پنجمین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت بانکها و موسسات اعتباری، دانشگاهها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر شرکتهای فعال در این زمینه در روزهای 26 و 27 مردادماه سال 1393در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار میشود. در این کنفرانس که به دنبال ایجاد فضایی در خور جهت تبادل تجربیات میان پژوهشگران و صاحبنظران در حوزه دانشگاه و صنعت خدمات بانکی میباشد، مجموعه متنوعی از میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات پژوهشی، سمینارهای تخصصی و کارگاههای آموزشی در دو روز برگزاری کنفرانس پیشبینی شده است. در دوره پنجم کنفرانس که با موضوع «بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفهای به بانکداری»برگزار میشود، جمعی از اساتید، صاحبنظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتریمداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشستها و کارگاههای آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد. به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازدهگانه پیش بینی شده که در ارائه مقالات، سخنرانیها و نشستهای تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت، به شرح ذیل میباشد: 1- بررسی چالشها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و ... ) در دنیا و ترسیم چشماندازهای آینده 2- بررسی راهبردها و مدلهای کسب و کار بانکداری جامع 3- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانکها 4- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانکها 5- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری 6- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری 7- دانش و مهارتهای انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع 8- شناسایی، تعریف و بخشبندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری 9- سازماندهی و مدیریت کانالهای ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع 10- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع 11- سیستمهای اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع 12- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، مدیران و کارشناسان بانکها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی میتوانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلامشده در فراخوان مقاله، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشتماه سال 1393 از طریق وبسایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند. خاطرنشان میشود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، 6 کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندیها و دستاوردهای بانکها، موسسات اعتباری و شرکتهای ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهدشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرمهای ثبتنام، میتوانند به وبسایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفنهای 2-66596661 تماس حاصل نمایند.
نام شما (ضروری) *
ایمیل (ضروری) * *
*