شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,599
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,249,089
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 46
کاربران حاضر: 47
ارائه چارچوبی جهت الکترونیکی کردن فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان در بانک
چکیده:
به منظور توسعه بانکداری الکترونیک به شکلی اثربخش، داشتن چارچوبی جهت درک مفهوم الکترونیکی شدن برای هر یک از فرایندهای بانکداری و بررسی وضعیت این فرایندهای کلیدی ازنظر میزان الکترونیکی شدن باجزئیات کافی اجتناب ناپذیر میباشد. دراین تحقیق مدلی برای بلوغ الکترونیکی فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان دربانک ارائه شده است که وضعیت هر فرآیند را با توجه به پنج فاکتوراطلاع رسانی، ارائه درخواست، پردازش، تحویل خدمت و خدمات پس ازفروش بررسی می کند و جایگاه آن رابا توجه به این فاکتورها در بین مراحل ارائه شده تعیین میکند.این مدل ابتداتوسط خبرگان بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت و پس از تایید نظری در یک بانک ایرانی به صورت قسمتی ازبرنامه ریزی جامع IT بکارگرفته شد. به این شکل که وضعیت فعلی و مطلوب فرآیندها از نظرمیزان الکترونیکی شدن در قالب مصاحبه های ساخت یافته ای براساس چارچوب پیشنهادی تعیین شد. و سپس باتوجه به شرایط، محدودیتها و اهداف بانک، فعالیتهای مورد نیاز و اولویتهای هریک ازآنها مشخص گردید.
کلید واژه: بانکداری الکترونیکی، اینترنت، بلوغ الکترونیکی
نویسنده(گان): ساناز بیاتی، محمود فیروزیان، علی دیواندری، علی محقر، عادل مصلحی
منبع: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.