ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,640
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,519,918
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 74
کاربران حاضر: 74
تعداد دریافت: 5
تعداد بازدید: 2252
طرحی انگیزشی جهت به اشتراک گذاری اطلاعات در زنجیره عرضه
چکیده:
در این مقاله برآنیم تا با ارائه طرحی انگیزشی, هر یک از اعضای زنجیره عرضه که دارای موجودیتی مستقل به لحاظ قانونی و وابسته به لحاظ عملیاتی و اطلاعاتی هستند را به سمت به اشتراک گذاری اطلاعات جهت کاهش پدیده اثر شلاقی که مولود عدم شفافیت اطلاعات صحیح در زنجیره است سوق دهیم. الگوی ارائه شده باعث خواهد شد تا تمام اعضا به طور یکسان از منافع به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده کنند. و این امر خود منجر به ایجاد انگیزه در اعضا پایین دستی زنجیره عرضه, که بدون استفاده از این مدل انگیزشی کمترین منافع را از به اشتراک گذاری اطلاعات کسب می نمودند, برای به اشتراک گذاری اطلاعات خواهد شد.
کلید واژه:
زنجیره عرضه، به اشتراک گذاری اطلاعات، طرح انگیزشی، اثر شلاقی
نویسنده(گان):
محمد اقدسی، سید احسان ملیحی
منبع:
اولین سمینار لجستیک 83
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
211 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved