ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 16,482
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,670,485
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 77
تعداد دریافت: 40
تعداد بازدید: 3480
تغییر مدلهای کسب وکار در راستای تغییر و تحول سازمانی
چکیده:
رقابت فزاینده و پیشرفت های حیرت انگیز در فناوری اطلاعات ، سازمان ها را وادار می کند روش انجام کسب و کار و تحارت خود را برای هماهنگی با شرایط جدید و ادامه بقای خود تغییر دهند . مشتریان متقاضی کالاهایی با ارزش بالاتر و قیمت پایین تر هستند . بر اساس پژوهشهای انجام شده تنها تعداد محدودی از این تلاش ها موفقیت آمیز هستند و اکثر آنها در طی فرآیند تغییر، شکست می خورند . در تغییر مدل کسب وکار نیز بسیاری از شرکت ها ناموفق بوده اند، زیرا مدل کسب وکار پیچیده، وابسته به سازمان و مبتنی بر منابع است که به ابعاد مختلف سازمان مربوط می شود . دلایل بسیاری از شکستها تمرکز شرکت بر جنبه های فنی تغییر مدلهای کسب وکار و عدم بکارگیری عناصر مدیریت تغییر بوده است . برای تغییر خوب و صحیح مدلهای کسب وکار باید فرهنگ سازمانی هم متحول شود و تغییر سازمانی کاملا انجام گردد . در نتیجه با توجه به بررسی انجام شده در ادبیات موضوع، جهت تغییر مدل کسب وکار سازمان باید رویکردی سیستمی داشت، و تمامی ابعاد مرتبط با مدل کسب وکار را در نظر گرفت تا تغییر مدلهای کسب و کار موثر و کارآمد باشد.
کلید واژه:
مدل کسب و کار، مدیریت تغییر، یادگیری سازمانی، قابلیت یادگیری، قابلیت تغییر سازمانی
نویسنده(گان):
محمد اقدسی، الهام فروغی فر
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
مدیریت تحول
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
363 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved