ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 12,713
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,592,761
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 201
کاربران حاضر: 201
تعداد دریافت: 19
تعداد بازدید: 2384
تبلیغات اینترنتی در ایران، تنگناها و راهکارها
چکیده:
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود ، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است . امروزه اینترنت بعنوان رسانه ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه های سنتی دارد ، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است . ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار نبوده است . این مقاله شامل دو بخش کلی می باشد . بخش اول به ادبیات موضوع اختصاص یافته است که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و ر وند آن از ابتدای پیدایش تا کنون ، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می باشد. بخش دوم به بررسی تبلیغات اینترنتی در ایران می پردازد. در این بخش، تنگناها و چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران مورد بررسی قرار گرفته ، و در ادامه با توجه به بازیگران این صنعت راه کارهایی به منظور بهبود وضعیت موجود ارائه شده است.
کلید واژه:
تبلیغات، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی، اینترنت
نویسنده(گان):
شادی گلچین فر، امیر بختائی
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
281 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved