ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 3,413
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,513,691
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 98
تعداد دریافت: 15
تعداد بازدید: 2672
ارائه چارچوبی جهت الکترونیکی کردن فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان در بانک
چکیده:
به منظور توسعه بانکداری الکترونیک به شکلی اثربخش، داشتن چارچوبی جهت درک مفهوم الکترونیکی شدن برای هر یک از فرایندهای بانکداری و بررسی وضعیت این فرایندهای کلیدی ازنظر میزان الکترونیکی شدن باجزئیات کافی اجتناب ناپذیر میباشد. دراین تحقیق مدلی برای بلوغ الکترونیکی فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان دربانک ارائه شده است که وضعیت هر فرآیند را با توجه به پنج فاکتوراطلاع رسانی، ارائه درخواست، پردازش، تحویل خدمت و خدمات پس ازفروش بررسی می کند و جایگاه آن رابا توجه به این فاکتورها در بین مراحل ارائه شده تعیین میکند.این مدل ابتداتوسط خبرگان بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت و پس از تایید نظری در یک بانک ایرانی به صورت قسمتی ازبرنامه ریزی جامع IT بکارگرفته شد. به این شکل که وضعیت فعلی و مطلوب فرآیندها از نظرمیزان الکترونیکی شدن در قالب مصاحبه های ساخت یافته ای براساس چارچوب پیشنهادی تعیین شد. و سپس باتوجه به شرایط، محدودیتها و اهداف بانک، فعالیتهای مورد نیاز و اولویتهای هریک ازآنها مشخص گردید.
کلید واژه:
بانکداری الکترونیکی، اینترنت، بلوغ الکترونیکی
نویسنده(گان):
ساناز بیاتی، محمود فیروزیان، علی دیواندری، علی محقر، عادل مصلحی
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
276 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved