شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,889
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,655,892
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 68
کاربران حاضر: 68
کدخبر: 10052 زمان ارسال: یکشنبه 04 اسفند 1392 - 10:59 تعداد بازدید: 2335
پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، مردادماه سال 1393 برگزار می شود

پنجمین کنفرانس بین­المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت بانک‌ها و موسسات اعتباری، دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر شرکت‌های فعال در این زمینه در روزهای 26 و 27 مردادماه سال 1393در مرکز همایش­های بین­المللی صدا و سیما برگزار می­شود.
در این کنفرانس که به دنبال ایجاد فضایی در خور جهت تبادل تجربیات میان پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه دانشگاه و صنعت خدمات بانکی می‌باشد، مجموعه متنوعی از میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات پژوهشی، سمینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در دو روز برگزاری کنفرانس پیش‌بینی شده است.
در دوره پنجم کنفرانس که با موضوع «بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری»برگزار می­شود، جمعی از اساتید، صاحب­نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتری­مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست­ها و کارگاه­های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده­گانه پیش بینی شده که در ارائه مقالات، سخنرانی­ها و نشست­های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت، به شرح ذیل می­باشد:
1- بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و ... ) در دنیا و ترسیم چشم­اندازهای آینده
2- بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع
3- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها
4- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها
5- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری
6- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری
7- دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
8- شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری
9- سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع
10- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع
11- سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع
12- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی، مدیران و کارشناسان بانک­ها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می­توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام­شده در فراخوان مقاله، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت­ماه سال 1393 از طریق وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.
خاطرنشان می­شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، 6 کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی­ها و دستاوردهای بانک­ها، موسسات اعتباری و شرکت­های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهدشد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم­های ثبت­نام، می­­توانند به وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن­های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)