ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 24,143
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,604,191
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 83
کاربران حاضر: 83
تعداد دریافت: 6
تعداد بازدید: 6015
بررسی مدلهای دینامیکی تحلیل بازار تلفن همراه و چالشهای موجود بر سر راه مدل کردن بازار ایران
چکیده:
دراین مقاله به بررسی مدل های دینامیکی ارایه شده برای تحلیل بازار تلفن همراه پرداخته شده است. در ابتدا به اهمیت تحلیل بازار تلفن همراه اشاره مختصری شده و سپس مرور کوتاهی بر الفبای ساخت مدلهای دینامیکی و روش های مختلف آن شده است. در بخش بعد به ارایه و تحلیل یک مدل علت و معلولی و یک مدل حلقه جریان برای پیش بینی تعداد مشترکین تلفن همراه و مدلی برای پیش بینی هزینه های استفاده از خدمات مخابراتی ارایه شده است. سپس رویکردهای مرسوم در کشور برای پیش بینی بازار خدمات تلفن همراه معرفی شده و پیش بینی آن ها برای این بازار در سال های آتی ارایه شده است. در پایان نیز به چالش های پیش رو در ارایه مدلی دینامیکی برای تحلیل بازار تلفن همراه کشور پرداخته شده است.
کلید واژه:
دینامیک سیستمها، پیش بینی قیمت، پیش بینی تعداد مشترکین، بازار تلفن همراه
نویسنده(گان):
علی نیازی، امیر البدوی
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
516 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved