهم نیستتتتتتتت همش واسه خودتون و موفق باشید وسلام

آینده پژوهی به احسان و حامد : 1392/12/25

بابا من خوندم که جواب رو میدونم و ایراد میگیرم اگه بگم از هر درس چندین کتاب های فارسی و لاتین رو از ( آمار، روش تحقیق، مبانی مدیریت، مدیریت راهبردی) خوندم به قرآن باور نمیکنید بحث من قبول شدن یا نشدنم نیست بحث حقیقت و عدالته و جواب درست یا غلطه....... جواب دکتری هم واسم مهم بود تا دیروز رزومم هم تا بخوای عالی هست ولی دیگه نه هر چند عذاب کشیدم از جواب های درستی که کلید اشتباه اومد ولی دیگه نمیخوام خودم رو واسه این چیزا ناراحت کنم Good luck

حمید به علی اکبر و ناشناس : 1392/12/25

دوستان من ارشد دانشگاه تهران دارم می خونم امسالم اشتباه کردم دکترا شرکت کردم ولی اصلا انتخاب رشته نمی کنم به خاطر عذاب وجدانی که برای پول آزمون دادم شرکت کردم، قبول میشم ولی به دنبال فاند گرفتنم خدا وکیلی از دانشگاه تهران بالاتر می خواین والا کار نیست، چرا اگه رتبتون زیر 20 بشه بازاریابی تهران بخونید خوبه بقیه رو دور بریزید از ما گفتن بود دوستان عزیز

مصطفی : 1392/12/25

بابا جان حرف این آقا حمیدرو گوش کنید......!!!!! ما که خیلی وقته بهشون گفتیم دکترای بیکار بدرد نمی خوره.... عمو جون...... اول کار و سربازی بعد درسسسسسسسس.... کار کار پول پوووول

Shahin : 1392/12/25

سلام کلید آمار آینده پژوهی مشکل داره، در سه مورد گزینه منتخب غلطه و در یک مورد گزینه درستی وجود نداره. مشخصا سوالات ٥، ١٧ و ٢٤ گزینه استباه در کلید قید شده و سوال ١٩ پاسخ صحیح نداره. لطفا دوستان اظهار نظر کنند. کی میدونه که در اینجور موارد به چه شکل عمل میشه؟

احسان به آینده پژوهی : 1392/12/25

داداشم قصد ناراحتیتو ندارم فکر کنم از ادبیاتتون مشخصه به اندازه کافی مثل ما تو فشار هستین ایشالا هرچی خیره همون براتون رقم بخوره... این بحثا باعث میشه یه کم چکش بخوره دانشمون برای همین کنجکاوم سؤالایی که به نظرتون غلط هستو بدونم نه رفرنس نه توضیح نه ذکر مصیبت! در مورد سؤال 82 من نزدم هیچ نظری ندارم. سؤال 75 اصلاً رفرنساتونو فراموش کنید به نظرتون سیاست و اهداف سالانه جزء اجرای استراتژی نیست؟! سؤال 72 رو نزدم و بلد نیستم. سؤال 64 از سؤالای قشنگ غیرتکراری مدیریت بود که به نظرم منطقی اینه که ساخت فولاد که بعد از اولین بار تکرار میشه و هیچ خلاقیتی نداره برعکس طراحی ادارات که فقط یه بار و با نوآوری همراهه. سؤال 27 من تقلیل گرایی زدم و مطمئنم درسته. نکته کلیدیش کشف قواعد علمیه. شما تو کشف قوانین و تفسیر و تبیین تا اونجا که میتونین مدلتونو ساده تر و پیچیدگیشو کمتر میکنین در واقع تو کشف قواعد مثل کارایی که شما تو تزتون قطعاً انجام دادین کوچیک کردن دایره وار فرضیتونه...57 و 62 رو نمیدونم بلد نیستم. سؤال 61 وقتی میگه تنوع داده سازمان مطمئناً توی شکلگیری اوبیه و کارافرینی نیست. وقتی میگه رسمیت و کنترل نداره مطمئناً رسمیت و کنترل گزینه 3 نیست و مشخصه 4 هست. باز خوشحال میشم به دور از تحقیر کردن نظراتتونو بدین و بقیه 24 تا غلط رو بشمریم. هدف من یاد گرفتنه نه اینکه بگم همه چیو بلدم و شما بلد نیستی... ایشالا موفق باشی در تمام مراحل زندگیت

سینا به آینده پژوهی : 1392/12/25

سلام.اگه واقعا اینطور که شما می گید باشه با این همه سوال اشتباه ، چیزی جز اظهار تاسف نمیشه گفت. من سوالات رو بررسی نکردم ولی از اینکه خودم هم تخصصی 10 تا غلط داشتم تعجب کردم. راستی شما که پارسال رتبه 30 شدین درصداتون چطوری بود؟ به نظرتون امسال با درصدای تخصصی 27 و استعداد 45 چه رتبه ای رو تخمین می زنین؟ سپاس

آیناز : 1392/12/25

ای بابا..چرا کسی جواب منو نمیده؟ اگه رتبه من رو تخمین نزنید, قهر میکنما.... تخصصی 50 استعداد 50 و زبان 12

ناشناس به ایناز : 1392/12/26

ایناز خانم میانگین در صد های من تقریبا مثل شماست تخصصی 54 استعداد 48 زبان 3 . من حدود 150 تا 200 رو پیش بینی میکنم. دوستان اگه نظر دیگه ای دارند بگن لطفا .

مینا به حمید : 1392/12/26

اووه آقا حمید ما فکر کردیم دانشجوی دکترایی که اینقد نظر میدی خودمونم میدونیم کار نیست ولی بهتر از هیچیه

مینا به ناشناس : 1392/12/26

فکر کنم یکم خوشبینانه تخمین زدید بین بچه ها تخصصی 70 و حتی اسعداد و زبان 90 هم بوده

سمیرا به مینا : 1392/12/26

مینا ولی من قکر می کنم تخصصی 70 و استعداد 90 باید کمی توهم باشه !!!

ناشناس به مینا : 1392/12/26

پارسال هم کسی بوده که تخصصی 69.5 زده باشه یا کسانی بودند که زبان رو 80 یا 90 زده باشند البته استعداد فکر کنم امسال اسونتر بود. ولی درصدهای رتبه های 150 تا 200 حدودا با در صدهای ایناز همخونی داره البته این رو هم در نظر بگیرید که درصد های زبان پارسال به علت نداشتن نمره منفی حدود 20 تا 25 درصد بالاتر خودشو نشون میده .

ناشناس به مینا : 1392/12/26

مینا خانم شما به علیرضا با درصدهای تخصصی 65 استعداد70 و زبان 65پیام دادیید که رتبش شبیه رتبه 26 پارساله !!!!در صورتی که درصدهای رتبه 4 پارسال : تخصصی 66 استعداد 34 زبان61. به نطر من اگه درصدهای علیرضا واقعا این باشه رتبش 1 میشه

سمیرا به ناشناس : 1392/12/26

پارسال زمان کافی بود در ضمن ریاضی و آمار خیلی ساده تر بود ، بعید هست کنکور امسال تخصصی رو به مرز 70 برسونه، زبان نمره منفی نداشت!!!

ناشناس : 1392/12/26

نظر من هم به عنوان کسی که لیسانس مهندسی خوندم اینه که ریاضی بسیار سخت بود امار هم از پارسال سخت تر بود .

حامد به آینده پژوهی : 1392/12/26

سلام ای کاش من میدونستم شما چرا این قدر به پاسخنامه گیر میدید. عزیزم قصد توهین ندارم ولی شما اطلاعاتت غلطه. ببین عزیزم توی روش تحقیق برای رسیدن به نتیجه باید موضوع پژوهشی که روش کار میکنی را کوچکش کنی یعنی هرچقدر عوامل موثر بر حوزه پژوهشی محدودتر، کار دقیقتر است. به همین دلیل تقلیل گرایی روش کشف قواعد علمی است (فزون طلبی مربوط به ویژگی کلیت علم برای دانستن بیشتر می باشد). پس سوال 27 هم همون گزینه 2 صحیح است. پاسخنامه اگر غلط هم باشه یکی دوتاست نه بیشتر (مثلاً در مرود 86 من شک دارم) من احساس میکنم شما سر کلاس حضور نداشتید و رشته ارشدتون غیر از مدیریت بوده و فقط کتابها را مطالعه کردید به همین دلیل این مشکلات پیش میاد.

سامان به آیناز : 1392/12/26

آیناز جان. تخمین زدن رتبه اون هم روی هوا به دردت نمی‌خوره. زیاد دلت رو به این تخمینها خوش نکن. ولی محض اینکه یه براوردی از خودت به دست بیاری می‌تونی از داده‌های آزمون پارسال که تو خود سایت هست استفاده کنی و با استفاده از مدل رگرسیونیش ترازت رو برآورد کنی. و بعد هم رتبه‌ات رو تخمین بزنی. اینم مدلش: Taraz=36*Zaban)+(18*GMAT)+(72*Takhassosi)+(100*Moadel) البته امسال ضریب زبان کم شده ولی چون به دلیل کمبود وقت خیلی‌ها زبان رو پایین زدن تاثیر زبان به نظر می‌رسه مثل پارسال یا حتی بیشتر از پارسال باشه. بازم اینا یه تخمینه. ضمنا در قسمت معدل باید معدل موثرت رو بزاری.(معدل کارشناسی وزن دار + کارشنناسی ارشد وزن دار تقسیم بر 2).

پویا : 1392/12/26

با توجه به تغیر ضریب زبان از 2 به 1 ضرایب زبان - استعداد و تخصصی مدل جناب سامان به ترتیب به 21 - 21 و 84 تغیر میکند وضمن اینکه با توجه به داشتن نمره منفی برای زبان حدود 20%(اگه زبان صفر زده اید 25% و مثلا اگه 20% زدید حدود40% زبان رو در فرمول قرار بدید)به درصد زبان امسال خودتان اضافه کنیدو در فرمول قرار دهید

حمید به ستاره : 1392/12/26

ستاره خانم جواب فرمایشتونو اون بالا دادم بخونید لطفا

آینده پژوهی به حامد و سینا و احسان : 1392/12/26

سلام 1) سینا جان با تخصصی 27 و استعداد 45 و زبان 0 فقط میتونم بگم زیادبه قبولی امیدی نداشته باشید مگر اتفاق خاصی بیفته مثلاً همه خراب کرده باشن یا ظرفیت زیاد بالا رفته باشه که بعید هست چون تخمین رتبه رو کار درستی نمیدونم بستگی به درصد های رقبا داره 2) حامد خان لیسانس و ارشدم هر دو مدیریت تو دانشگاه های تهران و دولتی و روزانه بودم البته افتخاری هم نداره..... به خاطر پرسیدنت میگم....، رشته علوم انسانی و علوم اجتماعی رشته های میشه گفت نسبی هستند بر خلاف مثلاً تجربی که علوم مطلق هست ولی من با توجه به کتاب هاب که خوندم نظرم رو دادم با دلیل هم گفتم دلیلم کتاب و صفحه کتاب هست حال که ما قصد تصحیح جواب رو نداریم مهم نیست شما راست میگید راضی شدی! من که درصدهام خوب هست ولی انتظار خیلیییی بهتر از اینا رو داشتم و الان احساس میکنم شاید خیلی ها، خیلی بهتر زدن و ظاهراً هم نه کامنتی میزارن نه این خاله زنک بازی ها رو ادامه میدن:):):) راستشو بخوای من رو قبولیم دیگه حسابی باز نکردم البته شاید هم زیر 10 شدم ولی این رشته آینده پژوهی رشته عجیبیه هیچس معلوم نیست رقبات معلوم نیست ولی یک چیز مهم اینه که نباید زبان رو سفید به معنی صفر گذاشته باشی پارسال حدود 1000 شرکت کننده داشت امسال شاید 2000 نفری شده باشه. 3) احسان عزیز در مورد سوال 61 پرسیدی چک کن: گزینه 1 صحیح است با توجه به (صفحه 358 جلد اول نظریه‌های مدیریت و سازمان سید جوادین و مدیریت استراتژیک علی رضا علی احمدی  صفحه 269 و آخر فصل یک تئوری سازمان رابینز). سوال 57 گزینه 1 صحیح است یعنی انسجام (کتاب نظریه‌های مدیریت و سازمان سید جوادین صفحه 145 نگاره 7-4 پارسونز). چندین تا سوال رم هم قبلاً گفتم جالبه وقتی میرید چک میکنید میبینید نظ من درسته هیچی نمیگید:):):) مثل سوال های سوال 30 گزینه صحیح 2 است (بی طرفی در آزمایش و قضاوت) با توجه به (روش تحقیق بازرگان و سرمد و الهه حجازی صفحه 198 پایین صفحه) سوال 31 گزینه 4 صحیح هست با توجه به (روش تحقیق الوانی، دانایی فر، عادل آذر صفحه 348). سوال 60 گزینه 2 صحیح است یعنی نسبت عملیات درونی به ستاده (سوال تکراری مدیریت اجرای سال 1392 سوال 124 و همچنین با توجه به فصل دوم کتاب رابینز نمودار اثربخشی). خسته شدم انقدر تایپ کردم :) من دیگه نمیدونم با چه زبونی صحبت کنم یا بنویسم بابا همگی بیاید صلوات بفرستیم:))) این قضیه ختم به خیر بشه هرچند من شاکی هستم نسبت به کلید ها ولی من میگم صلوات بفرستیم شماها که رفرنس و کتاب و صفحه کتاب من رو قبول ندارید پس هر زمان هر کدام از شما سه دوستان این متن رو خوندید یه صلوات بلند بفرستید و این بحث رو خاتمه بدیم Send blessings to us

سعید به مینا : 1392/12/26

مینا خانم داشتم نظرات رو میخوندم بعضی مطالب واسم جالب بود!اولا درست نیست کسی رو مسخره کنید! اگه آقا حمید میگن کار نیست بیراه نگفتن! حداقل ایشون دانشجوی دانشگاه تهران هستند. دانشگاهی که ارشد گرفتن تو اون از صدتا دکتری تو دانشگاه های دیگه با ارزش تر هست. بنده هم دانشجوی دکتری علوم سیاسی دانشگاه تهران هستم. همین قدر بگم که واسه بنده هم کار نیست شما که دیگه ... درضمن این تخمین زدن هاتون واقعا خنده داره و این رو هم بدونید تا مقاله و رزومه قوی نداشته باشید حتی با رتبه 1 هم قبول نمیشید.موفق باشید

شرفی : 1392/12/27

سلام دوستان. همگی خسته نباشید تخصصی 58، جیمت 33 و زبان 28 نظرتون در مورد رتبه من چیه؟ با سپاس فراوان

رهگذر : 1392/12/27

با سلام خدمت دانشجویان مدیریت من اصلا توی فیلد مدیریت نیستم راستش هم پزشکم هم دانشجوی PHD واتفاقی با این سایت اشنا شدم ( البته نه خیلی اتفاقی! ) . خداییش نظرات شما ها چند تا چیزو نشون میده : 1- سطح اضطرابتون بالاست 2-الگوی فکری وسواس تو درصد زیادی از شما غالبه بابا جان اخه تو روز چند بار سر زدن و مرتبا تخمین رتبه تو امتحانی که اساسا ساختارش با پارسال تو زمان و ضریب تفاوت کرده یه جور کلید کردن مغزه دیگه! پیشنهاد می کنم چند روزی به این ذهن های خسته و با پشتکار استراحت بدین و از لطافت بهاری لذت ببرین تا تجدید قوا کنین بعد میتونین با قدرت به بحث داغتون پیرامون مصاحبه و اثر معدل و دیگر فاکتور ها بر ان بپردازید. سال نو مبارک!

حمید به سعید : 1392/12/27

از شما به خاطر صحبت هاتون ممنونم والا من قصد بدی نداشتم از گفتن این حرف ها فقط اطلاعاتی که میدونستم رو گفتم. من در مورد مصاحبه با اساتید دانشکدمون صحبت کردم میگفتن طرف رتبه 1 هم باشه باید هم چند تا مقاله و هم حداقل 1 کتاب با اساتید تالیف یا حداقل ترجمه کرده باشه، در ضمن فرمودن کسانی که دانشجویان خودمون باشن اولویت بیشتری نسبت به بقیه دارن ولی در کل کار نیست چه برای کسی که تهران بخونه چه کسی که پردیس بخونه.

مینا به سعید : 1392/12/28

من هم لیسلنسو دانشگاه تهران بودم ارشدم علامه سال 91 فارغ اتحصیل شدم ولی با اینکه خیلی وقته درسم تموم شده و از بازارکار اطلاع دارم بچه هارو ناامید نمی کنم این آقا فقط میتونه واسه خودش تصمیم بگیره نه بقیه در ضمن من فقط رتبه هارو طبق پارسال گفتم و نگفتم که صددر صد قبولید

ستاره به همه دوستان : 1392/12/28

میشه برای منم ی تخمینی بزنید تخصصی ٤٥٪ و استعداد٢٠٪ و زبان سفید با معدل ١٩ آیا اصلا امیدی به مجاز شدن هست ؟؟ ممنون میشم ج بدید

سعید به مینا و حمید : 1392/12/28

مینا خانم منم با حرفتون موافقم که انسان نباید ناامید باشه و باید برای زندگی بهتر بجنگه! وگرنه منم الان در حال سختی کشیدن و درس خوندن نبودم! هر چند با امید واهی هم زیاد موافق نیستم! اگه یکم از حرفاتون ناراحت شدم چون دیدم یکم بوی تمسخر گرفته! یادمون باشه ایشون پسره مسئولیت های بیشتری رو باید تو زندگی عهده دار بشه و واسه همینه که کار و درآمد واسش در اولویته و باید هم باشه. دم عیدی آرزو میکنم هر کی به هر چی که میخواد برسه انشاا... موفق باشید

هادی : 1392/12/28

سلام به همه دوستان بچه هایی که زبان خوب زدند میگن چه کتابایی خوندن؟ ممنون میشم که منابع زبانتون رو بگید

امین به حمید دانشگاه تهران(مالی) : 1394/0-10/

سلام حمید منم مالی شرکت کردم درصدام تخصصی 38 استعداد 36 زبان 6.5 به نظرت مجاز میشم؟ سوالات امار و ریسک هر کدوم 2 تا به نظرم جواب سنجش اشتباه است! بچه های دانشگاه تهران چه جوری دادن امتحان رو؟ منتظرم جوابتونم مرسی

حمید رضا به امین : 1394/0-10/

امین جان میشه بپرسم کدوم دانشگاه خوندی و معدل کارشناسی و ارشدت چند بوده؟ از دوساتون کسی بوده که مالی داده باشه؟ اگه بوده میشه بگی چطور دادن مخصوصا تخصصی هارو؟

حمید به مینا : 1394/0-10/

مینا خانم بنده اومدم واقعیتو گفتم کاری ندارم شما کجا خوندین من به عنوان عضوی از دانشجویان دانشگاه تهران و صحبت هایی که اساتید در مشاوره هاشون به ما گفتن اومدم این حرفو زدم اصلا برای من مهم نیست هر کاری شما دوس دارین انجام بدین من وضعیت الان رو گفتم خودمم امسال آزمایشی شرکت کردم با این حال قطعا با درصدام رتبم زیر 50 میشه ولی انتخاب رشته نمی کنم و در تصمیمات شما و دوستان هم دخالتی نمی کنم. امیدوارم به نتیجه دلخواهتان برسید. موفق باشید

امیر : 1394/0-10/

سال نو بر تمامی دوستان فوق و سایت مدیر مبارک.

امین به حمیدرضا: : 1393/01/01

سلام من ارشد اقتصاد م و مشهد درس میخونم میانگین معدلم 16 هست شما چطور دادین امتحان رو ؟ کدوم دانشگاهین رشته تون مالی هست تو ارشد؟ مرسی

حمید .دانشگاه تهران : 1393/01/01

به امین (مالی ) با سلام سال نو مبارک از بچه های تهران تنها 4 نفر شرکت کردن وفقط من جدی خوندم درصد هام تخصصی 45جی مت 45 زبان صفر احتمالا با این شرایط هر دوتامون مجاز بشیم .ارشدتون کدوم دانشگاه بوده امین جان ؟؟؟؟؟؟ احتمالا 5تا از کلید های سازمان سنجش اشتباه باشن !!!!!!!!37-42-49_72-82.بچه های مالی لطفا چک کنید .

سعید : 1393/01/02

سلام دوستان با تخصصی 53 هوش 20 وزبان 5 درصد احتمال رتبه زیر 500 هست ؟معدل 15/20اگه امکانش هست حدس بزنید .

امین به حمید دانشگاه تهران(مالی) : 1393/01/02

سلام حمید جان سال نو شما هم مبارک مرسی. من ارشد اقتصاد مشهد میخونم ترم اخرمه . باشه من هم چک میکنم سوالاتی که گفتین حمید جان امیدوارم موفق باشین.

حمید رضا به امین : 1393/01/02

سلام، سال نو مبارک. من بهشتی خوندم و میانگین معدلم 18 هستش، اصلا نخونده بودم اما درصدام تقریبا تخصصی 35، جیمت 30 و زبان 15 هسش.بنظرت مجاز میشم؟

حمید رضا به حمید .دانشگاه تهران : 1393/01/02

آقای حمید .دانشگاه تهران شما ورودی چه سالی هستی و معدلت چند بوده؟ از درصدای تخصصی سایر دوسات تو دانشگاه تهران خبر داری چند بوده؟؟؟

حمید رضا به حمید .دانشگاه تهران : 1393/01/02

آقای حمید .دانشگاه تهران شما ورودی چه سالی هستی و معدلت چند بوده؟ از درصدای تخصصی سایر دوسات تو دانشگاه تهران خبر داری چند بوده؟؟؟

امین به حمیدرضا: : 1393/01/02

سلام من هم کمتر از یه ماه درسای جدید رشته تو ن ر و خوندم مثلا تئوری مدیریت. ریسک . مبانی بازارها و نهاد های مالی برای اولین بار شرمنده حمید من نمیتونم پیش بینی کنم مجاز میشید یا نه از حمید دانشگاه تهران بپرسید اما من اگه مجاز هم نشدم خیلی ناراحت نمیشم چون وقت کافی برای درس خوندن نداشتم و برای امسال وقت کافی دارم منتظر نتایج میمونم امیدورام هر کی تلاش کافی رو انجام داده نتیجه مطلوبش رو بگیره . مرسی

یکی : 1393/01/04

خوش بحالتون بچه ها امیدوارم همگی قبول شید من با وجود مشکلات و موانع زیاد تو این ترم (که یکیش دفاع از پایان نامه بود) سعی کردم قبول شم اما استعداد و زبان خیلی میترسم بخصوص اینکه منفی زده باشم.....کاش حداقل شبانه قبول شمم...برام دعا کنید

محمد فاضل : 1393/01/05

سلام با کلید سوالاتی که روی سایت سازمان سنجش بود ومواردی را که یادم بود در صدای زیر رو زدم در صورت امکان حدس بزنید رتبه ی من چند می شه ؟ اگه ممکنه تشکر تخصصی حدود 40تا 45 جی مت 30تا 35 زبان 20تا 25

دانشجوی دکترای مالی دانشگاه تهران : 1393/01/05

با سلام آقا حمید شما مطمئن هستید که دانشجوی دانشگاه تهران بودید؟ اون سوالایی که شما مطرح کردید در مورد کلید های سنجش که اشتباهن...بعضیاش در حد لیسانس مالی هستند (مانند سوال 37) که پاسخ 16/66 صحیح است.

مالی به دانشجوی دکترای مالی دانشگاه تهران : 1393/01/06

سلام خسته نباشید ببخشید با توجه به سطح آزمون امسال به نظر شما دروس تخصصی از چند درصد به بالا خوب حساب میشه؟ممنون

حسین به مالی : 1393/01/06

سلام. شما مالی کنکور دادید؟میشه درصداتونو بگید؟

tt : 1393/01/06

سلام به همگی. نظرتون راجع به این درصدا چیه؟ تخصصی:35% - جیمت 70% - زبان 15% چه رنج رتبه ای حدس میزنید؟

مالی به حسین : 1393/01/06

سلام بله من مالی بودم.ولی درصد تخصصی رو فقط حساب کردم که 35 درصد بود.شما درصداتون چند بوده؟

دانشجوی دکترای مالی دانشگاه تهران به مالی : 1393/01/06

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما.... دروس تخصصی مالی (غیر از ریاضی و آمار و تئوری مدیریت) 40% به بالا خوب، 50% به بالا خیلی خوب

مالی به دانشجوی دکترای مالی دانشگاه تهران : 1393/01/06

واقعا ممنون از پاسخگوییتون.من فکر میکنم کلا دروس تخصصی با احتساب ریاضی و آمار و تئوری 35 زدم.به نظر شما با جی مت بالا ممکن است جبران بشه؟بازم ممنون

فاطیما : 1393/01/06

سلام، کسی از باغبانی اینجا نیست؟؟؟ میخوام بدونم کنکور چطور بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانشجوی دکترای مالی دانشگاه تهران به مالی : 1393/01/07

خواهش میکنم... برای دروس تخصصی متوسط رو به بالا زدید.... اما در صورتی که جی مت و زبان رو خوب زده باشید و معدلتون هم خوب باشه...میشه امیدوار بود...اما پیشنهادم به همگی اینه که ارامش خودتونو حفظ کنید...از تعطیلات نوروز لذت ببرید...چون دیگه الان نمیشه چیزی رو تغییر داد و تا چند روز دیگه نتایج میاد...انشالله هر کسی زحمت کشیده و تلاش کرده، خوشحالی و لذت رو هم داشته باشه که قطعا همینطور میشه

مالی به دانشجوی دکترای مالی دانشگاه تهران : 1393/01/07

واقعا ممنون از اینکه وقت گذاشتید و پاسخ دادید.ممنون از صحبتاتون امیدوارم هم واسه خودم و هم بقیه ی دوستان که بتونیم به صحبتی که فرمودید عمل کنیم... سا خوبی داشته باشید

امین : 1393/01/15

با سلام به نظرتون با تخصصی 25 زبان 75 و استعداد 15 احتمال قبولی تو مجموعه مدیریت وجود داره؟ ممنون

مهدی : 1393/01/16

با سلام. کسی از بزرگواران می دونه، زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری تاریخش چنده؟

مدیریت اجرایی : 1393/01/17

تا آخر فروردین اعلام نتایج می شود. دوستان لطفا منابعی که برای مدیریت مطالعه فرمودید بگید تا ماهم استفاده کنیم.

مهدی : 1393/01/17

با سلام. دوستان فکر می کنن سطح امتحان امسال دکتری مدیریت، شبیه سال گذشته بود یا سال 91 ؟ ممنون میشم اگه تعدادی از بزرگواران جواب بدن.

کوروش - مدیریت : 1393/01/18

به نظر من به مراتب آسون تر بود- فقط آمارش سخت تر بود و وقت زبان و استعدادش کم- در مجموع خیلی آسون تر بود-

هاشم : 1393/01/20

سلام.به نظرمن سوالات تئوریش خیلی شبیه به سال گذشته بود،حتی میشد یکم بالاتر زد ولی چون سوالات ریاضی وآمارش نسبت به سال پیش یکم سخت تر بود،من احتمال میدم درصد داوطلبا خیلی شبیه به سال گذشته باشه چون حتی اگه تئوری خوب زده باشن،ریاضی وآمار یکم درصداشون میاره پایین. جی مت و زبانشم خوب بود ولی به دلیل زمان کمی که داشت و اینکه در درس زبان نمره منفی داشتیم ،درصد عمومی به نسبت سال پیش پایین تره(همه اینا نظر شخصی،اگه کسی مخالفه من از همین الان تسلیمم).

علی : 1393/01/20

به نظر من نسیت یه سال گذشته سختر بود ولی قابل مقایسه با سال 91 میشه بگی . در ضمن میانگین رتبه 1تا 10 بین 50تا 60 تمام دوستان قبل از اومدن کلید سوالات درصد های خودشون بالا در نظر گرفتن بعد از انتشار کلید اینطور نبود با ارزوی موفقیت برای دوستان

مهدی : 1393/01/21

با سلام از عزیزانی که دکترای مالی میخونن خواهش میکنم بگن که به چه میانگین درصدی قبول شدن خودشون و همکلاسیها و تعداد مقالات و کاراشون چی بوده ؟ در ضمن من لیسانس مکانیک از فردوسی دارم آیا در مصاحبه یک نکته مثبته یا منفی ؟ خیلی ممنون

حمید به مهدی : 1393/01/21

سلام آقا مهدی شما ارشدت چی بوده که دکترای مالی شرکت کردید؟ ببخشیدا به نظر خودت کارشناسی مکانیک برای دکتری مالی میتونه نکته مثبتی باشه؟

بچه ها به من توجه کنین :D : 1393/01/23

بچه ها من لیسانس زبان بودم .. امسال ارشدمدیریت بازرگانی شرکت کردم رتبم هم به امیدخدا فک کنم خوب شه...واقعا برای دکتری مصمم هستم.. یا درایران یا خارج... ولی ازوقتی که کنکور ارشد دادم احساس میکنم دارم بیخودی وقت هدر میدم... ینی تامهر که ایشالا برم سرکلاس چیکارکنم؟ تابستونمو چطوری بگذرونم؟ همش بچرخم؟ چون تغییر رشته ای ام هستم ازمدیریت اطلاعات چندانی ندارم نمیدونم چی بخونم که برام مفید باشه...چیکارکنم؟ حیفه اینهمه وقته :( توروخدا ممنون میشم منو راهنمایی کنین بزرگترای مهربون :)

علی به بچه ها به من توجه کنین :D : 1393/01/23

توصیه من خوندن زبان + خوندن مقالات مدیریت مجلات هست که اکثرا نسخه های رایگانشون در اینترنت و سایتهاشون هست

یه دانشجو : 1393/01/26

من با تخصص 57 و استعداد 70 و زبان 46 بنظرتون رتبه زیر 10 میشم؟

دانشجو به یه دانشجو : 1393/01/26

سلام رشتتون چیه؟

بچه ها به من توجه کنین به علی : 1393/01/26

علی آقا فرقی نمیکنه چه مقاله ای باشه؟ باچه کلماتی تواینترنت سرچ کنم؟

فردین به دانشجو : 1393/01/26

تا به حال تو مدیریت و رشته های دیگر کارنامه ها نشون دادن کسی استعداد 70 درصد نزده!!!!! با وجود زمان کم استعداد امسال که قطعاً درصدها پایین میاد؛ حالا شاید شما رکورد رو بزنی ولی خیلی بعید هست!!

فاطمه : 1393/01/27

من موندم این درصدهای تخیلی رتبه های یک امسال زیادهه.ما که انقد خوندیم.انقدر بااعتماد به سقف نمیگیمممم.اونم علامه

حمید : 1393/01/27

به یه دانشجو الکی میگی!!!!!!!!!!!!!!!!(پنجعلی خان ) انصافا روش درس خوندنتون چطور بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که تونستید تو 90دقیقه 70درصد جی مت و47درصد زبان بزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانشجو به فاطمه : 1393/01/27

چرا هر کی درصدهای بالا میگه فکر میکنید تخیلیه؟علامه خوندن و زیادی خوندن برای کنکور خوب دادن کافی نیست،مهم آینه که بدونی چی بخونی و با چه کیفیتی بخونی،انشالله که هر کی درست تلاش کرده موفق باشه.

فاطمه به دانشجو : 1393/01/27

یکی از ویژگی مدیران ینه که براساس اطلاعات درست تصمیم بگیره.هنوز نتایج نیومده.تازه این کلیدهای که استادا دادن همشون حداقل 10درصدی باهم متفاوته.ولی من با باکیفیت بالاخوندم که علامه قبول شدم.ومدرک زبان هم دارم.ولی مثل شماتخیلی درصد نمیگم.تازه بگم علامه بزرگترین دانشگاه علوم انسانی واستادای تاپی دارههه.

فردین : 1393/01/27

البته این درصد های تخیلی طرف تو ذهنش هست که هنگام رفتن سر جلسه به این درصدها برسه و سوالات رو جواب میدن تا به درصدهای ذهنی خودش که دوس داره واقعی بشه... ولی موقع اعلام نتایج یا کلید ها درصد ها به شدت به خاطر جواب های غلط پایین میاد و طرف شوکه میشه و در کل امسال درصدهای جی مت و زبان قطعاً پایین تر از پارسال هست و این به دلیل سختی سوالات نیست بلکه به دلیل زمان محدود و نمره منفی زبان است..... بسیاری از داوطلبان به زبان نرسیدن یا برای حل سوالات زبان قسمتی از سوالات جی مت را بدون پاسخ گذاشتن

مریمMBA : 1393/01/28

دوستان هیچ چیز بعید نیس. شاید ایشون واقعا در صدهاش همینه... ما خوشحالیم که چنین نخبه هایی داریم. میشه بگید چی خوندید و روشتون چی بوده. ممنون میشم دانشجو

فاطمه به مریم mba : 1393/01/28

خیلی از دوستام که رتبه زیر 50بودن وباهم امتحان دادیم وقت کم اورده بودن.من کتاب عرفانیان رو از بر بودم.زبان رو هم تو دکترا باید درحد تافل باشی.چون امسال زبان نمره منفی داشت درصدها میانگین از 20 درصد به یک درصد میرسه.چون پارسال شانسی میزدی حداقل 40 بود.بعد مریم جان تایم امسال نسبت به پارسال کمتر بود تو عمومی .وریاضی وامارشم خیلی سخت تر بود.عمرا کسی میتونست تواین تایم هردو رو بالا بزنه.

سجاد : 1393/01/28

بچه ها هییییییچ چیز قابل تشخیص نیست. مثل یه مسابقه دو میدانی که هیشکی را نمی بینی و خودت فقط داری می دوی لذا با تخمین و احتمال حرف نزنید بزارید 2 روز دیگه نتایج واقعی بیاد. بهش فک نکنید چون رتبه شما دیگه مشخص شده و نگرانی شما فایده ای نداره . باهاش کنار بیاید این دو روز...خدا کریمه.

کوروش - مدیریت : 1393/01/28

حالا ناراحت نشین- ولی مثل اینکه خیال می کنین باهوش تر از خودتون نیست هیچ جا ؟ یکی زبان و جی متش خوب بوده بالا زده ! چرا هی بهش می پرین! درصدای من از توی عومومی از درصدای یه دانشجو خیلی بیشتر بوده! آیابه نظرتون امکان نداره ؟ هفته دیگه که نتایجو زدن با مدرک بهتون میگم- ولی تخصصی خیلیم پایین بود مجاز شم شاهکاره!

دانشجو به فاطمه : 1393/01/28

من هم تهران خوندم،درصدهای هم بالاست،حالا تا یکشنبه صبر میکنیم تا مشخص شه کی تو تخیلاتش سیر میکنه،کسی که خودش آزمون رو خوب داده باشه متوجه میشه که این درصدها یی که بعضی بچه ها میگن میتونه درست باشه

فاطمه به دانشجو : 1393/01/28

انشالله که بیاری رتبه که میخای.در ضمن نمره زبانم از شما بالاتره.ولی نمیگم 70 70.در زضم تو چطور نمیدونی با این درصد ترازت چندهههه من موندم.

دانشجو به فاطمه : 1393/01/28

من اون دانشجویی نیستم که درصدهاشو گفته،فقط خواستم بگم صرف اینکه تو یه دانشگاه مطرح درس میخونیم دلیل نمیشه فکر کنیم درصدهای بالای بقیه بچه ها امکان پذیر نیست،قبل از شروع کنکور یکی از بچه های یه دانشگاه شناخته شده کلی سخنرانی برای اطرافیانش میکرد که چند ماه خونده،کلاسهای کدوم استاد تاپ رو رفته و... اما جالب بود که 20 دقیقه مونده به اتمام زمان جلسه رو ترک کرد با کلی اعتماد به نفس!!!در کل انشالله همه موفق باشیم

fatemeh : 1393/01/28

من کلاسی نرفتم.فقط خودم خوندم.تا اخرین تایمم موندم.امتحانم خوب دادم.ولی هیچ چیز احتمالش صد نیستتت.

مریم MBA : 1393/01/30

فاطمه جان ایشاله که نتایج زحماتتو میبینی. من با کوروش موافقم اگه کسی در صداش بالاس حتما همین طوره که میگه. من خودم دانشگاه پیام نور درس میخونم و 48 واحد MBA گذروندم و شاید کتابهای حجیمی خوندم که شمایی که دانشگاه علامه هستی نخوندی.پس اینکه کدوم دانشگاه باشی زیاد مهم نیس. :) دانشجو عزیز نگفتی رمز موفقیتت چی بوده؟؟؟ میشه به ما هم بگی

فاطمه به مریم : 1393/01/30

عزیزم من لیسانسم پیام نور بود وارشد علامه.و زمان مانمره منفی داشت تازه نمره میان ترم دس استاد نبوده.ولی ارشدم علامه بوده واین تفاوت رو دیدم چون برای هر درس چند تا منبع حجیم داشتیم وبدون تو دکترا مقاله کار پژوهشی وتدریس تو دانشگاه مهمه.با اینکه من الان مدرس پیام نور هستم این رو میگم.یکم واقع بینانه نگاه داشته باش نه رویایی.

ناشناس : 1393/01/30

چند تا از دوستان من در دانشگاههای مطرح دنیا درس میخونن اینقد که بعضی از ما علامه علامه میکنیم ادعا ندارن . اخه صبح تا شب درس خوندن و تست زدن و قبول شدن تو دانشگاه علامه که ملاک نیست مهم اینه که با سواد بیای بیرون قدرت تحلیل داشته باشی مهارتهای ارتباطی قوی وعوامل زیاد دیگه ای که نوع دانشگاه یکی از اونهاست نه همه داستان

بهشتی : 1393/01/30

با ناشناس موافقم :))) بابا من دانشگاه بهشتی درس خوندم دوست دانشگاه تهرانی ام زیاد دارم یه بار از دهن اینا دانشگاه تهران بیرون نیومده...حالاخوبه همه از وضعیت رو به قهقرا رفته ی علامه باخبریم:)) علامه یه زمانی علامه بود نه الاننننننن که... دیگه جایی با علامه کلاس نذاریا :))

مریم : 1393/01/31

فاطمه جان هدف من مقایسه بین پیام نور و علامه نبود چون واضحه کدوم بهتره.حرف اینه که همه به اندازه شما زحمت و سختی کشیدن پس ملاک دانشگاه نیس.ولی شما حرف حرف خودتو قبول داری و بس.نظرتم برا من محترمه و دیگه جای بحثی نمیمونه. موفق باشی

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه